Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen bussimatkustaja sinä olet?

Vierailija

Minä olen se, joka lukee kirjaa.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Sellainen, joka antaa oman ikkunapaikkansa lapselle ja vanhemmalle, jos muualla ei ole vierekkäisiä paikkoja jäljellä.

Vierailija

Se joka nukkuu, lukee tai pelaa ja syö herkkuja. Ja pakkaa kampeet kasaan puoli tuntia ennen määränpäätä.

Vierailija

Se, joka sanoo 'anteeksi, jäisin pois seuraavalla' ja se, joka ei jää siihen keskelle käytävää tukkimaan muiden kulkua.

Se, joka huväksyy, että kolmatta vaunua ei mahdu ja joutuu odottamaan seuraavaa bussia.

Vierailija

Minä olen se joka maksaa lipusta täyden hinnan. Kaikki muut ovat opiskelioita tai eläkeläisiä.

t. työnsä puolesta Turku Helsinki väliä matkusteleva

Vierailija

Äijähaaraileva. Pyydän anteeksi, mutta oon niin iso ja bussin penkit kovin pieniä. Lisäksi mun lonkankoukistajat(?) ovat niin jumissa, että tukala istua jalat yhdessä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen se joka maksaa lipusta täyden hinnan. Kaikki muut ovat opiskelioita tai eläkeläisiä.

t. työnsä puolesta Turku Helsinki väliä matkusteleva

Olisi kannattanut sinunkin opiskella, niin olisit oppinut suomen kielen.

Vierailija

Se joka miettii kuinka hirveää bussissa istuminen voi olla. Asun kaukana työpaikastani, joten bussissa istuminen venyy pitkäksi. Varsinkin työpäivän jälkeen se ärsyttää. Ja ne hajut, ihmisten käytös ja puheet... hyi!

En myöskään luovuta istumapaikkaani, ellei ole tosi huonokuntoinen vanhus (ja sillekin vain jos on kohtelias eikä kärtty).

Vierailija

Minä olen se pallomaha joka jostain syystä sanoo että kyllä tässä pärjätään kun mulle tarjotaan istumapaikkaa - ja sitten ihmettelen itseäni loppumatkan kun ei oikeasti seisontatyöpäivän jälkeen jaksais seistä bussissa :D

Ehkä tässä viikkojen kertyessa opin ottamaan tilaisuudesta vaarin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat