Tapailemani mies käytti minua lopulta hyväkseen, kohteli

Vierailija

kuin rättiä, vaikka tiesi minun ihastuneen häneen. Pahinta, kun selvisi, että mies on varattu. Kostin miehelle soittamalla tuolle naiselle ja kerroin miehen touhuista.

Kommentit (11)

Vierailija

Minäkin kerroin naiselle, joka seurustelikin tapailemani miehen kanssa. Vaikka mies ei minua huonosti kohdellutkaan. Päinvastoin kuin kukkaa kämmenellä :) Oikein teit, vaikka motiivi oli ehkä huono (kosto).

Vierailija

Tuollainen mies kohtelee huonosti vaimoaan ja sitä seurustelukumppaniaan. Tosin niinkin voi olla, että vaimo hyväksyy miehen suhteet ulkopuolella, mutta ilmoittaisin kyllä itsekin joka tapauksessa olipa kyseessä vaimo tai muu seurustelusuhde. Voihan käydä niinkin, että suhde vaimoon tiivistyy entisestään, jos vaimo haluaa taistella kynsin hampain miehestä.

Vierailija

Vaimona haluaisin tietää, jos mies on noin ikävä. Seurustelin joskus miehen kanssa, joka petti minua aiemman tyttöystävänsä kanssa. Myöhemmin tuo mies yritti vielä saada minut takaisin parin vuoden ajan viestejä laittamalla. En kommentoinut niihin mitenkään. Pettäminen on niin ala-arvoista toimintaa, etten halua olla missään tekemisissä enää.

Olkoon kyseessä kosto tai oma loukkaantuminen, niin ilmiantaisin pettäjän tavalla tai toisella.

Vierailija

"Vaimo haluaa kynsin hampain taistella miehestä".Please, älkää olko noin tyhmiä naiset.Taistella siitä kuka saa epäkunnioittavan pettäjän?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuollainen mies kohtelee huonosti vaimoaan ja sitä seurustelukumppaniaan. Tosin niinkin voi olla, että vaimo hyväksyy miehen suhteet ulkopuolella, mutta ilmoittaisin kyllä itsekin joka tapauksessa olipa kyseessä vaimo tai muu seurustelusuhde. Voihan käydä niinkin, että suhde vaimoon tiivistyy entisestään, jos vaimo haluaa taistella kynsin hampain miehestä.

Meillä päin tätä kutsutaan läheisriippuvuudeksi tai taloudelliseksi riippuvuudeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Vaimo haluaa kynsin hampain taistella miehestä".Please, älkää olko noin tyhmiä naiset.Taistella siitä kuka saa epäkunnioittavan pettäjän?

Tuollaisia roikkuvia naisia on aika paljon.

Vierailija

Minkälainen nainen jättäisi kertomatta vaimolle? Aika vastuuntunnoton täytyy olla ja suojelee paskaa miestä. Tiedän kyllä yhden naisen, jota mies pettänyt monta kertaa ja nainen antaa aina anteeksi. Mies on itse kertonut pettämiset, kun on vaimo oppinut huomaamaan miehen käytöksestä oireet. Ihan fiksu nainen on ja hyvässä asemassa, mutta ilmeisesti taoudellisesti riippuvainen miehestään kuitenkin. Ja etenkin yhteiset lapset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tuntenut sekä pettäjiä että muita ääliöitä, eikä epäkunnioittavuus todellakaan ole pettäjien yksinoikeus! Yhtään kunnioittavaa miestä ei ole vielä vastaan tullut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat