Miten huollat pinppiäsi?
Kuoritko ihon, rasvaatko säännöllisesti kuulaan porsliinin?
Kommentit (9)
Me pesemme huolellisesti pin-pin aamuin illoin. Se lienee liian tiheään, tuppaa kuivahtamaan.
Ekkai pese sisältä? Huolellinen ulkosynnytinten pesu vedellä riittää. Pesuainetta voi halutessa käyttää karvoituksen puhdistukseen. Älä myöskään käytä muita pikkuhousuja kuin puuvillaisia, maximallisia.
Eli minä, kaikkitietävä sh, hoidan pienen pientä pin-piäni niin, että bideesuihkuttelen päällisin puolin puhtaaksi.
suurta varovaisuutta noudattaen. Kosteustaspainosta on huolehdittava, riittävä nesteytys on varmistettava.
Vierailija:
Ekkai pese sisältä? Huolellinen ulkosynnytinten pesu vedellä riittää. Pesuainetta voi halutessa käyttää karvoituksen puhdistukseen. Älä myöskään käytä muita pikkuhousuja kuin puuvillaisia, maximallisia.Eli minä, kaikkitietävä sh, hoidan pienen pientä pin-piäni niin, että bideesuihkuttelen päällisin puolin puhtaaksi.
Pin-pihän on itse itsensä puhdistava elin.
Pari kertaa viikossa hivautan WC-ankkaa mukaan. Persreikä hoituu samalla tyylillä, mutta eri wc-harjalla luonnollisesti. Meillä onkin vessassa monta wc-harjaa, kun nelihenkisellä perheellä jokaisella on oma harja etu- ja peräpäälle.
Tässäpä olkaa hyvät:
Pinppi tulee huoltaa säännöllisesti. Pinppi puhdistetaan tarvittaessa vuosittain. Lehdet, oksat ja muut eloperäiset roskat harjataan tai pestään painepesurilla pinpin harjalta alaspäin. Vuosittain tarkistetaan pinpin kunto ja tarvittaessa lyhennetään rehottavat karvat. Erityishuomio tulee kiinnittää pinpin erikoiskohtiin, kuten jiireihin ja läpivienteihin. Pinpin läheisyydessä liikuttaessa tulee aina noudattaa erityista varovaisuutta!
vuosihuollot vaan ja öljyt tarkastan aika ajoin!
Vierailija: