Mies ja nainen ikääntyy eri tavalla
Naiset ikääntyy niin kuin maito. Miehet ikääntyy kuin viini.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Miehistä tulee charmantteja hopeakettuja, naisista läsähtäneitä eukkoja.
Teoriassa ehkä, käytännössä en ole tuollaista huomannut.
Mitenpä sä sen voisitkaan huomata ellet mene kysymään ikää, kun treenaava ja terveellisesti koko elämänsä elänyt kolmikymppinen mies näyttää joltain lihaksikkaalta kaksvitoselta.
Tossa on käänteinen puoli myös, moni treenaamaton epäterveitä elämäntapoja harrastanut näyttää 10vuotta vanhemmalta. Jotkut on ihan karmeessa kunnossa, niin miehet kun naiset jopa 25v, kukaan uskoisi heidän olevan niin nuoria.
Mulle kerran nainen yritti tätä selitellä ravintolassa. Eli kertoi "kavereilleen" että näyttää vanhemmalta mitä on. Hän on siis 28, vaikka näyttää kolmevitoselta. Tätä toisteli vieressäni, eikä kyllä jäänyt epäselväksi kenelle asiaa kertoo. Olen nuorekas 34v. mies joka näyttää 26:lta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Miehistä tulee charmantteja hopeakettuja, naisista läsähtäneitä eukkoja.
Tulisikin. Keskimäärin miehistä tulee kuitenkin naisiakin useammin läsähtäneitä kaljamahoja. Ihan tilastollisestikin miehet ovat ylipainoisempia kuin naiset.
Mutulla sanoisin - siis ainakin oman tuttavapiirin perusteella - että miehet myös rypistyvät naamastaan huomattavasti nopeammin kuin naiset. Ilmeisesti siksi, että eivät mitenkään hoida ihoaan. Rupsahtaminen alkaa miehillä jo kolmekymppisinä - todella moni ex-luokkakaverini näytti jo kolmekymppisenä neljävitoselta, ja nyt kolmevitosena alkavat uhkaavasti jo näyttää yli viisikymppisiltä.
Ymmärrätkö oman elämäsi paradoksin?
En minä omasta elämästäni tuossa puhunut. Kunhan huomautin, ettei ex-luokkakavereiden ja muidenkaan tuttujen joukossa näy yhtään näitä huippuvireeseen treenattuja kolmevitosia eikä charmantteja hopeakettuja, mistä tässä ketjussa on kovasti puhuttu.
Olen törmännyt naisiin joita olen luullut noin35v ovat olleet oikeasti parikymppisiä. Sitten taas on naisia joita olen luullut parikymppiseksi, oikeasti olleet yli kolmekymppisiä.
Numerot voi valehdella aika helkkaristi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenpä sä sen voisitkaan huomata ellet mene kysymään ikää, kun treenaava ja terveellisesti koko elämänsä elänyt kolmikymppinen mies näyttää joltain lihaksikkaalta kaksvitoselta.
Mistä lähtien kolmekymppinen on ollut "ikääntynyt"?
Minä puhun oman ikäisistäni miehistä ja naisista. Enpä voi sanoa, että miehet ikääntyisivät paremmin. Yksittäisiä tapauksia toki on.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa on käänteinen puoli myös, moni treenaamaton epäterveitä elämäntapoja harrastanut näyttää 10vuotta vanhemmalta. Jotkut on ihan karmeessa kunnossa, niin miehet kun naiset jopa 25v, kukaan uskoisi heidän olevan niin nuoria.
Mulle kerran nainen yritti tätä selitellä ravintolassa. Eli kertoi "kavereilleen" että näyttää vanhemmalta mitä on. Hän on siis 28, vaikka näyttää kolmevitoselta. Tätä toisteli vieressäni, eikä kyllä jäänyt epäselväksi kenelle asiaa kertoo. Olen nuorekas 34v. mies joka näyttää 26:lta.
Hellanlettas. Tehän olette ihan samanlaisia kuin jotkut naiset näine "hihi hihi mua luullaan ainaski 10 vuotta nuoremmaks" -juttuinenne, ja vielä viitsitte haukkua naisia tyhmiksi kanoiksi. Tosiasiassa suurin osa arvaa ikänne melko lähelle. Vaikka nyt oma äiti muuta väittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien kolmekymppinen on ollut "ikääntynyt"?
Minä puhun oman ikäisistäni miehistä ja naisista. Enpä voi sanoa, että miehet ikääntyisivät paremmin. Yksittäisiä tapauksia toki on.
N47
Nimenomaan. Vähän huvittavaahan näitä on viisikymppisenä seurata :) No, Siperia opettaa. Tai maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pvat opettaneet naisille,että vanha mies on charmantti
Miehet ehkä uskovat itse niin. Kukaan nainen ei.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan te miehet yritätte huijata itseänne. Mies lössähtää kuin seisonut olut. Siksi teitä ei kukaan nuorempi nainen huoli ilman paksua lompakkoa.
Itäeurooppalaiset ja aasialaiset kaunottaretpa huolivat. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellanlettas. Tehän olette ihan samanlaisia kuin jotkut naiset näine "hihi hihi mua luullaan ainaski 10 vuotta nuoremmaks" -juttuinenne, ja vielä viitsitte haukkua naisia tyhmiksi kanoiksi. Tosiasiassa suurin osa arvaa ikänne melko lähelle. Vaikka nyt oma äiti muuta väittäisi.
Eiköhän tästä kunnon sukupuoliriita saada aikaan. Sekö sinua tyydyttäisi.. ja kertoisitko mistä vihasi oikein kumpuaa. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan te miehet yritätte huijata itseänne. Mies lössähtää kuin seisonut olut. Siksi teitä ei kukaan nuorempi nainen huoli ilman paksua lompakkoa.
Postimyyntivaimot
Vanhat miehet on rumia. Harmaa tai harventunut tukka ei komista ketään. Kuten ei kaljamaha ja rypytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postimyyntivaimot
Eivät ole mitään postimyyntivaimoja, vaan voivat olla myös itsenäisiä, hyvin koulutettuja kauniita naisia. Onko suominaisen taas otettava termi "postimyyntivaimo" käyttöön, kun ei pysty kilpailemaan itäeurooppalaisten ja aasialaisten kaunottarien kanssa?
Käypä anastasiadate.com verkkosivustolla ja katso siellä nuorten naisten deittiprofiileja. Siellä on enemmän sääntö kuin poikkeus, että kauniit, itsenäiset, koulutetut nuoret naiset etsivät itseään selvästi vanhempia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postimyyntivaimot
Eivät ole mitään postimyyntivaimoja, vaan voivat olla myös itsenäisiä, hyvin koulutettuja kauniita naisia. Onko suominaisen taas otettava termi "postimyyntivaimo" käyttöön, kun ei pysty kilpailemaan itäeurooppalaisten ja aasialaisten kaunottarien kanssa?
Käypä anastasiadate.com verkkosivustolla ja katso siellä nuorten naisten deittiprofiileja. Siellä on enemmän sääntö kuin poikkeus, että kauniit, itsenäiset, koulutetut nuoret naiset etsivät itseään selvästi vanhempia miehiä.
Maksumieheksi.
T. Venäläinen nuori nainen
Voi ap raukka, harva mies on George Clooney. En itse ainakaan näe charmia niissä möhömahaisissa, huonohampaisissa lippispäissä jotka hamstraavat pe-iltaisin Prismasta olutta.
Kun naiset taas... Satu Silvo, Mette Mannonen, Helena Lingren?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ikääntyy niin kuin maito. Miehet ikääntyy kuin viini.
Etkö ole kuullut sanontaa viini ja naiset paranevat vanhetessaan? Eli taidat olla väärässä.
Varsinkin kun ajattelee kuinka seksikkäältä ja eroottiselta näyttää vanhemman miehen vaativina roikkuvat kivekset tömäkästi seisovan peniksen alapuolella. Vanhemmilla naisilla ei ole pystyssä kuin nenä ja kuinka "herkulliselta" roikkuvat häppärit ja tissit näyttääkään. Oksetus!
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun ajattelee kuinka seksikkäältä ja eroottiselta näyttää vanhemman miehen vaativina roikkuvat kivekset tömäkästi seisovan peniksen alapuolella. Vanhemmilla naisilla ei ole pystyssä kuin nenä ja kuinka "herkulliselta" roikkuvat häppärit ja tissit näyttääkään. Oksetus!
Polvissa roikkuvat ryppyiset kassit ja löysä mulkku ei kiihota ketään naista. Toisin kuin nuoren miehen kivikova stondis. ;)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kokenut olevani mies vasta kun täytin 30v, näin olen itse kokenut ja tuntenut. Pikkuhiljaa löytyy sellaista itsevarmuutta ja itsetuntoa mitä ei nuorempana ollut.
Varmasti näin mutta tämä pätee myös naisiin.
Ymmärrätkö oman elämäsi paradoksin?