Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saan voimia muuttoon

Vierailija

kun hyvä kun mitenkään saan tehtyä edes sen mitä pitää tehdä nyt tässä arjessa ihan sellaisenaan. Pelkkä muuttolaatikoiden tilaaminen ja jopa niiden määrän valitseminen tuntuu miltei ylivoimaiselta.

Kommentit (7)

Vierailija

Tee se silti, tee se tänään! Tiedän tuon tunteen, kun ei meinaa saada aikaiseksi. Pakotan itseni ja kehun sitten, kun saan tehtyä. Itselläni on nyt menossa projekti, jonka joku muu hoitaisi hetkessä, minä pilkon sen paloihin ja olen nyt puolivälissä. Ehkä saan sen valmiiksi tänään, kun tästä käsken itseäni.

Vierailija

No ei asiaa ole vielä lyöty papereita myöten lukkoon, mutta näinä aikoina. Kyllä tää vaan täytyy tehdä, hirvittää, ahdistaa. ap

Vierailija

muuttolaatikoiden nyrkkisääntömäärä on laatikko per m2. Aloita varaamalla muuttolaatikot tuon kaavan perusteella ja yksi asia on hoidettu. Vaatteet, tyynyt,petivaatteet ja kaikki pehmeä (tekstiili, pehmolelut) isoihin mustiin jätesäkkeihin. Se on toinen jelppo osa pakkaamisessa. Nimeä  jätesäkit huoneen mukaan maalarinteipillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on?
Kuin minun kynästäni tuo.

No ootas... Elämä, mun elämä, milloin siitä tuli jne. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka iso asunto? Palkitse itsesi kun olet tehnyt.

Palkitse itsesi millä. En mä halua mitään tavaraa lisää, en herkkuja, en juomaa, en itse asiassa mitään. Mitä haluan on aineetonta eikä minun käsissäni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat