Jos tytöllä on ohuet hiukset niin onko oikein

Vierailija

tuottaa hänelle lisää pahaa mieltä pakottamalla pitämään hiukset lyhyinä?

Kommentit (9)

Vierailija

Jos kyse on omasta tyttärestäsi, miksi haluat pahoittaa hänen mielensä? Jos kyse on jostakusta muusta niin hiustensa pituus ei ole sinun asiasi.

Vierailija

Kuule lukemattomat naiset tässä maassa pitää ohuet hiuksensa pitkinä vedoten "naisellisuuteen". Anna tyttäresi itse päättää millaisina pitää kutrinsa.

Vierailija

Muistan vaan kuinka lapsena itkin kun äitini leikkasi hiukseni aina lyhyeksi poikatukaksi. Ja selitys oli että hiukseni ohuet hiirenhännät. Olisi ollut edes polkkatukka.

Vierailija

Harvoin alle 10-vuotiaalla on erityisen paksu tukka. Omalla 6-vuotiaallani on hieman ohuempi tukka kuin minulla, aika samanlainen kuin itselläni oli tuon ikäisenä. Hiusten on annettu kasvaa pitkiksi ja nyt ovat n. lapaluihin asti. Etuhiuksiakaan ei olla koskaan leikattu.

Monella suomalaisella lapsella, jolla on ohut tukka, on myös hiuslaatu helposti takkuuntuvaa jolloin pitkä tukka on aikalailla mahdoton, ellei lapsi sitten tosi kärsivällisesti anna harjata takkuja pois. Pienille lapsille en mielellään käyttäisi ylimääräisiä kemikaalejakaan (hoitoaineet ja takkusuihkeet) joten ymmärrän että ohut tukka pidetään lyhyempänä. Saahan polkkatukkaankin ihania pinnejä, pantoja ja rusetteja sekä osittaisia lettikampauksia ja puoliponnareita :)

Vierailija

Minun äitini pakotti pitämään lyhyen tukan pienenä, koska en osannut harjata sitä. (Minulla on siis hyvin paksut, luonnonkiharat hiukset) Kasvatin 10-vuotiaana pitkät hiukset. Ne sopivat paljon paremmin minulle, ja ovat edelleen hyvä kuntoiset, ikää löytyy 38-vuotta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat