Miksi olen saanut pakkomielteen eräästä naisesta?

Vierailija

Ajattelen häntä usein, vaikka monella tavalla hän on täysin epäsopiva minulle. Ei vähiten siksi, että on naimisissa. En pidä tästä tilanteesta.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Koska tarvitset, tai kuvittelet tarvitsevasi, jotain mitä luulet voivasi saada häneltä. Koeta miettiä mitä se voisi olla ja onko sillä mitään pohjaa todellisuudessa.

Vierailija

Hänen elämänsä vaikuttaa tasapainoiselta ja turvalliselta, "tavalliselta" elämältä. Haluaisin elää sitä hänen kanssaan. Ymmärrän tietysti, että tällaiset ajatukset ovat utopistisia. Viehätyn hänestä myös ulkoisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hänen elämänsä vaikuttaa tasapainoiselta ja turvalliselta, "tavalliselta" elämältä. Haluaisin elää sitä hänen kanssaan. Ymmärrän tietysti, että tällaiset ajatukset ovat utopistisia. Viehätyn hänestä myös ulkoisesti.

Äh, en ollut minä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Äh, en ollut minä

Olinpas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedän miehensä, en tunne. Aloituksessani kyselin, mistä tällainen pakkomielle voisi johtua. Siihen toivon vielä kannanottoja.

No muistuttaako se muija äitiäsi, tai vaikka jotain eksääsi?

Haaveiletko sellaisesta elämästä mitä se nainen viettää perheensä kanssa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat