Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka voikin valita kaiken elämässään näin väärin?

Vierailija

Olen elämässäni onnistunut aikuinen: nolla ystävää, ei koskaan parisuhdetta, kohta työtön. Muuttuminen on mahdotonta, koska kaikki tuomitsevat lopulta taustani perusteella.

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi vielä liian ruma naiseksi.

Naiselle työttömyys ei haittaa mitään.

Vierailija

Ahdistavaa kun työttömyyden seurauksena menee sitten loput sosiaaliset kontaktit ja muutun täysin syrjäytyneeksi, epäonnistuneeksi luuseriksi :'(

Vierailija

Nainen saa kyllä aina miehen, vaikka olisi työtön ja naama kuin petolinnun perse. Eli yksin ei tosiaankaan joudu olemaan. Samassa tilanteessa oleva mies taas on täysin menetetty tapaus, ei kukaan nainen kiinnostu sellaisesta miehestä. Ihan tavallisen työssäkäyvän ja komean miehenkin on hyvin vaikea löytää naista tänäpäivänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nainen saa kyllä aina miehen, vaikka olisi työtön ja naama kuin petolinnun perse. Eli yksin ei tosiaankaan joudu olemaan.

En saanut koskaan miestä, parisuhdetta ei ole ollut ja viimeksi taisin puhua miehelle vapaa-ajalla joskus vuoden alussa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa kyllä aina miehen, vaikka olisi työtön ja naama kuin petolinnun perse. Eli yksin ei tosiaankaan joudu olemaan.

En saanut koskaan miestä, parisuhdetta ei ole ollut ja viimeksi taisin puhua miehelle vapaa-ajalla joskus vuoden alussa.

Pistä nettiin rehellinen deitti-ilmoitus missä kerrot tilanteesi. Saat varmasti jotain ainakin 100 vastausta.

Vierailija

Mä joudun nyt lopettamaan tän ketjun lukemisen, alkoi itkettämään nämä teidän vastaukset siitä miten nainen saa aina miehen.

Eläessäni vain yksi mies on suostunut tapailemaan mua ja sekin lopetti tapailun kerrottuaan ensin minulle sen, "miten saatanan ruma nainen" mä olen.

Kiitos ja hei tästä avautumisesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat