Olen narkomaani. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat rahaa noihin? Miten ajaudut tohon? Ootko minkä ikäinen ja mies vai nainen?
Kuten mainitsin niin kaikki lähti viihdekäytöstä. Rahaa saan välittämällä aineita eteenpäin. Oon 25 vuotias nainen
ApOletko jäänyt vielä kiinni toiminnastasi? Mikä on ammattasi?
En oo jääny kiinni. Ammatiltani oon tarjoilija.
Ap
Vierailija kirjoitti:
ONKO SINULLA HIV?
Ei ole
Ap
Oletko"narkin näköinen"? Kuinka pahasti olet koukussa mielestäsi? Millaiset vieroitusoireesi ovat?
Vierailija kirjoitti:
Oletko"narkin näköinen"? Kuinka pahasti olet koukussa mielestäsi? Millaiset vieroitusoireesi ovat?
En näytä narkilta. Oon aika pahasti koukussa. Vieroitusoireisiin kuuluu pahoinvointia, vapinaa jne
Ap
Ok, sitten kyllä ymmärrän.. :/ Olis varmaan itelle käynyt samoin jos jotain vastaavaa olis tapahtunut..Toivottavasti saat lopetettua jossain vaiheessa, suruprosessikaan ei pääse varmaan "valmiiksi", jos joku aine koko ajan on häiritsemässä mielen toimintaa ja ehjäksi tulemista.. no tiiät itekin. Voimia sulle! Oon itekin 25 v nainen. -15
Kannattaa hakea apua, piri tuhoaa sun sisäelimet.
Vierailija kirjoitti:
Annatko pillua piriä vastaan ?
En
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakea apua, piri tuhoaa sun sisäelimet.
Oikeastaan se on se väärinkäyttö suurine annoksineen, mikä sisäelimet tuhoaa. Amfetamiinia määrätään lääkkeeksi lapsillekin, joten tässäkin asiassa pätee vanha sananlasku määrä tekee myrkyn.
Narkomaani on koukussa narkoottisiin aineisiin.
En tiennyt, että amfetamiini ja kannabis kuuluvat tähän ryhmään. Aina oppii uutta ;)
Päihdeongelma ei ala itse päihteestä, vaan jostain muusta ongelmasta. "All addictions are attempt to soothe the pain." - Dr Gabor Matè