Lue keskustelun säännöt.
Miksi Ruotsi ja Tanska kohottaa terrorivalmiuttaan, mutta Suomessa ei tehdä mitään?
20.11.2015 |
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1447835140854
Eikö siellä tiedetä, että turvapaikanhakijoiden joukkoon soluttautuneet terroristit ovat satuhahmoja?
Kommentit (4)
Miksi Ruotsi on uhattuna? En ole ihan perillä näistä asioista, mutta mitä Ruotsi on siis "tehnyt"?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Suomen ei tarvitse, koska Suomi on ottanut 20 x vähemmän mamuja ja turvapaikanhakijoita.
Mutta Suomesta on lähtenyt suhteessa enemmän taistelijoita isiksen riveihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ruotsi on uhattuna? En ole ihan perillä näistä asioista, mutta mitä Ruotsi on siis "tehnyt"?
Ruotsi on länsimaa ja demokratia, vääräuskoisia täynnä.
Suomen ei tarvitse, koska Suomi on ottanut 20 x vähemmän mamuja ja turvapaikanhakijoita.