Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka voikin valita kaiken elämässään näin väärin?

Vierailija
22.11.2015 |

Olen elämässäni onnistunut aikuinen: nolla ystävää, ei koskaan parisuhdetta, kohta työtön. Muuttuminen on mahdotonta, koska kaikki tuomitsevat lopulta taustani perusteella.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi vielä liian ruma naiseksi.

Vierailija
2/7 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken lisäksi vielä liian ruma naiseksi.

Naiselle työttömyys ei haittaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa kun työttömyyden seurauksena menee sitten loput sosiaaliset kontaktit ja muutun täysin syrjäytyneeksi, epäonnistuneeksi luuseriksi :'(

Vierailija
4/7 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa kyllä aina miehen, vaikka olisi työtön ja naama kuin petolinnun perse. Eli yksin ei tosiaankaan joudu olemaan. Samassa tilanteessa oleva mies taas on täysin menetetty tapaus, ei kukaan nainen kiinnostu sellaisesta miehestä. Ihan tavallisen työssäkäyvän ja komean miehenkin on hyvin vaikea löytää naista tänäpäivänä.

Vierailija
5/7 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa kyllä aina miehen, vaikka olisi työtön ja naama kuin petolinnun perse. Eli yksin ei tosiaankaan joudu olemaan.

En saanut koskaan miestä, parisuhdetta ei ole ollut ja viimeksi taisin puhua miehelle vapaa-ajalla joskus vuoden alussa.

Vierailija
6/7 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa kyllä aina miehen, vaikka olisi työtön ja naama kuin petolinnun perse. Eli yksin ei tosiaankaan joudu olemaan.

En saanut koskaan miestä, parisuhdetta ei ole ollut ja viimeksi taisin puhua miehelle vapaa-ajalla joskus vuoden alussa.

Pistä nettiin rehellinen deitti-ilmoitus missä kerrot tilanteesi. Saat varmasti jotain ainakin 100 vastausta.

Vierailija
7/7 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun nyt lopettamaan tän ketjun lukemisen, alkoi itkettämään nämä teidän vastaukset siitä miten nainen saa aina miehen.

Eläessäni vain yksi mies on suostunut tapailemaan mua ja sekin lopetti tapailun kerrottuaan ensin minulle sen, "miten saatanan ruma nainen" mä olen.

Kiitos ja hei tästä avautumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä