Nainen voisitko seurustella matalapalkkaisen miehen kanssa?

Vierailija

Nainen voisitko seurustella miehen joka tienaa alle 2000 euroa kuussa. Tällä palstalla on tullut selväksi että työtön mies ei kelpaa naisille. Mutta entäs kelpaa teille naisille työssäkäyvä köyhä mies?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Voin, menin jopa naimisiin sellaisen kanssa. Ei tuloilla ole isoa merkitystä vaan sillä, millainen rahankäyttäjä on. Vaikka olisi kuinka isot tulot, niin ei sillä ole väliä, jos mies on tolkuton tuhlaaja tai kaiken muilla maksattava pihi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En, koska olen itse matalapalkkainen, joten rahat eivät riittäisi mihinkään.

Miksi meinaat että mies sitten haluaisi itse alentaa elintasoaan tapailemalla sinua?

Pläppläp

Voisi olla hankalaa miehelle, kun itse olen hyväpalkkainen ja lisäksi perinyt vanhemmiltani jonkin verran omaisuutta. En erityisesti välitä rahasta enkä omaisuudesta, mutta miehet niin mielellään haluavat valtaa parisuhteessa omaisuuden keinoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi meinaat että mies sitten haluaisi itse alentaa elintasoaan tapailemalla sinua?

En tiedä, mutta niin mieheni on tehnyt jo yli 20 vuotta.

Vierailija

Voisin. Ei mitään väliä onko työtön/matalapalkkainen. Kovapalkkaista en mielelläni ottaisi, koska en halua olla miehen lompakolla eikä omat rahat riitä välttämättä samaan elämäntapaan isopalkkaisen kanssa. Tasa-arvoista suhdetta on muutenkin vaikea toteuttaa, mikäli toinen on paljon varakkaampi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta niin mieheni on tehnyt jo yli 20 vuotta.

Tuntuu vähän näin olevan, että jos mies ei olisi tähän valmis, häntä pidettäisiin saitana. Sen sijaan nainen voi kyllä sanoa, ettei ole valmis miehen laskuja maksamaan.

Vierailija

Voisin kyllä, jos mies olisi kuitenkin kunnianhimoinen ja eteenpäin pyrkivä, koska itse olen sellainen ja parisuhteessa toivon, että toinen osaa tukea ja kannustaa minua pyrkimyksissäni. Yleensä tällaiset miehet ovat uraihmisiä, joilla on vähintään kohtalaisen hyvät tulot. Mutta ne tulot sinänsä eivät ole tärkeät itselleni, vaan asenne.

Toinenkin ehto minulla vielä olisi: miehen tulisi olla täsin tyytyväinen pienituloisen elämään. Olen sitä itse, ja priorisoin elämässä muita asioita kuin tuloja. En toivoisi miehen alkavan valittaa siitä, että käytän aikani muuhun kuin tulojen parantamiseen ja kuluttamiseen eri muodoissaan.

Jos nuo täyttyvät, ei mitään ongelmaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat