Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~Ensikoiden viikonloppu~*~*

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DarkCyan]Käväisin avaamassa meidän viikonlopun, kun en löytänyt valmista aloitusta. (Saattaa kyllä johtua unihiekasta silmissä vielä...)

Lähden tästä vanhempien luokse käymään ja heidän kanssaan käymme pikavisiitillä tarkistamassa, että mökillä kaikki on kunnossa.

Palailen siis myöhemmin pidemmin turinoin.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!

-Amy-[/color]

Vierailija
2/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kaikki enskat olla ulkona auringonpaisteessa reippailemassa, kun on niin hiljaista *itse juuri lenkiltä kotiuteuneena, posket punaisena* ...aivan ihana ilma!!! :) tällaista lisää niin jaksaa porskutella talven läpi kesään asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olipas ihanaa käydä hiihtämässä!! Käytiin miekkosen kanssa n.10km lenkki hiihtelemässä *puuskuttaa vieläkin hikisenä*,hieno aurinkoinen ilma ja pikku pakkanen, -12.

Viipero: heh, sinua juu kaipailinkin! Tää on vaan niin hassua ku mäkään en oo just tänne hirveesti kirjotellu, kun tänne ei mitään uutta kuulu. Lueskelen vaan täällä taustalla muiden vaiheita, ja kuumeilen siinä samalla! :) On tosiaan kivaa kun on joku joka on oikeesti NIIIN samassa vaiheessa kuin itse, ihan hullua ;)!

Tänään pitääkin ottaa vähän punkkua itsekin! Onkos muita samalla linjalla? :) Joku mainitsi aikaisemmin tästä ' tissuttelusta' , niin mulla kyl tulee joka vloppu otettua pari olutta ja yleensä la:na punkkua...Oon kyl täysin valmistautunut että sitten kun vaavi tulee, niin ne hommat tietysti jää, ja sen takia nyt sit varmaan irrotteleekin kun vielä voi. :)

Tiesikö kukaan niistä ovislimoista? Siis että kun ne bongaa, kantsiikos pupuilla heti samana iltana vai miten? Ei muuta kuin aurinkoista talvisäätä ja plussapölyä nyt kaikille!!! ;)

Vierailija
4/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, lueskelin tuota viestiäni ja ilmeisesti pää on vielä niin jäässä ettei kirjoitus oikein suju...suokaa anteeksi! :/ siis tarkoitin että omaan napaan ei juuri uutta kuulu, täällä palstallahan sitä vastoin on hyvinkin mielenkiintoisia juttuja, enhän muuten ois tähän koukussa ;)

Vierailija
5/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengissä ollaan, paskasta sukulaisesta huolimatta! Eli siis: Sain toisen roskishaamun kp27, sitten kp28 tuli aamulla hiukan tuhrua, kp29 ei tainnut tulla mitään, paitsi apteekin omaan puhdas nega. Kp30 - eli siis syntymäpäiväni - vaihtui kp1:ksi. Että näinkin mukava viikko jälleen takana! Ite kun olin salaa ajatellut, ettei nyt niin kurjasti voi mennä, etten kertakaikkiaan oo ansainnu, että synttärinä tulis nega/täti. Mutta näin kävi! Onneks kuitenkin mies oli jälleen romanttinen, oli varannut pöydän törkykalliista, hienosta ravintolasta, sen jälkeen mentiin elokuviin ja siitä vielä parille kaljalle. Ja sain lahjaks vielä mp3-soittimen!

Nyt juon taas saunakaljaa, eli Mooli: MISSÄS LUURAAT? ;)

Sanokaas nyt muuten sitten että mikä kierron päivä tänään varsinaisesti on?

Anteeks omanapaisuus, onnea kuitenkin plussanneille (jos niitä löytyy), kärsivällisyyttä ovisbongareille ja pientä ihmettä plussaa odottaville!

Vierailija
6/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on kaikki enskaliinit??kovin on ollu hiljasta tänään.

mä en oo käyny pariin päivään, ku on ollu kiirusta.kouluu ja töitä.plaah.

mut keskiviikkona tosiaan oltiin juomassa kavereitten kans ja oli toooosi hauskaa:) pääsin tanssimaa.jee.ja torstain oliki sit vähä huonompi olo,mut ei haittaa, ku oli niin kivaa.

tätsy on vieläki kylässä,viihtyy vähän liian hyvin..taidan heittää sen koht niskaperse-otteella ulos.. no ei nyt oo onneks vast ku kp5, mut ei jaksais enää ollla vieraanvarainen.heh.mä vaan inhoon tät vuotamista, vaikka onneks pahin on jo ohi.

joku päivä oli puhuttu pillereiden viemistä haluista.mä huomasin,et heti ku lopetin niiden syömisen, ni halut kasvo. välil tuntuu ku ois joku kiima-aika:D heh.

Paljon on tullut uusia, joten TERVETULOA kaikki uutukaiset ensikot:)

Naksulle pahoittelut siitä tädin perkeleestä. Olin niin varma, et tulee plussa. voih :( mutta onnea synttäreiden johdosta!

Q: Hyvää matkaa, vaikka oottekin jo reissun päällä:) oisin mielelläni lähteny matkalaukussa mukaan.

mä lähden nyt miehen viereen köllöttelemään.

Terkkuja ihan jokaiselle! Ja plussaonnea!! +++++++++++

Vierailija
7/9 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissan kaikki!

Vaikka tooodella hiljaista onkin. Ovat muut tainneet saada ajatukset muualle... ;o) Hyvä niin.

Täällä ei kummempia, nostelen vain pinoa, ettei huku.

Terkuin Amy

Vierailija
8/9 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen viikonloppu menossa... Taidetaan itse kukin elellä vähän tylsää vaihetta tätiä karkotellen tai ovulaatiota odotellen tai sitten vasta triplaillen.

Minä tyttö kävin tänään ykskaks yllättäen hiihtämässä. En ole vuosiin hiihtänyt enkä edes omista suksia. Nyt sain naapurilta sukset lainaan ja kylläpä olikin hienoa. Vau, kaikkein parasta oli se, että oikukas polvi kesti hiihtelyt suht hyvin! Nyt on taas valloitettu uusi mahdollisuus treenata. Intouduin muutenkin terveelliseksi, kun keittelin ruuaksi kaurapuuroa ja marjamehukeittoa, nam.

Voimavaroja ja iloista mieltä kaikille ihanille enskaliineille.

Sunnuntaipäivän pienistä iloista nautiskellen,

nellamaija

Vierailija
9/9 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Viikonloppu oli harvinaisen mukava: perjantaina näin pitkästä aikaa äitiäni, käytiin katsomassa se Brokeback Mountain. Oli muuten tosi ihana leffa! Surullisinta siinä oli se, ettei kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä saanut elää yhdessä. Se homous oli aika sivuseikka tuossa leffassa.

Eilen näin vanhoja yläasteaikaisia kavereitani, oli kiva juoruilla vanhoista tutuista ja lipitellä hyvää punkkua.. :) On aina niin kiva nähdä tuollaisia vanhoja tuttuja, kun voi puhua ihan mistä vaan. Ei ole olemassa mitään tabuaiheita, mistä ei kehtaisi puhua. Siispä pystyin vähän vihjaisemaan heille vauvahaaveistanikin..

Tänään olenkin katsellut Anttilasta heräteostoksena mukaan tarttunutta Frendit-sarjan tuotantokautta 5. Leppoisaa siis.

Aiemmin oli puhe tuosta vauvanvaatteiden ostamisesta. Itse en ole sen suhteen pahemmin kunnostautunut, mutta kai vauvansukkien yms. neulominen on ihan yhtä petollista?! Kolmas pikkuinen sukkapari valmistuu kohta (tosin yhdet on kaverin vauvalle), ja nyt aloitin sellaisen ihanan punaisen nutun. Avopuoliso vähän naureskelee, mutta ei kehtaa sanoa mitään. Jospa se itsekin vähän innostuu katsellessaan niitä pienenpieniä sukkia.. ;)

Mutta tsemppiä kaikille uuden kierron aloittaville - jospa vaikka ystävänpäivänä tärppäisi..!