Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei kestä negatiivista palautetta ja silti antavat sitä mulle usein

Vierailija

ilman perusteltua syytä. Kun sanon takaisin olenkin ilkeä. Logiikka?

Kommentit (14)

Vierailija

Taas yksi avuton aloitus jossa pitäisi osata lukea ajatuksia. Mistähän vitusta taas puhutaan. Esimerkkejä ei kannata laittaa, koska ne selventäisi sanomaasi liikaa.

Vierailija

Tämä on johtanut siihen että olen alkanut huvikseni toteuttamaan samaa vuorovaikutusketjua toisin päin: eli annan negatiivista palautetta miehille ilman perusteltua syytä jonka jälkeen jos tämä henkilö sanoo mulle takaisin, annan lisää negatiivista palautetta.

Vierailija

En usko että liittyy mieheyteen kuten viestisi implikoi, vaan "suorapuheisuuteen".

Tunnen hirveästi tyyppejä jotka ovat ah-niin-suorapuheisia ja rrrehellisiä ja puhuvat suunsa puhtaaksi toisin kuin hymistelijät, ja he ovat maailman suurimpia itkupillejä kun heitä kritisoi yhtään mistään.

Vierailija

apn kanssa muuten samaa mieltä, mutta en ole huomannut että tämä olisi joku sukupulikysymys. Naisissa ihan yhtälaillä näitä, jotka eivät kestä kritiikkiä, mutta kritisoivat kaikella ilolla muita

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mua vaan koskaan miehet hauku. Tarkistapa oma asenteesi.

Miksi tähän alapeukkuja? :O Pitää oikein miettiä, milloin mies olisi sanonut pahasti minulle eikä tule mitään mieleen. Varmaan olette itserakkaita, koska sanomiset sattuvat. Minua ei miesten arvostelu vaan voi kertakaikkiaan satuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän alapeukkuja? :O Pitää oikein miettiä, milloin mies olisi sanonut pahasti minulle eikä tule mitään mieleen. Varmaan olette itserakkaita, koska sanomiset sattuvat. Minua ei miesten arvostelu vaan voi kertakaikkiaan satuttaa.
Siis sanotaanko sinulle pahasti vai ei? Kun ei nyt saa mitään selvää mitä tarkoitat. Siis sinulle sanotaan mutta et välitä, ok? Tarkoittaako se,että meidän muidenkin pitäisi olla yhtä lailla kynnysmattoja kuin sinä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis sanotaanko sinulle pahasti vai ei? Kun ei nyt saa mitään selvää mitä tarkoitat. Siis sinulle sanotaan mutta et välitä, ok? Tarkoittaako se,että meidän muidenkin pitäisi olla yhtä lailla kynnysmattoja kuin sinä?

Ei se ole minusta kynnysmattoa, jos miesten kommentit eivät satuta tai hetkauta. Silloin en voi ajatella, että miehet "puhuisivat minulle pahasti" tai "antaisivat negatiivista palautetta". Jos mies sanoo mulle negaa palautetta ajattelen miehellä olevan ongelmia korkeintaan itsensä kanssa eikä sellainen hetkauta minua.
Osaan myös kuitata niitä huumorilla, vaikka ei naurattaisikaan, mielessäni ajattelen sitten, että what a jerk. Ei niiden kanssa kannata alkaa palautteita takaisin antamaan.

Vierailija

Minä en välitä mitä muut on minusta mieltä, tämä saa jotkut naiset raivon partaalle, kun he luulevat että märehdin niinkuin he jotain sanomisia ja sitten sillä ei olekkaan mitään vaikutusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en välitä mitä muut on minusta mieltä, tämä saa jotkut naiset raivon partaalle, kun he luulevat että märehdin niinkuin he jotain sanomisia ja sitten sillä ei olekkaan mitään vaikutusta.

Esim. tällaisen miehen feidaisin keskusteluyhteydestä kanssani heti. Töissä tms. kontaktissa vain pakolliset, muuten ei mitään. Olkoot keskenään täynnä itseään.
10

Vierailija

Tunnetusti miehet ovat ihan hirmuisen huumorintajuisia - kun kyse on muille nauramisessa. Itselleen harva mies oikeasti osaa nauraa. Naisista kuitenkin aika moni.

Mut tietty molemmissa sukupuolissa on näitä totuuden torvia, jotka töräyttelevät rehvakkaasti vaikka mitä ja sitten kun rehvakkaasti vastaat samalla mitalla, niin melkein itkuun pillahtavat taikka saavat massiivisen itkupotkuraivarin. Rasittavia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat