Mitä ehkäisyä suosittelette?

Seuraa 
Liittynyt27.8.2013

Nyt on tapahtunut niin ihanasti että pitäisi päättää mitä ehkäisyä ruvetaan käyttämään. Kyselen, koska aikaisemmissa kahdessa suhteessa mitä on ollut ollaan vain keskeytetty yhdyntä ennen laukeamista, mutta tämä uusi mies ei luota tuohon. Olen joskus käyttänyt pillereitä, mutta lihoin. Olen miettinyt ehkäisyrengasta, kokemuksia? Lihottaako sekin?

Kommentit (9)

Vierailija

Kierukka tai kapseli. Et taida olla ihan penaalin terävin, joten nuo em. keinot on hyviä, kun käyttäjävirheen riski on käytännössä nolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kondomi! Ei sivuvaikutuksia :)

Ap on käyttänyt keskeytettyä yhdyntää "ehkäisynä" kahdessa aiemmassa suhteessaan, mitäpä luulet, viitsisikö hän käyttää kumia jatkossakaan?

MALI
Seuraa 
Liittynyt27.8.2013

Kierukkaa en oikeen uskalla kun on muutenkin runsaat menkat. Mutta toi kapseli vois olla ehkä vaihtoehto! Heh, en tiedä ajatko älykkyyskommentilla takaa eugeniikan näkökulmaa vai ajatteletko ns. vain mun parasta, mutta sanottakoon että omasta näkökulmasta ei ois mikään katastrofi jos vahinko sattuis, nimimerkillä lapseton 35v.

Joopajoo1

Kapseli! Helppo ja huoleton. Ja tarkoitan nyt sitä 3v Implanon/Nexplanon. Korvaavista mulla ei ole kokemusta ja Jadellesta en ole kovin hyvää kuullut, vaikka vaikutus onkin 5v. Tietenkin nämä sopivat vähän erilailla eri ihmisille. Minusta hyvä, kun ei paino ole noussut, ei ole tullut näppylöitä, hormonit pysyy tasaisena, toisin kuin pillereillä/luomuna ja menkkojakaan ei ole.

Vierailija

MALI kirjoitti:
Kierukkaa en oikeen uskalla kun on muutenkin runsaat menkat. Mutta toi kapseli vois olla ehkä vaihtoehto! Heh, en tiedä ajatko älykkyyskommentilla takaa eugeniikan näkökulmaa vai ajatteletko ns. vain mun parasta, mutta sanottakoon että omasta näkökulmasta ei ois mikään katastrofi jos vahinko sattuis, nimimerkillä lapseton 35v.

Hormonikierukka yleensä kyllä niukentaa tai jopa lopettaa menkat jos vain kestää alkuun mahdolliset vuotohäiriöt (tiputteluvuotoa).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat