Olen laihtunut 10 kiloa! Yeippee!

Vierailija

Oon tosi ylpeä itsestäni, olen tosi lyhyt (156) ja painoni on ollut pitkän aikaa liian korkea ja ei pelkästään paino, vaan koko olemukseltani olin kuin pieni dallaspulla. Nyt pääsin pituuteeni nähden hyvään painoon (47) ja vaatteet istuvat paremmin ja olo on energinen. Tämä kesti noin 7kk mutta vihdoin pääsin tavoitteeseen! :) Tsemppiä muillekin laihduttajille ja treenaajille! :)

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
7kk?? Et tainnut sitten kauheen kovaa treeniä ja dieettiä vetää?

Moi! En niin - vedin hitaammin jotta kroppaan ei jäisi ''löysää'' ja naama ryppyyntyisi kun jos olisin laihtunut kovaa vauhtia. Suvussani on käynyt usealle niin. :) Samalla opettelin myös hyvää ja itselleni sopivaa dieettiä ja treenausmuotoja. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hieno homma. Vähän olen kade, olen ajatellut laihtumista, mutta neljä kiloa tullut lisää tän laihduttamisajatuksen jälkeen.

Tsemppiä, takapakit kuuluu prosessiin. Mutta mieti, kesään on vielä yli puoli vuotta joten nyt vaan hihat heilumaan. :)

Vierailija

Itsekin laihdutan, mutta hidasta on. Pituus on 161 cm ja paino on 79 kg. Olen nyt kolme kiloa laihtunut, mutta siihen on mennyt aikaa jo kaksi kuukautta. Aikaisemmin olen saanut laihdutettua ja sekin on ollut hidasta. Esim. v. 2012 laihduin 14kg niin aikaa siihen meni 8 kuukautta ja juoksin ja kävelin päivittäin useita kilometrejä. Ei se kaikille ole niin helppoa. Siksipä kilot tuleekin mulle takaisin, kun ei kärsisi syödä kuin jotain 1600 kcal päivässä. Laihtuakseen pitää sitten kalorit olla jotain 1000 paikkeilla ja en minä ainakaan jaksa sellaista kitua koko ajan vetää. Välillä pitää syödä rennommin. Eilen pidin suunnittelemani herkkupäivän. Söin paahtoleipää ja jäätelöä. Kaloreita tuli jotain 2200. Nyt sitten taas jaksaa lenkkeillä ja jatkaa projektia. Tsemppiä meille kaikille!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsekin laihdutan, mutta hidasta on. Pituus on 161 cm ja paino on 79 kg. Olen nyt kolme kiloa laihtunut, mutta siihen on mennyt aikaa jo kaksi kuukautta. Aikaisemmin olen saanut laihdutettua ja sekin on ollut hidasta. Esim. v. 2012 laihduin 14kg niin aikaa siihen meni 8 kuukautta ja juoksin ja kävelin päivittäin useita kilometrejä. Ei se kaikille ole niin helppoa. Siksipä kilot tuleekin mulle takaisin, kun ei kärsisi syödä kuin jotain 1600 kcal päivässä. Laihtuakseen pitää sitten kalorit olla jotain 1000 paikkeilla ja en minä ainakaan jaksa sellaista kitua koko ajan vetää. Välillä pitää syödä rennommin. Eilen pidin suunnittelemani herkkupäivän. Söin paahtoleipää ja jäätelöä. Kaloreita tuli jotain 2200. Nyt sitten taas jaksaa lenkkeillä ja jatkaa projektia. Tsemppiä meille kaikille!

Jep, tämä on tällainen prosessi. :) Mutta olet kuitenkin jo sen -3kg saavuttanut eli olet saanut alun. Mulla tuo kävely tehosti kuntosalitreenejä ja auttoi todella paljon etenkin tässä loppumetreillä, mutta ruoan kanssa on pitänyt olla tarkka. Herkkupäivät kuuluvat myös elämään ja jos sitä nyt tulee jotain herkkua syötyä niin siitä pitää nauttia!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Moi! En niin - vedin hitaammin jotta kroppaan ei jäisi ''löysää'' ja naama ryppyyntyisi kun jos olisin laihtunut kovaa vauhtia. Suvussani on käynyt usealle niin. :) Samalla opettelin myös hyvää ja itselleni sopivaa dieettiä ja treenausmuotoja. :)

En kyllä ole kuullut, että 10 kilosta olisi kenellekkään jäänyt roikkuvaa nahkaa, mutta kai se riippuu myös iästä.

Vierailija

Onneksi olkoon! Mutta älä tuosta enää tiputa. 

Just passitin tyttäreni puntarille, 47kg/164 cm. Ei ole jippii, olen rajoilla, että soitan kohta psykiatrille. tuolla jalat on kuin spagetit, maha on kuopalla... Ottaa aivoon...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole kuullut, että 10 kilosta olisi kenellekkään jäänyt roikkuvaa nahkaa, mutta kai se riippuu myös iästä.

Eikai vauhdilla ole väliä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Just passitin tyttäreni puntarille, 47kg/164 cm. Ei ole jippii, olen rajoilla, että soitan kohta psykiatrille. tuolla jalat on kuin spagetit, maha on kuopalla... Ottaa aivoon...

Joo ei ole tarkoituskaan. Mulla oli aiemmassa painossa sellainen pullamasu ja paksut reidet ja kädet. Nyt ovat ''sopusoinnussa''. :) Tyttösi on tosi hoikka. :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tyttäresi on mitoiltaan täysin normaali, varsinkin jos hän on vielä teini-ikäinen. Toki eri asia, jos tiedät hänellä olevan psyykkisiä ongelmia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sulla on päässäsi jotain vikaa. Tyttäreilläsi on normihoikat mitat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Psykiatri nauraa sinut pihalle, jos viet normaalipainoisen tyttösi näytille :D
Taidat itse olla aika tukeva tapaus?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat