Suomalaiset kuuluvat itä-eurooppalaisten joukkoon.
Emme ole Eurooppalaisia vaikka monet näin haluaisivat. Kuulumme itä-eurooppalaisten kanssa samaan joukkoon. Meistä ei tule eurooppalaisia, vaikka ottaisimme tänne kuinka paljon afrikkalaisia tai arabeja.
http://thedockyards.com/wp-content/uploads/2015/04/Genetic-Map-of-Europ…
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Okei, siis itäeurooppalaiset eivät ole eurooppalaisia. Siinä tapauksessa eivät myöskään eteläeurooppalaiset ole eurooppalaisia, eivätkä länsieurooppalaiset eivätkä tietenkään pohjoiseurooppalaiset.
Ap, ketkä niitä eurooppalaisia sitten ovat?
Eurooppalaiset = keltainen, punainen ja vaaleanvihreä
Minun mielestä me emme näytä kuuluvan kenenkään kanssa samaan ryhmään tuon kuvan perusteella. Itä-Euroopan pallukoissa on paljon keltaista väriä (mitä se kuvaa?), jota meillä ei ole juuri lainkaan. Missään muussa maassa ei myöskään ole niin paljon siniliilaa väriä kuin Suomessa.
Itäeurooppalainen kirjoitetaan ilman väliviivaa.
idästä tullutta N-geeniä näyttää valtaosalla suomalaisista olevan. Ei ihme, että näytetään kiinalaisilta ulkomaisten mielestä.
Pari kysymystä: "Emme ole eurooppalaisia (huom! pienellä) vaan itä-eurooppalaisia." Itä-Eurooppa on kaiken järjen mukaan Eurooppaa myös?
"Vaikka otamme tänne kuinka paljon afrikkalaisia ja arabeja". Onko pakolaisten määrä joku mittari siitä, kuka on eniten eurooppalainen? Jos näin on niin eniten eurooppalainen maa on Pakistan.
Ihan ok mulle. Vielä kun rajoittaisi matujen tulemista kuten esim Slovenia.
Tämä kuvion perusteella voitaisiin jo lopettaa se vinkuminen, että "kyllä pitää opiskella pakkoruotsia, jotta voisimme todistaa kuuluvamme Skandinaviaan/Länteen/Eurooppaan".
Olkaamme rehellisesti suomalaisia, ainutlaatuisia omine geeneinemme ilman tarvetta kuvitella olevamme jotain muuta.
Löytyi vielä suomen kartta. http://i47.tinypic.com/2pq9i4x.jpg
Tuosta puuttuu saamelaiset, jotka taitaa erota geneettisesti suomalaisista.
Voiko tollaisen testin tehdä itselleen? Näkisi, että onko ruotsalaista vai venäläistä rotua! :)
Vierailija kirjoitti:
Voiko tollaisen testin tehdä itselleen? Näkisi, että onko ruotsalaista vai venäläistä rotua! :)
Voi ja olen meinannut tehdä, mutta en ole raaskinnut tuhlata rahoja siihen. Mitäs jos ei ole tyytyväinen juuriinsa? Saako rahat takaisin? Mitäs jo paljastuu, että oon manne tai joku muu vastaava?
Harva natsi uskaltaisi tehdä geenitestin. Ei näytä arjalainen geeni olevan yleinen suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Harva natsi uskaltaisi tehdä geenitestin. Ei näytä arjalainen geeni olevan yleinen suomessa.
Ja taitaisi moni RKP:läinenkin olla ihmeissään, kun löytyykin "paremman freudenthalilaisen rodun" sijasta ihan suomalaisia geenejä. Joku esi-isä vain sattui vaihtamaan kielensä paremman elämän toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Emme ole Eurooppalaisia vaikka monet näin haluaisivat. Kuulumme itä-eurooppalaisten kanssa samaan joukkoon. Meistä ei tule eurooppalaisia, vaikka ottaisimme tänne kuinka paljon afrikkalaisia tai arabeja.
http://thedockyards.com/wp-content/uploads/2015/04/Genetic-Map-of-Europ…
Oletko, ap, ihan stupido? Eurooppaa se Itä-Eurooppakin on. Vaikka olisimmekin itäeurooppalaisia, olemme silti eurooppalaisia. Pienellä alkukirjaimella.
Ite olen pohtinut että mahtaisi olla mielenkiintonen geenistö mulla. Sukuni on sekaisin suomalaisia niin lännestä, idästä ja etelästä ja pohjsemmasta - vain Lapista ei ole ainakaan tiedossa ketään :D Meillä sukua on selvitetty 1700-luvun tienoolle asti.
Vaan eipä tää sekametelisoppa ainakaan omalle kohdalle ole onnea tuonu, olen yksi epäonnekas yksilö jolle sattu ne monet suvun sairaudet ja viat. Siis semmoset että jollain isoisoäidillä oli yks vika ja mummolla toinen vika ja jollain muulla kolmas vika, kaikki ne sitten pamahti mulle, kun muu suku perustervettä... :D On se melkosta tuuripeliä millasen geenit yksilösaa, huolimatta siitä onko alkuperä kovin sisäsiittosta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mut jotenkin tuntuu, et suomalaiset sai ne paskimmat mahdolliset geenit :DDD
Uuh sinä se vasta oikea sivistyneen Länsi-Eurooppalaisen ilmentymä... not.
V..tu tää suomalaisten itsesääli on niin naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mut jotenkin tuntuu, et suomalaiset sai ne paskimmat mahdolliset geenit :DDD
Ainakin sinä sait.
Suomalaisten perimä on suuri pala purtavaksi monelle suomalaiselle.
Kyse ei niinkään ole siitä etteikö Viro "ota" tp-hakijoita, vaan siitä että turvapaikanhakijat eivät halua sinne. Jokainen miettiköön miksi.