Mulla on tosi rumat rinnat :(
Kommentit (22)
tubulaariset... eli ilmeisesti isot?
no höh, mutta olet ainakin vielä elossa ja elosi polkua vielä jäljellä ainakin 50 vuotta? Kuolet kumminkin, joten anuti rumista rinnoistasi!
Ja 50 vuoden päästä ne on vielä rumemmat.
Hanki silarit. Muuten et parisuhdetta tule saamaan, yksikään mies kun ei voi niitä rintoja pitkällä tähtäimellä sänkyynsä huolia...
t. kohtalotoveri.
Vierailija kirjoitti:
Eikös niihin voi saada korvatun leikkauksen, jos niistä kärsii kovasti?
Ei voi. Valitettavasti henkistä kärsimystä ei hyväksytä.
Vierailija kirjoitti:
no höh, mutta olet ainakin vielä elossa ja elosi polkua vielä jäljellä ainakin 50 vuotta? Kuolet kumminkin, joten anuti rumista rinnoistasi!
Ja 50 vuoden päästä ne on vielä rumemmat.
Mua vähän ärsyttää tämmöset, jotka aina vertaa kaikkia huolia siihen, että "ainakin olet vielä hengissä". Miksi pitää vähätellä toisten ongelmia tuolla tavalla?
Minä olen kyllä sitä mieltä, että leikkauta rintasi, jos ne sinua kovasti häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Hanki silarit. Muuten et parisuhdetta tule saamaan, yksikään mies kun ei voi niitä rintoja pitkällä tähtäimellä sänkyynsä huolia...
t. kohtalotoveri.
Mulla kyllä on poikaystävä mutta häpeän rintojani niin paljon että seksinkin aikana pidän liivit päällä
Ap
Täällä on asiantuntijat paikalla mutta valitettavasti emme voi tehdä paljoa ilman kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kohtalotoveri.
Mulla kyllä on poikaystävä mutta häpeän rintojani niin paljon että seksinkin aikana pidän liivit päällä
Ap
Just, kivat sulle sitten.
Mulla on miehet vaatineet aina rintaliivit pois ja seurusteluun ei ole koeajojen jälkeen huolittu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on asiantuntijat paikalla mutta valitettavasti emme voi tehdä paljoa ilman kuvaa.
Trust me... Noita sä et haluu nähä! Laitappa kuvahakuun tubulaariset rinnat.
-Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Valitettavasti henkistä kärsimystä ei hyväksytä.
http://www.dietz.fi/fi/toimenpiteet/tubulaariset-rinnat
No tässä väitetään ainakin muuta!
Onko ap käynyt konsultaatiossa julkisella puolella yleislääkärin vastaanotolla näyttämässä rintojaan? Asiantuntijahan sen päättää.
Miksei näihin voi ikinä lisätä kuvia niin olisi edes mahdollista sanoa jotain. Kun ei tiedä onko ne oikeasti rumat vai ei niin mitä haluat meidän sanovan?
Vierailija kirjoitti:
Miksei näihin voi ikinä lisätä kuvia niin olisi edes mahdollista sanoa jotain. Kun ei tiedä onko ne oikeasti rumat vai ei niin mitä haluat meidän sanovan?
Kuule, kun ihan lähtökohtaisesti se riittää, että kantaja itse kokee ne rumina. Tollasten perverssien mielipiteet ei ketään kiinnosta muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen varmasti osaa googlettaa "tubulaariset rinnat" ja näin saada selvyyden siitä, millaisista rinnoista suunnilleen puhutaan.