Alkaako muita aina siivotessa v*tuttaa/ahdistaa?

Vierailija

Siis en tarkoita että siivoaminen veetuttaisi tai se, että pitää siivota, vaan saatan alkaa ihan hyvillä mielin raivaamaan tiskipöytää ja minuutin päästä olen kuin p*rseelle ammuttu karhu.
Jotenkin tulee sellainen likainen ja ahdistava olo kun esim. lavuaarissa on sellaista rasvaista liejua tai imuroidessa hiekka tuntuu sukkien alla. Siinä mielentilassa ollessani ärhentelen aina perheellekin, jos uskaltavat tulla lähelle.
Muita?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ja siis vertaisin tuota tunnetta siihen, kuinka tiskatessa vesi valuu kättä pitkin / hihan sisälle kuivauskaappia käyttäessä. Alkaa ärsyttää ja ahdistaa ajatuskin! - ap

Vierailija

Ei. Tykkään siivota. Kuuntelen kuulokkeista hyvää musiikkia.

Haluan siivota yksin, ilman kiirettä, omaa tahtia.

Mukavaa hommaa. :)

T: Kahden lapsen YH.

Vierailija

No ei ihan noin. Minulla on kuusi lasta ja olen yrittäjä. Ennemminkin niin päin, että jos kotona on sotkua enkä pääse siihen käsiksi (joudun esim. tekemään koneella kiireellisiä paperitöitä) niin olen juurikin perseelle ammuttu karhu. Kiroilen ja tiuskin ja olen ahdistunut. Yleensä meillä on paikat suht ok ettei näin pääsisi käymään, mutta aina pari kertaa viikossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä alkaa ja mulla heittelee verensokerit, mielestäni johtuu siitä. Oletko milloin käynyt verensokerit testaamassa?

Oho! Juuri aamulla otettiin labrassa paastosokeri. Mulla ilm. reaktiivista hypoglykemiaa, en ajatellut liittyvän tähän! - ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alkaa ja mulla heittelee verensokerit, mielestäni johtuu siitä. Oletko milloin käynyt verensokerit testaamassa?

Oho! Juuri aamulla otettiin labrassa paastosokeri. Mulla ilm. reaktiivista hypoglykemiaa, en ajatellut liittyvän tähän! - ap

Minulla on diabetes ja olen kuin talvipesästä herätetty karhu, jos en syö säännöllisesti. (Ruokavaliohoito toistsiseksi siis.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei v*tuta ikinä. Tykkään siivota ja pidän aina kotini siistinä. Siivoan myös työkseni.  :)

Sama täällä! Siivoan mielelläni ja siivous on mukavaa kun on oikeat välineet, aineet ja osaa homman niin hyvin, että mieli lepää sitä tehdessä. Meillä lapsetkin tykkäävät siivota.

Vierailija

Ei. Mulla tulee aina hyvä ja energinen olo siivoamisesta. Purkaan siihen yleensä ahdistusta. En voi sietää sotkua ja likaa, niin siivoaminen on hyvin terapeuttista.

"Jotenkin tulee sellainen likainen ja ahdistava olo kun esim. lavuaarissa on sellaista rasvaista liejua tai imuroidessa hiekka tuntuu sukkien alla."

Eikös tää kerro, että sun pitää siivita useammin? Pesetkö sä lavuaarit kerran kuussa, kun sinne ehtii kertyä rasvaista liejua, vai miten tuo on mahdollista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei. Mulla tulee aina hyvä ja energinen olo siivoamisesta. Purkaan siihen yleensä ahdistusta. En voi sietää sotkua ja likaa, niin siivoaminen on hyvin terapeuttista.

"Jotenkin tulee sellainen likainen ja ahdistava olo kun esim. lavuaarissa on sellaista rasvaista liejua tai imuroidessa hiekka tuntuu sukkien alla."

Eikös tää kerro, että sun pitää siivita useammin? Pesetkö sä lavuaarit kerran kuussa, kun sinne ehtii kertyä rasvaista liejua, vai miten tuo on mahdollista?

Öh, siis esim. keittiö siivotaan monta kertaa päivässä vaan kun pienten lasten kanssa sotkua tulee jatkuvasti. Kokataan myös paljon itse. Samaten hiekkaa kantautuu näin syksyllä sisälle ihan joka ulkoilulta. - ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat