Lahjavinkkejä Briteistä Suomeen?

Vierailija

Eli onko jotain kauppoja tai brändejä joita on hankalaa tai kallista saada Suomesta joita olisi kiva lähettää lahjoiksi täältä Briteistä?

Suvun teineille ja vauvoille varmaankin löytyy jotain hauskaa Primarkista, lisäksi ajattelin vaikka Cath Kidstonia, Orla Kielya ja noita rimpulekauppoja kuten Claires ja Accessorize. M&S ilmeisesti jo on Helsingissä.

Antakaas ideoita, mitä kannattaisi hankkia? Muksut vauvasta teineihin ovat lahjomislistan huipulla, mutta aikuisillekin olisi kiva tehdä paketteja jos jotain hauskaa löytyy. Olen aikaisemmin lähetellyt mm. Intialaisbrittiläisiä currymausteita reseptien kera ja purjehdus- ja vaellustarvikkeita jotka ovat täällä huomattavan halpoja Suomeen verrattuna.

Kiitos!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Teineille Victoria's secretiltä, hollisterilta ja abercrombielta tavaraa ja oreoita, lifesaverseja yms karkkeja joita ei saa Suomesta.

Vierailija

Itsekin asun Briteissa. Ilmeisesti ne M&S jutut on tosi kalliita Helsingissa. Ajattelin ottaa mukaan Suomeen jotain noita kivoja suklaa- ja keksirasioita, joita myydaan M&S:ssa joulua ennen. Vien myos pullon Pimm'sia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teineille Victoria's secretiltä, hollisterilta ja abercrombielta tavaraa ja oreoita, lifesaverseja yms karkkeja joita ei saa Suomesta.

Taisit nyt sekoittaa Usan ja UK:n.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teineille Oreo-keksejä, ne on jostain syystä suurinta huutoa.

Oreo- keksejä, mitä ihmettä! :D

Mutta kiitos, juuri tällaisia ideoita kalastelin. Oreoita menee paketteihin, ja katson, jos Accessorizella on vielä noita kynsitarroja ja korviksia, joskus niillä oli kaikenlaisia brändijuttuja niinkuin CocaCola- kynsitarroja. Jos vaikka löytyisi Oreoita... hihi...

Mitäs muuta keksitte? Erikoislankoja neulojille? Mausteita tai jotain kokkauskirjoja? Mitä brittiohjelmia Suomessa katsotaan? Jotain niihin liittyvää? Pelejä?

Kiitos kaikille, ensi viikolla menen shoppailemaan kunnolla :)

ap

Vierailija

ok, Oreot sitten pois listalta. Sääli!  :D

Joo, paketit lähtevät täältä ensi perjantaina, ja suku tietää että paketit ovat sitten herran huomassa ja ehtivät lakoista ja eksymisistä riippuen perille sitten joskus. Näin meillä on aina ollut, joskus tupsahtaa ylläripaketti meillekin helmikuussa. 

ap

Vierailija

Suomesta ei saa VS:n vaatteita. Vain kosmetiikkaa ja jotain alkkareita.
Niitä mä lähettäisin teineille. Ja Primarkista kaikkea hauskaa. Mun mielestä se oli aivan uskomaton kauppa. Teineille löytyi vaikka mitä ja myös mulle, keski-ikäiselle pullukalle.

Vierailija

VS on jenkkimerkki, täällä on VS kauppa mutta en oikein osaa ostaa noin henkilökohtaisia juttuja teineille joiden maku ja koko muuttuvat viikottain. 

Kiitos kaikille, löytyisikö vielä lisää vinkkejä?

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat