Yritän lihottaa miestäni että olisi helpompi jättää hänet

Vierailija

Olen ihastunut työkaveriin mutten uskalla jättää miestäni kun en keksi mitään hyvää syytä siihen, enkä kehtaa sanoa että jätän toisen vuoksi, joten yritän lihottaa häntä syöttämällä jatkuvasti herkkuja. Tänäänkin on ollut herkkupäivä ja leivoin kermakakun jonka mies on jo melkein yksin syönyt. Ajattelen että on helpompi jättää hänet jos hän on lihava ja sanoa sen perusteluksi.

Kommentit (7)

Vierailija

Hyvä. Kannattaa myös kokeilla sipsejä ja suklaata. Kai tuot joka päivä sille noutoruokaa? Ja töihin mukaan berliininmunkkeja ja energiajuomaa.
Tsemppiä! :)

.... eiku mitä helvettiä??

Vierailija

Pitäisköhän mun tehdä noin. Oon pohtinut mieheni jättämistä ja mies joskus vuosi sitten sanoi, että jos lihoisin paljon, niin hän jättäisi mut. Ei tarvitsisi itse jättää kun mies hoitaisi homman mun puolesta.

Vierailija

Osta mialuummin kalijaa ja juata sitä miästä. Sitte se o helepompi jättää ku se on läski ja juappo! Se saatana sattais jopa ite tykätä tästä ratkaisusta. Paitti etää Porvoostahan olit?

Vierailija

Väärä resepti. Kanna sille viinaa. Se jo useiden sukupolvien kokemuksella tepsii aina. Sinun ei tarvitse edes jättää ukkoasi, vaan hän peräti ajaa sinut ja lapset kirveellä uhaten lumihankeen. Eiä siinä sitten muuta, kuin soittamaan uudelta ritarilta apua.

Vierailija

Okei...no kuule onneksi on just joulu ja muut pyhät tulossa niin saat helpotusta sun urakkaan. Hankit niin ison kinkun kun uuniin vaan mahtuu. Teet ite laatikot ym. ja kermaa ja voita ja niin suurilla rasvaprosenteilla kuin vain löytyy. Ja pyjamissa löhöätte kaikki pyhät ettekä liiku yhtään. Kaikki jotka kysyy lahjatoivetta, sanot että kiitos mutta ihan suklaarasia riittää. Ja että Pekka ihan toivoikin suklaata kun kuuli että Fazerkin uudisti rasioiden sisältöä. Eiköhän se näillä hoidu.

Vierailija

Aika tyhmä pitää olla jos mättää naamaan järjettömästi paskaa eikä edes ihmettele miksi olet yhtäkkiä alkanut tuomaan kaikkea.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat