Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKÄ IHME on alapesu?

Vierailija

Siis yleensä pesen karvat suihkussa..ne mitä nyt on ja suihkuttelen pimpsan kyykyssä ja levittelen häpyhuulia.
Onko toi nyt alapesu vai pitäskö se rassata jollain pulloharjalla?
HELP!

Kommentit (15)

Vierailija

Se on se kun keväällä viet auton pesuun niin se pestään alapuolelta jotta talven suolat saadaan pois ruostuttamasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikun oikeasti!Käyttääkö naiset jotain aineita siihen?

Jotkut käyttää, mutta ei tarvitse.

Vierailija

Alapesu on harvinaisen typerä sana, vaikka tarkoitus lie useimmille tiedossa. Alapesu… miksi alapesu? Ei kai kukaan naaman ja/tai hiusten pesuakaan yläpesuksi kutsu :D

Vierailija

No mää aattelin että kun raskautta yrittäessäkään ei tehdä kunnon alapesua vaan huuhtastaan vaan niin joudun ainakin itse huuhtelemaan itse melko pitkään että miehen nesteet ei oo pitkin reisiä hetken kuluttua niin onko se nyt kunnon alapesu et pesee pimsan vaan ulkoa ja just et onko kunnon pesu se et se rassataan sisä puolelta..:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse (eikä saakaan) pestä emätintä sisäpuolelta.

Miksei saa? Kyllä minä ainakin lorotan vettä juuri sinne sisälle esim seksin jälkeen huuhtoakseni miehen tuotokset pois. Jos niin ei tee, niin aamulla on ihanat hajut alakerrassa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alapesu on harvinaisen typerä sana, vaikka tarkoitus lie useimmille tiedossa. Alapesu… miksi alapesu? Ei kai kukaan naaman ja/tai hiusten pesuakaan yläpesuksi kutsu :D

Pitää olla kato diskreetti :D Tai sitten voi tietysti ajatella, että alapesussa pestään alapää. Alapäästähän kaikki tietää mitä sillä tarkoitetaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksei saa? Kyllä minä ainakin lorotan vettä juuri sinne sisälle esim seksin jälkeen huuhtoakseni miehen tuotokset pois. Jos niin ei tee, niin aamulla on ihanat hajut alakerrassa...

Mukavat kirvelyt varmaan sulla :) Ja ämpärin kokoinen, jos voit sinne "lorottaa" vettä. Mä ainakin joutuisin erikseen ruiskuttamaan sinne jollain lääkeruiskulla tai vastaavalla, jos haluaisin vettä laittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mukavat kirvelyt varmaan sulla :) Ja ämpärin kokoinen, jos voit sinne "lorottaa" vettä. Mä ainakin joutuisin erikseen ruiskuttamaan sinne jollain lääkeruiskulla tai vastaavalla, jos haluaisin vettä laittaa.

Siis miksi ihmeessä kirvelisi? Ja lorottamisella viittasin pillupuhelimella kohti reikää osoittamista, jolloin sinne sisälle ainakin minulla menee väkisinkin vähän vettä, jos paine on kova. Synnyttänyt olen kyllä pari kertaa, muttei alapääni mielestäni mikään ämpäri ole. Aika samanlainen, kuin ennen lapsiakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Millanen suihku teillä on? Vai siis Laitatko pideen sisään vai miten levittelet, että saat sisältä pestyä?

Mäkin kyl pesen seksin jälkeen sisältä sormella ronklaten niit mällejä pois..

Vierailija

Missä av:n mammat on oikein olleet yläkoulun terveystiedon tunneilla?? Tietenkään emätintä ei kuulu pestä/rassata/huuhtoa sisäpuolelta! Vesi kuivattaa limakalvoja ja huuhtoo pois normaalin bakteerikannan, joka suojaa tulehduksilta. Seurauksena voi olla kirvelyä ja esim. hiivatulehdus tai bakteeritulehdus. Intiimialueen pesuun ei suositella käytettävän mitään saippuoita koska nekin kuivattavat.

Kyllikki
Seuraa 
Liittynyt28.9.2015

Vierailija kirjoitti:

Minkä koon ruisku miehelläsi on, kun ei tuon enempää sovi. Onko ihan 2.5 ml vai jopa 10 ml?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä kirvelisi? Ja lorottamisella viittasin pillupuhelimella kohti reikää osoittamista, jolloin sinne sisälle ainakin minulla menee väkisinkin vähän vettä, jos paine on kova. Synnyttänyt olen kyllä pari kertaa, muttei alapääni mielestäni mikään ämpäri ole. Aika samanlainen, kuin ennen lapsiakin.

Mä niin teen samaa ja tajusin heti mitä tarkoitit! Olen synnyttämätön 38 vuotias nainen ja itse pesen noin kun en tykkää tunteesta että ne mällit oikeesti valuu ulos jos ei huuhtele. Luulin että kaikki tekee niin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat