Jos ostat kebabin ranskalaisilla, niin pyydätkö ranet lihan alle vai päälle?

Vierailija

Niin siis kun jossain paikassa (useimmin) ranskalaiset on lihan ja soosien alla ja siellä ne sit vetistyy ja menee mössöksi niin tulee pyydettyä josko ne ransut sais siihen päälle ja sit saa karvakädet tuohtumaan kun oon niin hankala asiakas. Muutamassa harvassa paikassa on tajuttu koota annos oikein ja näin ollen perunat pysyy rapsakoina loppuun asti.

Joo ihan turha puheenaihe, mut kysyn silti.

Kommentit (9)

Vierailija

Mä mitään pyydä kun ne tulee sellaisena kuin tekevät. Oikeastihan lihan, ranskalaisten ja salaatin pitäisi olla nätisti rinnakkain, ei päällekkäin. En tiiä millasessa paikassa sä syöt mutta mun perunat ei oo ikinä mössönä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä mitään pyydä kun ne tulee sellaisena kuin tekevät. Oikeastihan lihan, ranskalaisten ja salaatin pitäisi olla nätisti rinnakkain, ei päällekkäin. En tiiä millasessa paikassa sä syöt mutta mun perunat ei oo ikinä mössönä.

No turussa asun ja vaihtelen aika usein keburavintolaa. Yhdessä ainoastaan on tullut ranskalaiset lihan päällä ja jokaisessa muussa perunat lihan ja soosien alla, niin siksi olen alkanut pyytämään erikseen josko saisi ransut päälle. Niissä paikoissa on kaikenlisäksi niin järkyttävän kokoiset annokset, ettei ne mahdu kunnolla vierekkäin.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No turussa asun ja vaihtelen aika usein keburavintolaa. Yhdessä ainoastaan on tullut ranskalaiset lihan päällä ja jokaisessa muussa perunat lihan ja soosien alla, niin siksi olen alkanut pyytämään erikseen josko saisi ransut päälle. Niissä paikoissa on kaikenlisäksi niin järkyttävän kokoiset annokset, ettei ne mahdu kunnolla vierekkäin.
Ap

Niillä on vaa liian pienet lautaset.

Vierailija

Viimeksi ostin kebabin riisillä. Ärsytti kun riisi oli päällä ja kaikki se hyvä kastike siellä pohjalla. Olisi ollut toisin päin, niin olisin sotkematta saanut hyvää riisiä kebabilla.

Samasta syystä haluan myös ranet alle, että niihin tulee makua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat