Ostatko kuukautissuojia/tamponeja/pikkuhousunsuojia aina isomman määrän varastoon vai ostatko joka kuukausi erikseen sen kuun tarpeen?

Vierailija

Mä ostan aina isomman määrän kerralla varastoon. Sillein, että ainakin pariksi kuukaudeksi riittää.

Nyt on varastot täynnä. Löytyy 2pkt päiväsiteitä, 1pkt yösiteitä, reilu 1pkt pikkuhousunsuojia (kestää kyllä varmaan melkein puol vuotta mun käytössä) ja jumbopaketti (80kpl) tamponeita.

Jess, onneksi löysin Lidlistä tommosen jättipaketin tamponeita, että niitäkin riittää taas piiitkäksi piiitkäksi aikaa. :-D

Kommentit (11)

Vierailija

Ostan varastoon. Olen varautuja. Jemmasta löytyy hammastahnaa, hammasharjoja, deodoranttia, kahvia ja vaikka mitä. Pakastimessa on vierasvara ja tiliä ei päästetä tyhjenemään.

Vierailija

Aikaisemmin pidin isoa varastoa, varsinkin kun sain ekokaupasta luomupuuvillatamponeja ison erän halvalla. Nyt täytin juuri 50 ja elättelen toivoa, että kuukautiset loppuisivat jo, joten pidän siteitä ja tamponeja varalla mahdollisimman vähän.

Vierailija

Yleensä ostan siteitä ja tampooneita kuukauden tarpeeksi kerrallaan, pikkuhousunsuojia ostan yleensä joka viikko koska niitä kuluu meidän perheessä eniten.

Vierailija

En ole ostanut noista mitään. Tarkemmin ajatellen tosiaan jos nyt alkaisi valkovuodot ja kuukautiset sun muut niin olisin kyllä ihan pulassa.

Mies.

Vierailija

Ostan yleensä kerran kuussa yhden sidepaketin (14kpl) Se riittää yksiin mekkoihin ja jää yleensä jopa muutama yli. Ja noin kerran vuodessa ostan paketin pidempiä siteitä, joista käytän mekkojen runsaimpana yönä aina yhden. Pikkuhousunsuojia tulee myöskin ostettua n. kerran vuodessa yksi paketti (50kpl) ja siitä riittääkin koko vuodeksi, kun ei niitä kauheasti tule käytettyä.

Vierailija

Ostan kerralla yhden tamponipaketin. Se riittää kahdeksi kuukaudeksi. Muutamia tamponeita ja siteitä löytyy myös jemmasta jostain lääkekaapista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat