norwegian lentokoneet

Vierailija

Kuinka pitkät turvavyöt lentokoneissa on? Mahtuuko lihavalla (bmi 39) turvavyö kiinni? Osaavatko lentohenkilökunta suomea? Muita kokemuksia kyseisestä lentoyhtiöstä?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Kaikissa lentokoneissa aa jatkopaloja jos vyö ei mene kiinni.

Norweigian koneet ovat tilavia, jos vertaa muiden ns. edullisten yhtiöiden koneisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Norweigian koneet ovat tilavia, jos vertaa muiden ns. edullisten yhtiöiden koneisiin.

hahhah :D Meinaatko tosiaan, että norwegianin boeing 737 on jotenkin tilavampi, kuin jonkun toisen firman samanmallinen kone :D Koneen tilavuus riippuu täysin mallista. Muuten voin sanoa, että norwegian on erittäin hyvä yhtiö. Wifi koneessa ja euroopan uusimmat koneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

hahhah :D Meinaatko tosiaan, että norwegianin boeing 737 on jotenkin tilavampi, kuin jonkun toisen firman samanmallinen kone :D Koneen tilavuus riippuu täysin mallista. Muuten voin sanoa, että norwegian on erittäin hyvä yhtiö. Wifi koneessa ja euroopan uusimmat koneet.

Saman mallinumeron koneet voivat olla eri tavalla sisustettuja, paikkamääränkin vaihdellessa. Norvegianillakin on erilaisia.

Vierailija

Jos änkeät koneeseen maksa kahdesta paikasta. Mukava vieressä olijan istua vain puolikkaalla penkillä kun joku hikinen läski vyöryy päälle.

Vierailija

Kamalan ilkeitä kommentteja olette av-laiset lähettäneet ap:lle. Hyi!

Mutta itse aloitukseen. Kyllä siellä lentokoneessa näkee vaikka minkälaisen mallista ja kokoista ihmistä. Älä huoli..Hyvillä mielin vain matkalle. :)

Vierailija

Lennän Norwegianilla usein ja vyö on mahtunut aina ja olen iso. Jatkopaloja saa tarvittaessa. Suomesta lähtevillä lennoilla on aina ollut suomen kielen taitoisia. Suomalaisia on juuri palkattu lisääkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kamalan ilkeitä kommentteja olette av-laiset lähettäneet ap:lle. Hyi!

Mutta itse aloitukseen. Kyllä siellä lentokoneessa näkee vaikka minkälaisen mallista ja kokoista ihmistä. Älä huoli..Hyvillä mielin vain matkalle. :)

Kiitos myötätunnostasi. Mutta lennolle en nyt lähde. En ennenkuin olen onnistunut tekemään itselleni jotain.
En halua pilata kenenkään matkaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lennän Norwegianilla usein ja vyö on mahtunut aina ja olen iso. Jatkopaloja saa tarvittaessa. Suomesta lähtevillä lennoilla on aina ollut suomen kielen taitoisia. Suomalaisia on juuri palkattu lisääkin.

Kuinka ISO olet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä se istuinten sijoittelu tekee aika paljon tilavuuteen. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat