Sain viestin oudosta numerosta,

Vierailija

ilmeisesti pre paid-liittymästä. Viesti jäi vaivaamaan, joten voiko tuollaista selvittää mitenkään, mistä se tuli? Laitoin kyllä kysymyksen viestin perään, mutta en saanut enää vastausta.

Kommentit (12)

Vierailija

Suosittelen, että et enää vastaa outoihin viesteihin. Jotkut jopa soittavat tuntemattomiin numeroihin, mistä voi tupsahtaa kymppi tai pari ekstraa puhelinlaskuun.

Vierailija

Kiitos vastauksista. Viesti oli kyllä suunnattu minulle ja olisin halunnut tietää lähettäjän. Jätän sitten omaan arvoonsa koko jutun.

Vierailija

Kerro viestistä miehellesi. Tarkkaile häntä, kun kerrot. Tunnet hänet ja osaat lukea eleitä ja ilmeitä. Sitten harkitset, otatko viestin tosissasi vai et.

Vierailija

Jos pitää paikkansa, että mies on käynyt vieraissa tai edes harkinnut sitä, huomaan kyllä. Sitten laitan kiitokset tuolle viestin lähettäjälle. Mietin kyllä, jos joku tuttavapiiristä tuon viestin laittoi, niin miksei tullut suoraan kertomaan vai onko tuo joku neutraali tapa ilmoittaa asioista?

Vierailija

Monikaan ei halua puuttua ulkopuolisten tai tuttavien asioihin suoraan ja laittaa mieluummin nimettömän viestin tai puhelun tuntemattomasta numerosta. Motiiveista en tiedä muuta, mutta itse olen ollut tilanteessa, jossa tuollainen puhelu olisi ollut tervetullut, koska mies petti minua ja elin autuaan tietämättömänä tästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikka joku hyvä kaverisi tai lähiomainen, joka kuitenkin pelkää, että suutut, etkä usko. 

Voi olla, että ensimmäinen reaktio olisi suuttumus, jos joku tuttava kertoisi miehen pettävän minua. Toisaalta, eihän ole syytä suuttua kuin sille miehelle.

Vierailija

Voi myös olla kostoviesti, jolla yritetään aiheuttaa sinulle ja miehellesi eripuraa. Tämmöistäkin harrastaviin sairaisiin ihmisiin olen törmännyt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat