Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MILLOIN tämä hllvetin ISKULAUSE-PAITAmuoti LOPPUU?!?!?!?!

Vierailija

"BONJOUR AMOUR"
"I WAKE UP LIKE THIS"
"NUMBER 47"
"KISS ME"
"PARDOA ME"
"THANK YOU"
"OMG"
"MY NAME IS PUTA MADRE"
Kaikki paidat pilattu näillä typerillä mihinkään liittymättömillä teksteillä!!! MIKSI?!? JA MIKSI TÄMÄ MUOTI TUNTUU JATKUVAN MAAILMAN TAPPIIN ASTI?!?!

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä sä vaatteitas hankit, jos kaikissa paidoissa on joku teksti?

Suomen suppeista vaateliikkeistä eli HM, Veromoda, Vila jne näitä paitoja on myymälät täynnä. Toivottavasti tämä villitys loppuu pian. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä vaatteitas hankit, jos kaikissa paidoissa on joku teksti?

Suomen suppeista vaateliikkeistä eli HM, Veromoda, Vila jne näitä paitoja on myymälät täynnä. Toivottavasti tämä villitys loppuu pian. Ap

Oho. No, enpä oo pariin kuukauteen käynyt vaatekaupoilla. Mä oon kyllä aina löytänyt ihan hyvin tekstittömiä paitoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka ei pidä ko.paidoista!?
ap

Oot ainoa, joka jaksaa vetää pultit asiasta

Vierailija

Olen mies ja ostan t-paitani aina sporttikaupoista. Niissä on yleensä vain hillitty valmistajan logo. En todellakaan välittäisi kulkea Cittarin t-paidassa, jossa lukee jotakin kovin maskuliinista. Tyyliin Rock Dynamite Xray Reggae Racing...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka ei pidä ko.paidoista!?
ap

Oot ainoa, joka jaksaa vetää pultit asiasta

Joo mä tiedän olevani niin erityislaatuinen! Ap

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
"BONJOUR AMOUR"
"I WAKE UP LIKE THIS"
"NUMBER 47"
"KISS ME"
"PARDOA ME"
"THANK YOU"
"OMG"
"MY NAME IS PUTA MADRE"
Kaikki paidat pilattu näillä typerillä mihinkään liittymättömillä teksteillä!!! MIKSI?!? JA MIKSI TÄMÄ MUOTI TUNTUU JATKUVAN MAAILMAN TAPPIIN ASTI?!?!

Tyttö 15 + 1v: I wake up like this!

Mies 29v + 1v: Pardoa me?

Tyttö 15v + 1v: Kiss me!

Mies 29v + 1v: Bonjour amour

Tyttö 15v: 1v: OMG, Thank you

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja ostan t-paitani aina sporttikaupoista. Niissä on yleensä vain hillitty valmistajan logo. En todellakaan välittäisi kulkea Cittarin t-paidassa, jossa lukee jotakin kovin maskuliinista. Tyyliin Rock Dynamite Xray Reggae Racing...

Kyllä mä ainakin tollasella tekstillä varustetun paidan ostaisin. Ois pähee oikeesti. Sillätavalla ironisesti pähee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat