Mun kanssa samalla bussilla kulkee yksi nainen

Vierailija

Aina tiettynä päivänä tiettyyn aikaan ja mä en kestä MITEN KAUNIS NAINEN on kyseessä. Siis oikeasti, ihan älyttömän vaikea katsoa muualle kun haluaisin vain ihmetellä miten voi näyttää siltä. Hänestä vielä hehkuu tietynlainen karisma ja sisäinen kauneus. Ja vartalosta puhumattakaan...

No pointti nyt kuitenkin oli seuraavanlainen: oletteko te koskaan ''ihastuneet'' satunnaiseen henkilöön, josta ette tiedä ihmisenä mitään? Oletteko jopa uskaltaneet mennä juttelemaan tällaiselle henkilölle?

Kommentit (14)

Vierailija

Kerran paikallisbussissa joku rapisteli pussejaan ja rapinaan kyllästyneet takapenkkiläiset huusivat, että "Työnnä se pussi päähäs

Vierailija

Kyllä, tein alotuksen tästä "päinvastasuus vetoaa genetiikan vuoksi", niin jos on vastaan tullut mies jolla kasvonpiirteet poikkeaa vahvasti omistani(olen nainen), niin olen saattanut jopa lumoutua fyysisesti. Olen havainnut että käytännössä poikkeuksetta niiden kasvot ovat eronneet omistani huomattavasti sen lisäksi pigmenttierot (en puhu rodusta)myös, joskus myös ruumiinrakenteen erot 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tein alotuksen tästä "päinvastasuus vetoaa genetiikan vuoksi", niin jos on vastaan tullut mies jolla kasvonpiirteet poikkeaa vahvasti omistani(olen nainen), niin olen saattanut jopa lumoutua fyysisesti. Olen havainnut että käytännössä poikkeuksetta niiden kasvot ovat eronneet omistani huomattavasti sen lisäksi pigmenttierot (en puhu rodusta)myös, joskus myös ruumiinrakenteen erot 

Hauska huomio, mutta eikö ihan tavallista mieltyä tiettyyn ulkonäkötyyppiin? Vai siis miellytkö ihan mihin vaan, kunhan näyttää eriltä kuin sinä?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut useastikin ns. tuntemattomaan. Harvoimpa niistä on mitään seurannut:/

Harvoimpa, mutta onko siis joskus kuitenkin? 

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerran paikallisbussissa joku rapisteli pussejaan ja rapinaan kyllästyneet takapenkkiläiset huusivat, että "Työnnä se pussi päähäs

Liikuttavaa.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Bussitarina kanssa mulla, ihana mies! Nykyään ei nähdä enää :/

Bussi selvästi on oiva paikka ihastua! 

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tapahtuu, about kerran viikossa

Ai aina eri ihmiseen? :D 

Avatkaa näitä vähän enemmän! Kertokaa missä ihailette, mitä erityisesti ihailette (millaista henkilöä) ja miltä se tuntuu.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat eroavaisilla kasvonpiirteillä? Korostuneen maskuliinisia ja kulmikkaita, vai jotain muuta? Entä pigmenttieroilla, oletko itse vaalea vai tumma?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hauska huomio, mutta eikö ihan tavallista mieltyä tiettyyn ulkonäkötyyppiin? Vai siis miellytkö ihan mihin vaan, kunhan näyttää eriltä kuin sinä?

Ap

Olen havainnut että mieltymykseni noudattaa sitä kaavaa, että päinvastainen. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat