Åshild postimyyntifirmasta kokemuksia? Minulla niitä huonoja .

Seuraa 
Liittynyt28.9.2015

Tilasin ihan vanhanaikaisesti Åshild postimyyntikuvastosta tuotteita. Kaupanpäällisiksi luvattiin huivi-korusetti. Palautin osan tuotteista, ja pitämäni maksoin.

Nyt sitten tuli karhulasku tästä huivi-korusetistä 12 euroa. Sisältää perintäkuluja 5 euroa. Sen korunkin heitin jo roskiin, kun oli niin ruma, huivi on tallessa.

Onko muilla kokemuksia tästä huijarifirmasta?

Kommentit (4)

Vierailija

Hei Kyllikki!

8.1.2016

Minulla on kokemuksia myös tästä firmasta, nimittäin huonoja. Åshildiltä tilaamani tuotteen sain ihan viikon sisällä, jonka maksoin postiennakolla. Mutta sitten kun jouduin palauttamaan tuotteen, ei sujunutkaan enää yhtä hienosti kun tilaus. Olen palauttanut tuotteen yli kuukausi sitten, enkä ole vieläkään saanut rahan palautusta tililleni. Kyselin firmasta n. kuukausi palautuksesta, missä rahat viipyvät, sieltä vastattiin ettei palautus ole mennyt perille. Onneksi minulla oli postin kuitti palautuksesta ja posti selvitti asian ja palautus oli postin mukaan mennyt palautuksen saajalle. Lähetin taas viestiä tälle firmalle ja kuitin sekä postin selvityksen palutuksesta. No lopulta lupasivat maksaa rahat tililleni ja siitäkin on jo pari viikkoa aikaa eikä rahoja vaan ole kuulunut. Tästä opin, etten edes ajattele tilata posti myynnistä, en ainakaan tästä firmasta, enkä suosittele muillekaan.

Kaarina

xxl lady

Olen tilannut täältä "mummo"-tyylisiä tavaroita ehkä alle kymmenen kertaa. Edesmenneelle äidilleni ja jotain myös itselleni, kun tarjolla on ollut edullisia ja riittävän suuria uimapukuja. Olen ostanut laskulla ja palautukset on aina sujuneet ok. Tavarat on kylläkin rumia ja ylihinnoiteltuja, ei kovin laadukkaita... joten ehkä kannattaa suosiolla ostaa muualta.

Vierailija

Yves Rocher -paketin mukana tuli pieni katalogi, josta bongasin ihanan näköiset farkut. Koska olen hoikka, tilasin koon 38. Oli sopivan kokoinen. Vyötärö hieman mummotyylisesti korkea, mutta muuten luulen, että näistä tulee suosikkihousuni! Onneksi ei tarvinnut palauttaa, jos on noin vaikeaa saada rahoja takaisin. 😯 Tilaus tuli nopeasti ja maksoin postiennakolla,

Vierailija

Joskus vuosia sitten tilasin tuon ison yllätypaketin vaatteita (66,90/pkt) ja vaatteita tuli TODELLA paljon ja olivat oikein kauniita, joskin useimmat juhlavaatteita.

Kun nyt sitten n. vuosi sitten tilasin taas tuon suuren yllätyspaketin, oli vaatteet ihan kammottavan näköisiä jotain "kevytfarkkukankaisia" isoja retkuja, joissa näytin ihan kerjäläiseltä. Senjälkeen en ole enää tilannut heiltä mitään enkä tilaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat