Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetän tavallisia joulukortteja, en joulukorttia lapsestani.

Vierailija

Ei vaan huvita ottaa lapsesta kuvaa tonttulakki päässä. Helpommalla minusta pääsee kun ostaa valmiit joulukortit kaupasta ja lähettää ne. Tekeekö kukaan muu lapsiperheellinen näin?

Kommentit (12)

Vierailija

Me lähetetään joulukortit lapsien kuvilla kummeille ja isovanhemmille, muille ihan tavalliset kotona askarrellut. En tajua sitä, että puolitutuillekin täytyy suoltaa niitä lapsien kuvia. Meille tuli viime jouluna kortti miehen serkulta, jossa oli hänen vauvansa kuva. Emme ole tekemisissä heidän kanssaan, mieskin nähnyt heitä viimeksi teininä jossain sukujuhlissa. Roskiin menee :D ei kiinnosta tuntemattomien lapset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Me lähetetään joulukortit lapsien kuvilla kummeille ja isovanhemmille, muille ihan tavalliset kotona askarrellut. En tajua sitä, että puolitutuillekin täytyy suoltaa niitä lapsien kuvia. Meille tuli viime jouluna kortti miehen serkulta, jossa oli hänen vauvansa kuva. Emme ole tekemisissä heidän kanssaan, mieskin nähnyt heitä viimeksi teininä jossain sukujuhlissa. Roskiin menee :D ei kiinnosta tuntemattomien lapset.
Sinä siis päätät teillä että miehen suku on tuntemattomia täynnä.

Vierailija

Teen kortit itse ottamistani valokuvista. Kuvaan juuri ennen joulua kaikessa rauhassa kuusta, kynttilöitä ja koristeita. Sitten on koko vuosi  aikaa  tehdä parhaista kuvista kortit. Mutta tonttuilevia lapsia niissä ei ole eikä tule!

Vierailija

Kaikesta sitä jaksetaan valittaa. Ei mun maailmankaikkeus mene sekaisin jos joku serkun kaverin pikkuserkku lähettäisikin mulle vauvastaan kuvan. Roskiin se menee kyllä niinkuin taviskorttikin, mitä väliä. Joulutervehdys vastaanotettu oli kortti mikä tahansa.

Vierailija

Välillä lähetetään kortit lasten kuvilla ja välillä ihan tavalliset joulukortit. Itse näen asian niin, että läheiset ihmiset ilahtuvat saadessaan kuvan lapsista, kun taas sellaiset joiden kanssa nähdään harvemmin saavat näin mahdollisuuden nähdä, miltä lapset nyt näyttävät. En ole ikinä ymmärtänyt, miten tällinen asia voi häiritä ketään. Jos ei mun lasten naamat kiinnosta, niin sitten voi viskata kortin roskiin. En oleta, että kaikki kortin saaneet ovat aivan ihastuksissaan, mutta tiedän, että muutamat ovat ja heidän takiaan jaksan joinakin vuosina nähdä sen vaivan, että otan kuvat. Itse tykkään kovasti saada joulukortteja, joiden eteen on nähty vaivaa, eli kuva lapsista/koirista/kissoista tai itse askarreltu kortti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helpommalla minusta pääsee kun ostaa valmiit joulukortit

Tässä sinulle yllätys: joistakin on oikeasti mukavaa askarrella itse tai valokuvata lapsiaan kortteja varten. Heille siinä ei ole mitään vaikeaa, eivätkä he ajattele, että kaikesta kivastakin pitäisi suoriutua mahdollisimman helposti.

Vierailija

En lähetä joulukortteja ollenkaan. Silti niitä tulee. Ainoa kyllä, joka on lähettänyt joskus lapsien kuvia on serkkuni, eikä hänkään joka vuosi. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat