Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKALAHJOJEN LAUANTAI***

11.02.2006 |

Ajatteli pinon aloittaa kun sitä ei näemmä vielä ollut. Mutta jos joku täällä vielä pyörii niin hyvää yötä teille! Palaillaan aamulla!

T:nuuskis ja nukkuva nassutin-nassutin

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Garco on liian pieni. Kävin lastentarvikkeessa valittamassa asiasta ja kertoivat että ovat olleet yhteydessä valmistajaan.

j+beibi %

Vierailija
42/44 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Lukan nyt nukkumaan, periaatteessa ihan ajallaan kun Selviytyjien aikana nukahti. Saa nähdä herääkö kalkattamaan taas hetken päästä.

MINSKI: Minäkään en katso kyllä yhden ainutta kauhuleffaa, jännäreihin vedän rajan ja niistäkin osa saattaa olla mulle liikaa. Olen liian herkkis ja säikyn omaa mielikuvitusta :D

Mites, onko siitä jotain haittaa, että vauva katselee telkkaria, kun pari äitiä tässä ainakin mainitsi blokkaavansa ruudun tai sulkevansa töllöttimen? Itse olen ollut tyytyväinen, jos hetkeksi saan pojan viihtymään paikallaan, nyt kun on tämä vaativa kausi meneillään. Parikymmentä minuuttia on varmaan pisimmillään jotain piirrettyä seurattu yhdessä, yleensä kiinnostus kyllä lopahtaa jo nopeammin. Mutta jos siitä on jotain haittaa silmille tms. niin täytyy sitten itsekin rajoittaa... Nimimerkillä tietämätön.

Olipas muillakin tänään vauvat etuajassa unineen. Toivottavasti saadaan äidit omaakin aikaa tänä iltana/yönä.

Nyt napostelemaan... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meillä tuo neiti ainakin luulee, että siellä tv:ssä on ihan oikeita ihmisiä ja juttelee niille. Mieheni on kalju ja yksi ilta päristeli ja kujerteli tv:lle kun siellä sattui olemaan samannäköinen kalju mies. Samoin lärpätteli uutistenlukijalle :) .. Eli siis ymmärtää jo tv:n kautta ilmeitä, ääniä jne.

Mä olen sitten pähkäillyt, että on parempi olla näyttämättä liikaa tuota töllöä neidille.. Ja kohtahan tuo on jo siinä iässä että väkisin saa siitä raahata poijes :)

- Minski jälleen -

Vierailija
44/44 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

%%% ;)

j+beibi