Nainen: kuinka kauan jaksaisit odottaa seksiä uudessa suhteessa?
Olen itse seurustelematon mies. Mietin tässä, että jos alkaisin nyt seurustelemaan, niin joutuisin kyllä kokoamaan itseäni melko pitkään ennen kuin rohkenisin harrastamaan seksiä. Miten kauan jaksaisit katsoa pihtarimiestä? Itse nyt vaan oon tällainen että läheisyys, lämpö ja kivat keskustelut ovat niitä asioita joita kaipaan naiselta, ei niinkään seksi. :/
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon ihmisiä, jotka mieluummin seurustelevat ensin ja harrastavat seksiä myöhemmin. Tämä on vallitseva tapa uskovaisten kristittyjen keskuudessa, joita lienee joitakin satoja miljoonia täällä maapallolla.
Joten koeajaminen ennen seurustelua ei todellakaan ole ainoa tapa edetä.
Valtaosa normaaleista aikuisista haluaa harrastaa seksiä ennen parisuhteeseen lähtemistä. Vaikka tällaiset ketjut vetävät magneetin lailla puoleensa poikkeuksia, niin ei pidä sekoittaa tätä yleiseksi käytännöksi.
Minusta ihmisessä on jotain vialla jos ei kykene/halua testata seksiä ennen suhdetta kun puhutaan jo kypsistä aikuisista. Seksi kun on todella merkittävä osa suhdetta.
Onko uskoaan tunnustavassa kristityssä jotain vialla?
Ohis: On. Hulluja ovat jokainen.
Varsinaiseen aiheeseen: Riippuu varmaan naisesta, samoin kuin miehestäkin. Itse olen aikoinaan odottanut miehenä hyvin pitkään seksiä uudessa parisuhteessa, tilanne tosin oli hieman vaikea kummallekin osapuolelle, haluja oli aloittaa aikaisemminkin, mutta mahdollisuuksia ei ollut ja tilanteet eivät sallineet.
Mieluiten odottaisin avioliitton, mutta jos se olisi mahdollista, niin puolisen vuotta virallista seurustelua voisi olla hyvä aika. Ei sille mitään oikeaa aikarajaa voi laittaa, mutta sen verran, että todella oppisin tuntemaan miestä ihmisenä, olisimme rakastuneita, luottaisimme toisiimme. Silloin se olisi ylivoimaisesti parasta.
Oletetaan, että parisuhde alkaisi 3 kk tapailun jälkeen, niin noin vuoden voisin odottaa. Jos käsipeliä ja muuta läheisyyttä on.