Olen se jonka lapsi otti vahingossa toisen karkkipussin

Vierailija

Minua ärsyttää ihan hirveästi minkälaista paskaa syydätte tuolla ketjussa, selvästi ette ole edes lukeneet kaikkia kommenttejani. Selvennän vielä:

-Joku kysyi miten lapsi juuri karkkipussin otti siltä toiselta, varmasti tarkoituksella. Vastasin tähän: Mies ei ostanut muuta kuin karkkia, lapsi ei siis voinut ottaa muuta kuin karkkia. En tarkoittanut että mieheltä voi ottaa yhden karkkipussin kun kuitenkin niitä niin monta osti.

-Pussi oli samanlainen ja samankokoinen kuin meidän ostama, lapsi luuli sitä meidän pussiksi, hintaeroa oli 0,18€.

-Lapseni on todella 110cm pitkä ja 3v 7kk.

-Minulla oli huono omatunto karkkipussista, en missään nimessä sitä ilolla vetänyt naamaan ja syöttänyt lapselle kuten te syyttelitte, ja poimitte sanat minun rivien välistä.

-Sanoin että vien pussin takaisin kauppaan, te hyeenat kommentoitte vielä monta sivua: "Varas ap ja huonosti kasvatettu ap, kuinka voit olla noin epärehellinen! Opetat lapsesikin varastamaan!" Vaikka podin koko päivän ja seuraavan yönkin huonoa omaatuntoa, pussi oli visusti kaapissa.

-Selitin lapselle tilanteen kun huomasin, hän oli siis aidosti pahoillaan ja pyysi anteeksi. Minä tunnen lapseni ja tiedän ettei teko ollut tahallinen. En tiedä minkälaisia teidän 3vt on mutta omani ei osaa varastaa ja kieroilla.

-Veimme pussin kauppaan eilen, kassatäti kiitti rehellisyydestä ja antoi pussin takaisin. Ei me sitä vieläkään olla syöty, en tiedä syödäänkö.

Minulla on oikeasti pahamieli siitä millaisia ihmisiä täällä kirjoittelee :(

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Millaisia vastauksia odotit?

Itse olen ihmetellyt miten pieniä lapsia päästetään yksinään poimimaan tavaroita sieltä ostoslinjan päädystä. Lapsella ei ole mitään tajua koska heidän ostoksensa tulee ja kummalle puolelle ostonlinjaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten joku joka ostaa pelkkää karkkia, ei huomaakaan kun ei saa sitä?

Joku jolla on kiire ja ostaa monta pussia, eikä tule mieleen, että joku muu on hänen ostoksensa napannut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No tuossa tapauksessa se mies varmaan sai rahansa takaisin, kun karkkipussia ei löytynytkään sieltä hihnan päästä. 

Ja puuttumisen todistat miten? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten joku ei huomaa, että oma lapsi pakkaa muiden ostoksia?

Vierailija

Nyt ap ihan oikeasti höllää vähän hattua!Ensin sellanen show ja huono omatunto yhdestä karkkipussista ja sen päälle paha mieli av palstalta.On teillä mahtannu olla lepposa viikonloppu.Epäilen sua provoksi eihän noin uuvuttavaa ja tylsää mammaa kun sinä voi olla olemassakaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossa tapauksessa se mies varmaan sai rahansa takaisin, kun karkkipussia ei löytynytkään sieltä hihnan päästä. 

Eiköhän sen jokainen ihan silmillään näe, että tässä ei nyt sitä karkkipussia ole! Kassatyöntekijä varmaan tajuaa, että se edellinen asiakas sen siitä nappasi. Eipä kai siinä sen kummempia todisteluja tarvita, kun ei se tuote ihan ilmaankaan voi kadota. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joku jolla on kiire ja ostaa monta pussia, eikä tule mieleen, että joku muu on hänen ostoksensa napannut.

Eihän se ostanut muutakuin karkkipussin, apn mukaan.

Vierailija

Nii pahamieli on varmaan karkittomallakin. Olen sitä mieltä, että lapset voi opettaa pakkaamaan isompanakin. Sitten kun tajuavat sen välikapulan eron. Kyllä lapsi ehtii oppia taidon ennen kuin sitä oikeasti tarvitsee. Ja tämä asia ärsyttää siksi, koska niistä pakkauspäässä roikkuvista lapsista on haittaa. Ei aina eikä kaikista lapsista, mutta tuo että lapset koskettelee toisten ostoksia on tavallista. Eli lapsi ei siinä suhteessa eroa mitenkään muista koskettelevista lapsista. Vai onko ne kaikki muut koskettelijat huonosti kasvatettuja? Luultavasti kaikki vanhemmat olettavat, että lapset osaa käyttäytyä siellä kassan päässä. Eipä osaakaan. 

Vierailija

Nykyään ihmiset voivat niin huonosti että on äärettömän helppo kasvottomana rökittää ja mollata toista, oli syy mikä tahansa. Kai se itsetuntoa nostaa, vai liekö lievittää omaa pahaa oloa..

Pääsääntöisesti kuitenkin;
- älä anna lapsen pakata tavaroita vahtimatta, pakatkaa yhdessä ja neuvo missä järjestyksessä ostokset laitetaan kassii
- älä päästä lasta nousemaan siihen tasolle, jossa kassit pidetään kun niitä pakataan, se ei ole lasten paikka
- älä anna lapsen koskea toisten ostoksia, pidä lapsi lähellä ja omalla puolella, muiden ostokset eivät kuulu lapselle
- opeta jo varhaisessa vaiheessa että muiden ostosten arvostelu ja ruotiminen kovaan ääneen ei kuulu hyviin tapoihin.

Ja ap, älä ruoski itseäsi ihan turhaan. Olet selvittänyt asian lapsellesi, anna jo olla :)

tosin kassatäti toimi hieman hassusti kun antoi pussin takaisin - viestii lapselle että luvatta otetun voikin saada pitää (älkää tätäkään nyt kärjistäkö jäätäviin mittasuhteisiin).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää ihan hirveästi minkälaista paskaa syydätte tuolla ketjussa, selvästi ette ole edes lukeneet kaikkia kommenttejani. Selvennän vielä:

-Joku kysyi miten lapsi juuri karkkipussin otti siltä toiselta, varmasti tarkoituksella. Vastasin tähän: Mies ei ostanut muuta kuin karkkia, lapsi ei siis voinut ottaa muuta kuin karkkia. En tarkoittanut että mieheltä voi ottaa yhden karkkipussin kun kuitenkin niitä niin monta osti.

-Pussi oli samanlainen ja samankokoinen kuin meidän ostama, lapsi luuli sitä meidän pussiksi, hintaeroa oli 0,18€.

-Lapseni on todella 110cm pitkä ja 3v 7kk.

-Minulla oli huono omatunto karkkipussista, en missään nimessä sitä ilolla vetänyt naamaan ja syöttänyt lapselle kuten te syyttelitte, ja poimitte sanat minun rivien välistä.

-Sanoin että vien pussin takaisin kauppaan, te hyeenat kommentoitte vielä monta sivua: "Varas ap ja huonosti kasvatettu ap, kuinka voit olla noin epärehellinen! Opetat lapsesikin varastamaan!" Vaikka podin koko päivän ja seuraavan yönkin huonoa omaatuntoa, pussi oli visusti kaapissa.

-Selitin lapselle tilanteen kun huomasin, hän oli siis aidosti pahoillaan ja pyysi anteeksi. Minä tunnen lapseni ja tiedän ettei teko ollut tahallinen. En tiedä minkälaisia teidän 3vt on mutta omani ei osaa varastaa ja kieroilla.

-Veimme pussin kauppaan eilen, kassatäti kiitti rehellisyydestä ja antoi pussin takaisin. Ei me sitä vieläkään olla syöty, en tiedä syödäänkö.

Minulla on oikeasti pahamieli siitä millaisia ihmisiä täällä kirjoittelee :(

Minäkin yritin lukea ketjun läpi, koville otti. Niin paljon oli vihaa tihkuvia jopa sairaita kirjoituksia. En ole kovin herkkä, mutta oikeasti tuli huono olo. Ajattelin, että kuinka paljon tuolla kaduilla kuljeskelee ihmisiä, jotka ulospäin ovat suht. normaalin näköisiä, mutta joiden pitäisi olla hoidossa jossain suljetulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oisko kuitti mitään?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat