Nainen: kuinka kauan jaksaisit odottaa seksiä uudessa suhteessa?

Seuraa 
Liittynyt10.10.2015

Olen itse seurustelematon mies. Mietin tässä, että jos alkaisin nyt seurustelemaan, niin joutuisin kyllä kokoamaan itseäni melko pitkään ennen kuin rohkenisin harrastamaan seksiä. Miten kauan jaksaisit katsoa pihtarimiestä? Itse nyt vaan oon tällainen että läheisyys, lämpö ja kivat keskustelut ovat niitä asioita joita kaipaan naiselta, ei niinkään seksi. :/

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Olen varmaan väärä henkilö vastaamaan, kun olen pitkässä avioliitossa, jossa on mennyt monta vuotta ilman seksiä. En osaa kuvitella, että eroaisin miehestäni, mutta jos jostain syystä jäisin yksin ja löytäisin jonkun kivan miehen, niin menisi luultavasti hyvin pitkään ennen kuin luottaisin häneen tarpeeksi. Kaipaan kyllä hellyyttä, mutta se varmaan ei menisi pitemmälle kuin halailun ja suudelmien asteelle. Olettaisin että olen paljon vanhempi kuin ap, ehkä nuoremmat ihmiset ajattelevat asiasta toisin.

Vierailija

Ilman kemiaa en ala suhteeseen tai edes mene kolmansille treffeille. Jos kemiaa on tarpeeksi, sänkyyn päädytään ja ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä. M36

Vierailija

On paljon ihmisiä, jotka mieluummin seurustelevat ensin ja harrastavat seksiä myöhemmin. Tämä on vallitseva tapa uskovaisten kristittyjen keskuudessa, joita lienee joitakin satoja miljoonia täällä maapallolla.

Joten koeajaminen ennen seurustelua ei todellakaan ole ainoa tapa edetä.

Vierailija

Oletko ap koskaan miettinyt että saattaisit olla aseksuaali? Aseksuaaleja naisia on myös olemassa ja ymmärtääkseni heillä on jotain omia keskusteluryhmiä ja tapaamisiakin. Kiinnostaisiko sellainen?

Vierailija

Jaa olen kai vanhanaikainen vaikka olenkin alle 25. En harrastaisi yhden illan juttuja koska Se on mielestäni halpaa joten en edes harkitsisi mitään koeajo hommia. Kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan meni 3kk ennen kun rakastelimme. Oli oikein tunteikasta. Ollaan oltu naimisissa 3 vuotta. Että silleesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa olen kai vanhanaikainen vaikka olenkin alle 25. En harrastaisi yhden illan juttuja koska Se on mielestäni halpaa joten en edes harkitsisi mitään koeajo hommia. Kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan meni 3kk ennen kun rakastelimme. Oli oikein tunteikasta. Ollaan oltu naimisissa 3 vuotta. Että silleesti.

Tämä ei aina kuitenkaan toimi. Paljon on tullut pettymyksiä siitä, kun ei "nussitakaan niin hyvin yhteen" odotuksista huolimatta. Ilman hyvää kemiaa on yleensä huonoa seksiä. Seksi, ja ennen kaikkea intohimoinen sellainen, on kuitenkin todella tärkeä ja _päivittäinen_ osa suhdetta. M36

Vierailija

Minulla meni niin, että ensimmäiseen neljään kuukauteen en edes harkinnut seksiä, sillä tarvitsin alle luottamusta ja sitä saa vain tutustumalla toiseen. Yli viisi kuukautta meni, että ensimmäinen seksikerta toteutui. Ja miehelle tämä oli onneksi ookoo. En kyllä olisi katsellut painostusta hetkeäkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On paljon ihmisiä, jotka mieluummin seurustelevat ensin ja harrastavat seksiä myöhemmin. Tämä on vallitseva tapa uskovaisten kristittyjen keskuudessa, joita lienee joitakin satoja miljoonia täällä maapallolla.

Joten koeajaminen ennen seurustelua ei todellakaan ole ainoa tapa edetä.

Valtaosa normaaleista aikuisista haluaa harrastaa seksiä ennen parisuhteeseen lähtemistä. Vaikka tällaiset ketjut vetävät magneetin lailla puoleensa poikkeuksia, niin ei pidä sekoittaa tätä yleiseksi käytännöksi.

Minusta ihmisessä on jotain vialla jos ei kykene/halua testata seksiä ennen suhdetta kun puhutaan jo kypsistä aikuisista. Seksi kun on todella merkittävä osa suhdetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä ei aina kuitenkaan toimi. Paljon on tullut pettymyksiä siitä, kun ei "nussitakaan niin hyvin yhteen" odotuksista huolimatta. Ilman hyvää kemiaa on yleensä huonoa seksiä. Seksi, ja ennen kaikkea intohimoinen sellainen, on kuitenkin todella tärkeä ja _päivittäinen_ osa suhdetta. M36

Turhapa noille on selittää kun eivät käsitä. Eivät varmasti edes tiedä millaista on todella hyvä seksi :D

Vierailija

Ollaan varmaan poikkeus, mutta seksiä oli ekan kerran hääyönä jolloin ekasta tapaamisesta 9 kk. Samalla aloitettiin yrittää vauvaa ja tulinkin heti raskaaksi. ;)

Vierailija

Sellainen ihminen, joka luulee, että seksiä voi 'testata', ei tiedä, mitä on hyvä seksi. Se nimittäin vuosien ja vuosikymmenien kuluessa saman puolison kanssa harjoitellessa vain paranee. Kukaan vieras ei voi tietää miten toinen toimii yhtä hyvin kuin pitkäaikainen kumppani.

Kemian eli sen, viekö toinen jalat alta ja onko rakastunut huomaa kyllä muusta kuin seksistä. Ja seksuaalisuus ei ole pelkkää yhdyntää. Itse saan orgasminkin ilman sitä, että alapäähän kosketaan. Suinpäin kokeilijat eivät opi näitä edes huomaamaan.

Nainen 30+

Kaksi kuukautta odotin, ja pää meinasi hajota. Seksiä on ollut sen jälkeen, mutta mietin usein, suostuuko toinen siihen vain minun mielikseni. Sanoisin, että jos joutuu odottamaan kuukausia sitä ensimmäistä seksikertaa, kumppanilla on todennäköisesti joitain ongelmia sillä alueella, eikä se seksi ole sitten kovin hääviä. En nyt hyppäisi ensimmäisillä treffeillä sänkyyn, mutta jos ei kuukauden sisään ala tapahtua, jotain on pielessä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat