Pettäjille: Miksi jatkoit suhdetta pettämäsi henkilön kanssa?
Pettämisellä en nyt tarkoita hairahdusta kännissä vaan kunnon sivusuhdetta.
Kaipaan kokemuksia pettäjiltä, jotka ovat jatkaneet suhdetta petetyn puolisonsa kanssa.
Lähinnä motiivit kiinnostaa mutta muitakin juttuja saa jakaa, esimerkiksi miten suhde on jatkunut ja kuinka tyytyväisiä olette suhteeseen ja mitä toivotte puolisoltanne.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Perhe, lapset, toimiva arki ja välittäminen oli syitä jatkaa.
Näiden lisäksi raha. En pärjäisi taloudellisesti omalla palkallani.
Lisää näitä. Muakin kiinnostaa syyt jatkaa ja myös, onko parisuhde parantunut vai huonontunut pettämisen jälkeen?
Miehen vuosia kestänyt salasuhde selvisi mulle. Eropaperitkin jätettiin, mutta ei koskaan haettu lopullista eroa. Mies sai puhuttua mut ympäri. Jäi kuitenkin uudestaan kiinni valehtelusta. Siinä vaiheessa olin jo miettinyt avioliiton hyvät puolet eli elintaso, lapset, sukulaiset jne. Tunteet miestä kohtaan kyllä kuolivat tehokkaasti, joten on ollut helppoa etsiä ja toteuttaa omat salasuhteet...
Kylläpäs Av-mammoilla tuntuu olevan ruusuisia parisuhteita.
Arki sujuu kotona ihan mukavasti ja elintaso on kunnossa, mutta kaipasin parempaa seksiä ja villimpää intohimoa ja saan niitä toiselta mieheltä.
Mulla on ihan hyvä avioliitto. On läheisyyttä, hellyyttä ja seksiä. Siitä huolimatta mulla on ollut salasuhde jo monta vuotta. En aio jättää miestäni enkä myöskään kertoa suhteesta.
Kiitti kaikille vastanneille :)
Pidän puolisoni kunnes löydän paremman.
En usko että musta on pettäjäksi mutta ei mulla oo parempaakaan tekemistä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
-ap
Meinasin että suhde pettäjään ei ole niin huono että en kestäisi sitä kunnes löydän jonkun jolla sama arvomaailma :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Meinasin että suhde pettäjään ei ole niin huono että en kestäisi sitä kunnes löydän jonkun jolla sama arvomaailma :)
Ap, onko puolisollasi ollut suhde toiseen?
Kumppanini on muuten kiva ja sydämmellinen ihminen, seksi ei vaan ole sillä tasolla, mitä minä suhteessa odotan. Toinen ei välitä ulkonäöstään tai taitojensa kehittämisestä tuon taivaallista. Siitä vaan jää sellainen olo, etten sitten ole yhtään paremman arvoinen.
Toinen syy oli, että tämä nainen oli myös varattu eikä aikeissa erota.
Ehkä en vain osannut päästää irti, kun ollaan koko elämä käytännössä oltu yhdessä. Ja toisaalta nyt menee paremmin ja kaikesta on jotenkin selvitty.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Aiot siis vaihtaa läpsystä? Tosi tyylikästä, ne on tunnetusti ne parhaat miehet, jotka haluavat varatun naisen.
Up