Haittaako suomalaista miestä jos nainen ei käytä koruja?

Vierailija

Seurustelin italialaisen miehen kanssa muutaman kuukauden. Emme menneet sänkyyn. Tuo mies sanoi syyksi sen, ettei koe minua naiselliseksi.

En käytä mitään koruja (jos ei hiuspinnejä lasketa) meikkiä käytän kohtuudella, mm. peitän peitevoiteella ihon ongelmakohdat, käytän huulirasvaa (joskus juhlissa kiiltoa)

Miten te korjaisitte meikkaustyyliäni?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Tapailemasi italialainen mies uskalsi sanoa juuri sen valitettavan totuuden suomalaisista naisista, mitä suomalainen mies 'ei saa' sanoa ääneen. Bravo! Pointsit sille miehelle.

Valitettavasti olen sen italialaisen miehen kanssa aivan samaa mieltä, että suomalaiset naiset eivät ole naisellisia. T: Suomalainen mies.

Vierailija

Pukeudun usein hameisiin ja mekkoihin ja käytän korkkareita mutta en ole naisellinen koska en tykkää käyttää koruja? Okei, selvähän tuo.

Vierailija

Et varmaan ollut luonteeltasi "naisellinen". Italiassahan on kasapäin mm. viihdeohjelmia, joissa nöyryytetään kauniita nuoria naisia. Suomessa naiset eivät hyväksy huonoa kohtelua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tapailemasi italialainen mies uskalsi sanoa juuri sen valitettavan totuuden suomalaisista naisista, mitä suomalainen mies 'ei saa' sanoa ääneen. Bravo! Pointsit sille miehelle.

Valitettavasti olen sen italialaisen miehen kanssa aivan samaa mieltä, että suomalaiset naiset eivät ole naisellisia. T: Suomalainen mies.

Suomalaiset miehet aina kuvittelevat voivansa määritellä, mitä naisellisuus yleisesti ottaen on. Naisellisuus on katsojan silmässä ihan niin kuin kauneuskin. Eri aikoina pidetään eri piirteitä naisellisina, mutta mitään muottia "oikeanlaiselle" naiseudelle ei todellakaan ole. Jonkun mielestä joku on naisellinen, toisesta taas ei.

Oma kokemukseni on, ettei miestä voisi vähempää kiinnostaa mitkään korut. On ollut suomalaisia ja ulkomaalaisiakin miehiä, kukaan ei ole koskaan valittanut. Enkä edes meikkaa, enkä pukeudu trendien mukaan. Valinnanvaraa on kuitenkin ollut, joten kai useimpia miehiä kiinnostaa jokin muu.

Vierailija

Eli jos pystyyn nostetulle sialle laittaa korut kaulaan ja korviin, niin naisellinen se on? Mitäs mies jolla on koruja? Eikös ne italialaiset miehetkin ole aika naisellisia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mihet määrittelemässä naisellisuutta, mitä nekin siitä ymmärtää? Naisellisuus on sisäistä eikä mitään koruja.

Naiset ymmärtämässä lukemansa väärin. Italialainen mies ei sanonut, että ap ei olisi naisellinen, vaan että hän ei koe ap:ta naisellisena. Toki hän, aivan kuten sinäkin, saa itse muodostaa oman käsityksensä siitä mikä on naisellista ja mikä ei.

Vierailija

Ketä varten olet nyt muuttamassa tyyliäsi? Sitä samaa italialaista miestä ja toisia hänen kaltaisiaan vai? Onko hän = kaikki miehet? Oletko sinä = kaikki naiset?

Vierailija

Sanoiko mies suoraan että "et ole naisellinen, koska et käytä koruja", vai keksitkö sen itse mahdolliseksi syyksi? Todennäköisesti asiassa on myös jotain sellaista että käytät vain verkkareita ja lenkkareita ja käyttäydyt jotenkin miehekkäästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihet määrittelemässä naisellisuutta, mitä nekin siitä ymmärtää? Naisellisuus on sisäistä eikä mitään koruja.

Naiset ymmärtämässä lukemansa väärin. Italialainen mies ei sanonut, että ap ei olisi naisellinen, vaan että hän ei koe ap:ta naisellisena. Toki hän, aivan kuten sinäkin, saa itse muodostaa oman käsityksensä siitä mikä on naisellista ja mikä ei.

Mitä siitäkin tulee jos naisellisuus on mielipidekysymys. Jokainen nainen on naisellinen, halusi sitä kukaan

tai ei.

Vierailija

Mies ei nähnyt selvästikään ulkoisessa naisellisuudessa onglemia, koska kuitenkin tapaili sinua. Syy siis on varmaan luonteessa. Ehkä sinun olisi pitänyt olla flirtimpi ja neidompi hädässä. Ulkomailla tuo flirttailu tulee monesti luonnostaan, mutta en kyllä Italiassa viimeksi käydessäni huomannut että naiset sielläkään sen kummemin meikkaisivat, ehkä pukeutuminen oli paljastavampaa, mutta se nyt johtuu jo säästäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä siitäkin tulee jos naisellisuus on mielipidekysymys. Jokainen nainen on naisellinen, halusi sitä kukaan

tai ei.

Oletetaan, että jokainen nainen on naisellinen, kuten sinä väität. Tämä ei silti muuta sitä asiaa miksikään, että kyseinen italialainen mies ei koe ap:n olevan naisellinen. Hän puhui omista tunteistaan, ei objektiivisesta totuudesta. Voit väittää myös jokaisen maalauksen olevan taiteellinen, mutta se ei tarkoita sitä, että minä kokisin jokaisen taulun olevan taiteellinen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat