Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Ruotsi ja Tanska kohottaa terrorivalmiuttaan, mutta Suomessa ei tehdä mitään?

Vierailija
20.11.2015 |

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1447835140854

Eikö siellä tiedetä, että turvapaikanhakijoiden joukkoon soluttautuneet terroristit ovat satuhahmoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ei tarvitse, koska Suomi on ottanut 20 x vähemmän mamuja ja turvapaikanhakijoita.

Vierailija
2/4 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ruotsi on uhattuna? En ole ihan perillä näistä asioista, mutta mitä Ruotsi on siis "tehnyt"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen ei tarvitse, koska Suomi on ottanut 20 x vähemmän mamuja ja turvapaikanhakijoita.

 

Mutta Suomesta on lähtenyt suhteessa enemmän taistelijoita isiksen riveihin.

Vierailija
4/4 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ruotsi on uhattuna? En ole ihan perillä näistä asioista, mutta mitä Ruotsi on siis "tehnyt"?

Ruotsi on länsimaa ja demokratia, vääräuskoisia täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan