Åshild postimyyntifirmasta kokemuksia? Minulla niitä huonoja .
Tilasin ihan vanhanaikaisesti Åshild postimyyntikuvastosta tuotteita. Kaupanpäällisiksi luvattiin huivi-korusetti. Palautin osan tuotteista, ja pitämäni maksoin.
Nyt sitten tuli karhulasku tästä huivi-korusetistä 12 euroa. Sisältää perintäkuluja 5 euroa. Sen korunkin heitin jo roskiin, kun oli niin ruma, huivi on tallessa.
Onko muilla kokemuksia tästä huijarifirmasta?
Kommentit (17)
Olen tilannut täältä "mummo"-tyylisiä tavaroita ehkä alle kymmenen kertaa. Edesmenneelle äidilleni ja jotain myös itselleni, kun tarjolla on ollut edullisia ja riittävän suuria uimapukuja. Olen ostanut laskulla ja palautukset on aina sujuneet ok. Tavarat on kylläkin rumia ja ylihinnoiteltuja, ei kovin laadukkaita... joten ehkä kannattaa suosiolla ostaa muualta.
Yves Rocher -paketin mukana tuli pieni katalogi, josta bongasin ihanan näköiset farkut. Koska olen hoikka, tilasin koon 38. Oli sopivan kokoinen. Vyötärö hieman mummotyylisesti korkea, mutta muuten luulen, että näistä tulee suosikkihousuni! Onneksi ei tarvinnut palauttaa, jos on noin vaikeaa saada rahoja takaisin. 😯 Tilaus tuli nopeasti ja maksoin postiennakolla,
Joskus vuosia sitten tilasin tuon ison yllätypaketin vaatteita (66,90/pkt) ja vaatteita tuli TODELLA paljon ja olivat oikein kauniita, joskin useimmat juhlavaatteita.
Kun nyt sitten n. vuosi sitten tilasin taas tuon suuren yllätyspaketin, oli vaatteet ihan kammottavan näköisiä jotain "kevytfarkkukankaisia" isoja retkuja, joissa näytin ihan kerjäläiseltä. Senjälkeen en ole enää tilannut heiltä mitään enkä tilaa.
Voi hyvänen aika. Ei taida mennä, kuin muutama vuosi, niin kaikki näytämme mummoilta.
Luulisin, että kyllä silloin kelpaa mummon näköiset vaatteetkin. Emme kai näytä nytkään
kovin kauniilta, muuta kuin joidenkin omasta mielestä.
Lykkyä tykö!
tilasin syksyllä rintaliivit, ja odotin niitä. Nyt joulukuussa soitin, ja kysyin, missä ne viipyy, eivät ole kuulema saaneet tilausta. Pari päivää sen jälkeen tuli ilmoitus, että ovat postissa. Mutta ihmeellistä on se, kun ensin tuli 5e lasku, ja ilmeni, että on veloitettu minulta §15.12 Myöhästymiskorkoa, ja limiteetti korkoa, kun kysyin tästä, niin sanoivat että 2016v. on lähetetty 3 muistutuslaskua. Josta minä en muista mitään, Ja onko heillä oikeutta laittaa minulle tili, se on 400e, josta on vähennetty se lasku. en löydä mistään sitä laskua. No, vastaaja sanoi, maksakaa se liivilasku heti, kun se tulle. Mutta ei tullut mitään laskua liivien mukana, Nyt olen ihan uunona! Miten he kohtelevat asiakkaita. kun se nainenkin oli niin kireä'. en saanut puhelimella enää yhteyttä. Aion käydä pankissa setvimässä tätä ASIAA. En ole tehnyt mitään tiliä sinne enkä enää tilaa mitään sieltä. tämä on huijausta mielestäni. Tavara oli sopimatonta, en jaksa palauttaa enää mitään. Varokaa muutkin!!!
Olen tilannut usein. ei mitään ongelmaa. Harkitsen tarkkaan, ettei tarvitse palautella!! Velour pitkä aamutakki on aivan ihana, tilasin suurimman koon. Rintaliivit ilman kaaritukia ja etukiinnityksellä puuvillaa 75% ovat hyvät. jne jne
Ja taas on uusi lehti kädessä, tsiikailen puuvillaista rantamekkoa kotimekoksi
Olen tilannut puuvillaisia pikkupöksyjä ja rintsikoita, koska siellä on myös isoja kokoja. Sopivat vaatteet olen saanut, nopea toimitus, palauttamisesta ei ole kokemusta. Tilaan jatkossakin.
Olen tilannut tuotteita Åshildilta ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Hyviä kokoja on löytynyt koska olen tällainen isokokoinen ihminen. olen tiliasiakas ja kaikki palautukset ym asiat ovat toimineet kitkatta. Esimerkiksi liiveissä, ei tahdo kaupasta löytää kuin 95-100cm ympärysmittaa mutta Åshildilta jopa 115cm ja on väri-ja mallivaihtoehtoja useita.
Pitkä toimitusaika - ja kokoajan vain pitenee. Tällähetkellä toimitus tulisi 2 kuukauden kuluttua tilauksesta.
Åshild Ruotsin takahikiän mummojen hovihankkija.
Minä myös olen tilannut huhtikuussa -21 kahdet rintaliivit. tavarat tulivat postiennakkona yhteishintaan e 70,05 jostapostimaksuja e 9,25. Palautin lähetyksen huiveineen 07.05.2021. Tähän päivään mennessä ei ole palautettu rahoja,vaikka komeasti pyydettiin tilitietoja palautusta varten. Rahat meni kuin kankkulan kaivoon. jatkatteko samaan maliin?
Olen tilannut monta vuotta vaatteita kyseisestä firmasta ja olen ollut hyvin tyytyväinen saamaani tuotteisiin. Minulla on nyt tili kyseisessä firmassa ja maksan osamaksulla ja se sopii minulle erittäin hyvin. Kuukausimaksu on pieni ja näin saa hyviä vaatteita.
Olen kerran käynyt Åshildin verkkokaupassa, kun eräs halusi uuden rollaattorin. Vanha kuulemma tekee mustelmia.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran käynyt Åshildin verkkokaupassa, kun eräs halusi uuden rollaattorin. Vanha kuulemma tekee mustelmia.
Minä koeajoin kerran yhtä Audia.
Olen joskus vuosia sitten ostanut sieltä joitakin vaatteita, mutta ne olivat huonolaatuisia. Tosin eivät olleet myöskään kalliita. Siksi en ole enää tilannut mitään.
Palautuksen käsittely tässä yrityksessä on kohtuuttoman pitkä. Palautin tuotteet 25.6. Tänään 31.7. sain viestin, että palautus on käsitelty ja raha palautetaan 3-5 päivän kuluttua. En tilaa enää jatkossa.
Hei Kyllikki!
8.1.2016
Minulla on kokemuksia myös tästä firmasta, nimittäin huonoja. Åshildiltä tilaamani tuotteen sain ihan viikon sisällä, jonka maksoin postiennakolla. Mutta sitten kun jouduin palauttamaan tuotteen, ei sujunutkaan enää yhtä hienosti kun tilaus. Olen palauttanut tuotteen yli kuukausi sitten, enkä ole vieläkään saanut rahan palautusta tililleni. Kyselin firmasta n. kuukausi palautuksesta, missä rahat viipyvät, sieltä vastattiin ettei palautus ole mennyt perille. Onneksi minulla oli postin kuitti palautuksesta ja posti selvitti asian ja palautus oli postin mukaan mennyt palautuksen saajalle. Lähetin taas viestiä tälle firmalle ja kuitin sekä postin selvityksen palutuksesta. No lopulta lupasivat maksaa rahat tililleni ja siitäkin on jo pari viikkoa aikaa eikä rahoja vaan ole kuulunut. Tästä opin, etten edes ajattele tilata posti myynnistä, en ainakaan tästä firmasta, enkä suosittele muillekaan.
Kaarina