Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minut käskettiin kaupassa poistumaan peliautomaatilta koska rintarepussani oli vauva :D

Vierailija

Koska K18 ja säännöt sanovat niin, mutta oikeasti nyt JOTAIN järkeä? Vauvani on nyt varmasti turmeltunut tästä parantumattomasti.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Niinpä. Sääntöjen pitää olla selkeät. Jokainen haluaa poikkeuksen juuri omalle kohdalleen. 3 vuotias, 5 vuotias, 17,5 vuotias.

Vierailija

Ai? Oliko vauvasi näitä partalapsia, siis 18 vuotta täytänyt. K18, aika yksiseltteistä, vai mitä? Tai ehkä olet omasta mielestäsi erityinen, että juuri sinun ei tarvitse noudattaa sääntöjä, ehkä olet jopa lakien yläpolella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan hauska aihe trollille, mutta tässä ei oikein ole tarpeeksi asiaa. Keksi mehukkaampi kehystarina.
En ole ap mutta tiedän tuollaista tapahtuu, ei ole trolli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Sääntöjen pitää olla selkeät. Jokainen haluaa poikkeuksen juuri omalle kohdalleen. 3 vuotias, 5 vuotias, 17,5 vuotias.
Sylivauva ei siitä mitään ymmärrä eikä kärsi. 3-v tajuaa jo ja pelaaminen on häneltä pois kun voisi ehdä jotain lasta kiinnostavampaa ja kehittävämpääkin.

Vierailija

Minut käännytettiin ovelta, kun olin menossa hakemaan miestäni kauppakeskuksen "pelihallista". Vaunuissa oli 1 kk ikäinen vauva :D Ymmärrän kyllä pointin, mutta tuntuihan se vähän hassulta.

Vierailija

Ihan oikein toimittu. Lasta ei saa viedä pelialueelle, oli sitten kyse minkäikäisestä tahansa. Eipä sille vauvalle muutenkaan ole hyväksi nähdä niitä vilkkuvia valoja ja ääniä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska K18 ja säännöt sanovat niin, mutta oikeasti nyt JOTAIN järkeä? Vauvani on nyt varmasti turmeltunut tästä parantumattomasti.

Pitänee paikkansa. Olimme kerran kauppakeskuksessa, vaimo siskonsa kanssa kaupoissa, vaimon siskon mies halusi pelaamaan RAY:n pelipaikkaan. Mulla oli lastenvaunut. Mut käännytettiin ovelta pois.

säännöt on säännöt

En ole ap mutta minulle on taas käynyt niin että kun olin laivan yökerhossa nukkuvan vauvan kanssa( ja oli seurueessa muitakin) (ikää n. 6kk) niin pyydettiin poistumaan kun klo 24 alkaa k-18 aika yökerhossa ja keskiyön show.

Olin kyllä jo poistumassakin koska tiesin tämän säännön mutta tavallaan huvitti kun tämä "alaikäinen" oli todellakin vauva, joka nukkui vaunuissa suojassa ja olimme kaukana lavasta ja hälystä ja tuon ikäinen nyt muutenkin nukkui sikeästi eikä tarvinnut ihan hiljaisuutta siihen. Olihan siellä ennen showta jo ollut bändikin soittamassa ja sikeitä kuitenkin veteli vaunuissa. 

Olisi ehkä saanut sitten "huonoja" vaikutteita siitä alkoholiympäristöstä sitten? Ei hänellä itsellään kylläkään ollut hajuakaan siitä, että oli yökerhossa edes ollut tai nukkunut. Itse join yhden oluen että joupuneena tai ryyppäämässä en ollut jos joku epäilee tai haluaa saarnata.

Vierailija

Niin meidätkin miehen kanssa poistettiin pelialueelta kun 1 kk ikäinen nukkui vaunuissa :D oikeesti jotain järkeä tohon pelihommaan!

Vierailija

Minä olen taaperoni kanssa pelannut ehkä kolme kertaa euron verran, lapsi on saanut painaa nappia. Ei ole käynyt mielessäkään, ettei lasta saa viedä pelialueelle. Mutta nyt kun tarkemmin ajattelen, niin siinä taitaa tosiaan olla lattialla K18 merkit :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta minulle on taas käynyt niin että kun olin laivan yökerhossa nukkuvan vauvan kanssa( ja oli seurueessa muitakin) (ikää n. 6kk) niin pyydettiin poistumaan kun klo 24 alkaa k-18 aika yökerhossa ja keskiyön show.

Olin kyllä jo poistumassakin koska tiesin tämän säännön mutta tavallaan huvitti kun tämä "alaikäinen" oli todellakin vauva, joka nukkui vaunuissa suojassa ja olimme kaukana lavasta ja hälystä ja tuon ikäinen nyt muutenkin nukkui sikeästi eikä tarvinnut ihan hiljaisuutta siihen. Olihan siellä ennen showta jo ollut bändikin soittamassa ja sikeitä kuitenkin veteli vaunuissa. 

Olisi ehkä saanut sitten "huonoja" vaikutteita siitä alkoholiympäristöstä sitten? Ei hänellä itsellään kylläkään ollut hajuakaan siitä, että oli yökerhossa edes ollut tai nukkunut. Itse join yhden oluen että joupuneena tai ryyppäämässä en ollut jos joku epäilee tai haluaa saarnata.

Ehkä keskiyön showssa vilahti tissi ja vauva saa ikuiset traumat, jos sattuu näkemään tissin.

Vierailija

Miksi lapsi pitää viedä selkeästi K-18 paikkaan? Eikö sellaiset kuitenkin voisi olla lapsivapaita? No koiran varmaan saa viedä sinne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat