Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on tosi rumat rinnat :(

Vierailija

Tubulaariset

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

no höh, mutta olet ainakin vielä elossa ja elosi polkua vielä jäljellä ainakin 50 vuotta? Kuolet kumminkin, joten anuti rumista rinnoistasi!

Ja 50 vuoden päästä ne on vielä rumemmat.

Vierailija

Hanki silarit. Muuten et parisuhdetta tule saamaan, yksikään mies kun ei voi niitä rintoja pitkällä tähtäimellä sänkyynsä huolia...

t. kohtalotoveri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikös niihin voi saada korvatun leikkauksen, jos niistä kärsii kovasti?

Ei voi. Valitettavasti henkistä kärsimystä ei hyväksytä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
no höh, mutta olet ainakin vielä elossa ja elosi polkua vielä jäljellä ainakin 50 vuotta? Kuolet kumminkin, joten anuti rumista rinnoistasi!

Ja 50 vuoden päästä ne on vielä rumemmat.

Mua vähän ärsyttää tämmöset, jotka aina vertaa kaikkia huolia siihen, että "ainakin olet vielä hengissä". Miksi pitää vähätellä toisten ongelmia tuolla tavalla?

Minä olen kyllä sitä mieltä, että leikkauta rintasi, jos ne sinua kovasti häiritsee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hanki silarit. Muuten et parisuhdetta tule saamaan, yksikään mies kun ei voi niitä rintoja pitkällä tähtäimellä sänkyynsä huolia...

t. kohtalotoveri.

Mulla kyllä on poikaystävä mutta häpeän rintojani niin paljon että seksinkin aikana pidän liivit päällä

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t. kohtalotoveri.

Mulla kyllä on poikaystävä mutta häpeän rintojani niin paljon että seksinkin aikana pidän liivit päällä

Ap

Just, kivat sulle sitten.

Mulla on miehet vaatineet aina rintaliivit pois ja seurusteluun ei ole koeajojen jälkeen huolittu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä on asiantuntijat paikalla mutta valitettavasti emme voi tehdä paljoa ilman kuvaa. 

Trust me... Noita sä et haluu nähä! Laitappa kuvahakuun tubulaariset rinnat.

-Ohis

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat