Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kanssa samalla bussilla kulkee yksi nainen

Vierailija
20.11.2015 |

Aina tiettynä päivänä tiettyyn aikaan ja mä en kestä MITEN KAUNIS NAINEN on kyseessä. Siis oikeasti, ihan älyttömän vaikea katsoa muualle kun haluaisin vain ihmetellä miten voi näyttää siltä. Hänestä vielä hehkuu tietynlainen karisma ja sisäinen kauneus. Ja vartalosta puhumattakaan...

No pointti nyt kuitenkin oli seuraavanlainen: oletteko te koskaan ''ihastuneet'' satunnaiseen henkilöön, josta ette tiedä ihmisenä mitään? Oletteko jopa uskaltaneet mennä juttelemaan tällaiselle henkilölle?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussitarina kanssa mulla, ihana mies! Nykyään ei nähdä enää :/

Vierailija
2/14 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran paikallisbussissa joku rapisteli pussejaan ja rapinaan kyllästyneet takapenkkiläiset huusivat, että "Työnnä se pussi päähäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut useastikin ns. tuntemattomaan. Harvoimpa niistä on mitään seurannut:/

Vierailija
4/14 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tein alotuksen tästä "päinvastasuus vetoaa genetiikan vuoksi", niin jos on vastaan tullut mies jolla kasvonpiirteet poikkeaa vahvasti omistani(olen nainen), niin olen saattanut jopa lumoutua fyysisesti. Olen havainnut että käytännössä poikkeuksetta niiden kasvot ovat eronneet omistani huomattavasti sen lisäksi pigmenttierot (en puhu rodusta)myös, joskus myös ruumiinrakenteen erot 

Vierailija
5/14 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tein alotuksen tästä "päinvastasuus vetoaa genetiikan vuoksi", niin jos on vastaan tullut mies jolla kasvonpiirteet poikkeaa vahvasti omistani(olen nainen), niin olen saattanut jopa lumoutua fyysisesti. Olen havainnut että käytännössä poikkeuksetta niiden kasvot ovat eronneet omistani huomattavasti sen lisäksi pigmenttierot (en puhu rodusta)myös, joskus myös ruumiinrakenteen erot 

Hauska huomio, mutta eikö ihan tavallista mieltyä tiettyyn ulkonäkötyyppiin? Vai siis miellytkö ihan mihin vaan, kunhan näyttää eriltä kuin sinä?

Ap

Vierailija
6/14 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut useastikin ns. tuntemattomaan. Harvoimpa niistä on mitään seurannut:/

Harvoimpa, mutta onko siis joskus kuitenkin? 

Ap

Vierailija
7/14 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran paikallisbussissa joku rapisteli pussejaan ja rapinaan kyllästyneet takapenkkiläiset huusivat, että "Työnnä se pussi päähäs

Liikuttavaa.

ap

Vierailija
8/14 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussitarina kanssa mulla, ihana mies! Nykyään ei nähdä enää :/

Bussi selvästi on oiva paikka ihastua! 

Ap

Vierailija
9/14 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu, about kerran viikossa

Vierailija
10/14 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tapahtuu, about kerran viikossa

Ai aina eri ihmiseen? :D 

Avatkaa näitä vähän enemmän! Kertokaa missä ihailette, mitä erityisesti ihailette (millaista henkilöä) ja miltä se tuntuu.

Ap

Vierailija
11/14 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat eroavaisilla kasvonpiirteillä? Korostuneen maskuliinisia ja kulmikkaita, vai jotain muuta? Entä pigmenttieroilla, oletko itse vaalea vai tumma?

Vierailija
12/14 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska huomio, mutta eikö ihan tavallista mieltyä tiettyyn ulkonäkötyyppiin? Vai siis miellytkö ihan mihin vaan, kunhan näyttää eriltä kuin sinä?

Ap

Olen havainnut että mieltymykseni noudattaa sitä kaavaa, että päinvastainen. 

Vierailija
13/14 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs päin tämä kaunokainen on bongattavissa? :)

Vierailija
14/14 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs päin tämä kaunokainen on bongattavissa? :)

Espoossa on

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi