Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä muilla näin hyvää aviomiestä?

Vierailija

Osallistuu lapsiperhe arkeen 120%. Osaa laittaa ruokaa, siivota, pestä pyykkiä. Ahkera, ei valita juuri koskaan. Kuskaa lapsia harrastuksiin, osaa rakentaa.. Mm kodin meille tehnyt:) ahkera kaikin puolin. Joudun joskus vaimona "kieltämään" nyt et kyllä tee mitään enää, laiskotellaan välillä;) mut pointti oli, onko muilla näin? Arvostan miestäni suunnattomasti, ja rakastan. Eniten maailmassa. Olen onnekas, jo 12v avioliittoa takana. Ja aina ollut näin, myös vaikeina aikoina.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ei (luojan kiitos) ole miestä enää ollenkaan (eikä kyllä tulekaan, koskaan enää). Mutta hyvä sulle, toivottovasti kestää ja kaikki menee hyvin jatkossakin. Toivottavasti on myös aidosti tuollainen eikä esim. suorittaja tmv. ettei sitten väsy henkisesti ja/tai fyysisesti. Mutta hyvältähän tuo kuulostaa jos on aidosti tuollainen!

Vierailija

Ei ole miestä, niin ei tarvitse pähkäillä onko ukko nyt sitten hyvä vai ei ja onko omat uhraukset kaiken arvoisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei (luojan kiitos) ole miestä enää ollenkaan (eikä kyllä tulekaan, koskaan enää). Mutta hyvä sulle, toivottovasti kestää ja kaikki menee hyvin jatkossakin. Toivottavasti on myös aidosti tuollainen eikä esim. suorittaja tmv. ettei sitten väsy henkisesti ja/tai fyysisesti. Mutta hyvältähän tuo kuulostaa jos on aidosti tuollainen!

Tämä kaikki täysin totta. Siksi kysynkin onko muilla näin. Ollut aina, alusta asti. Hyvin sujuu myös makkarissa;) kun liiankin usein kuulen, kuinka moni "valittaa" miehistään. Tuntuu etten edes ääneen voi sanoa, kuinka meillä mieheni haluaa olla ja elää näin. En ole vaatinut. On hänen luonteensa:) AP

Vierailija

Oli tuollainen... Mutta sitten otti ja lähti ihan yhtäkkiä. 

Ei koskaan kai osannut ilmaista omia tarpeitaan. Oli vain miellyttänyt ja miellyttänyt muita. Sitten teki äkkijyrkän liikkeen. Toki oli toinen nainen odottamassa. . 

Nyt ajattelen, etten tarpeeksi osannut lukea pieniä eleitä. En koskaan ollut ns. nalkuttava ja vaativa muija. Ihan itse vain oli "täydellinen". 

Eli suosittelen sinulle tarkkaavaista otetta. Ehkä on alistuva (millainen äiti hänellä on ollut?). Kun siitä henkisesti kasvaa, niin tilanne voi muuttua nykyisestä salamannopeasti. 

En todellakaan halua sanoa, että teille käy näin ja maalata piruja seinälle. Olen todella onnellinen puolestanne, jos olette kummatkin onnellisia ja tasapainossa. 

Vierailija

Ihanaa että olet löytänyt noin hyvän miehen! Mullakin on ihana mies, joka mahdollistaa sen, että voin olla kotiäitinä. Hän ei kuitenkaan unohda perhettään vaikka paljon töitä tekeekin. Ihmiset kaipaa kumppaneiltaan eri asioita. Toinen haluaa jäädä kotiin hoitamaan kotia ja että mies tuo leivän pöytään, toinen haluaa kaikkien hommien hoituvan täysin 50/50.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oli tuollainen... Mutta sitten otti ja lähti ihan yhtäkkiä. 

Ei koskaan kai osannut ilmaista omia tarpeitaan. Oli vain miellyttänyt ja miellyttänyt muita. Sitten teki äkkijyrkän liikkeen. Toki oli toinen nainen odottamassa. . 

Nyt ajattelen, etten tarpeeksi osannut lukea pieniä eleitä. En koskaan ollut ns. nalkuttava ja vaativa muija. Ihan itse vain oli "täydellinen". 

Eli suosittelen sinulle tarkkaavaista otetta. Ehkä on alistuva (millainen äiti hänellä on ollut?). Kun siitä henkisesti kasvaa, niin tilanne voi muuttua nykyisestä salamannopeasti. 

En todellakaan halua sanoa, että teille käy näin ja maalata piruja seinälle. Olen todella onnellinen puolestanne, jos olette kummatkin onnellisia ja tasapainossa. 

Kuulostaa ihan kamalalle. Olen pahoillani puolestasi. Kyllä olisin rikki jos tekisi kuten sinun kohdalla. En vain ikinä osaisi pelätä tuommoista. Mutta enhän voi taata etteikö ikinä voisi käydä huonostikin:( toivottavasti ei. AP

Vierailija

Mun isoisä on aina ollut sellainen, ettei kukaan keksi valittamista. Vaikuttaa jonkinlaiselta supermieheltä, joka osaa tehdä kaiken ja vihaa laiskottelua yli kaiken eikä salli sitä itselleen. Ei käytä alkoholia, syö niin ettei varmasti liho, nuorena oli kurinalainen yleisurheilija...

No, hän onkin vaimonsa manipuloima ressukka. Ei ole koskaan elänyt omaa elämäänsä omien halujensa mukaan. Ei voi edes antaa pojalleen mökkiä ennakkoperintönä, kun vaimo haluaa jättää pojan ilman perintöä jne.

Just sayin... usein kun joku on liian täydellinen, osaava ja ahkera, taustalla on vakavia henkisiä ongelmia.

Vierailija

Mulla on hyvä mies mutta erilainen kuin sinulla. Asumme Helsingin keskustan liepeillä, ei siis rakenna meille taloa:). Meillä ei ole lapsiakaan, kahdestaan elämme. Mutta elämä on hienoa kun vihdoinkin löytyi se oikea. 

Mieheni ajattelee koko ajan meidän molempien parasta, siitä jaksan vieläkin yllättyä aika ajoin. 6v olemme olleet onnellisesti naimisissa:).

Vierailija

Vastaava mies löytyy! Todella ahkera ja aktiivinen, aina osallistuu kaikkiin töihin, puuhaa lasten kanssa, talon myös rakentanut. Välillä pitää tosiaan toppuutella, jotta lepäisi ja rentoutuisi myös välillä. Huolehtii hyvin myös kunnostaan ja ulkonäöstään, kaikin puolin ihanneaviomies. Myös makuuhuoneen puolella homma toimii. 14 vuotta aviossa ja olen onneni kukkuloilla (tähän nyt joku tulee tod.näk. kertomaan, että pettää kuitenkin). Ei petä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat