Seksiä ekoilla treffeillä? Onko suhteen tuho?

Vierailija

Kiinnostaako miestä sitten enää?

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Varmaan riippuu tilanteesta. Me oltiin vaan niin ihastuneita ja oli heti selvää, että tässä se on. Ja tässä se on, edelleen, kihlat, lapsi..<3

Vierailija

Sekstailtiin tapaamisiltana (tosin tunnettiin pintapuolisesti jo ennen sitä).Vetovoima oli vaan niin suuri eli kai se oli sellainen hyökyaalto koko ihastuminen. Kummallekaan se ei ollut tavanomaista toimintaa, vaan poikkeuksellista, että heti päädyttiin samaan punkkaan. Nyt oltu yhdessä yli 10 vuotta, ollaan naimisissa ja kolme lasta.

Jos mieheltä menee fiilikset naisesta liian nopeasta seksistä niin sellaisen miehen kannattaisi sitten inhota myös itseään, sillä yhtä nopeasti on hän itse lähtenyt seksihommiin.

Varmaan suhteen jatkuminen on monesta jutusta kiinni, mutta jos kokemus on molemmille hyvä ja ihastuminen herännyt ja tulee halu olla toisen ihmisen kanssa jatkossakin, niin sitten on hyvät mahdollisuudet.

Vierailija

Mä menin yhden entisen poikaystävän kanssa sänkyyn 10min sisällä ensitapaamisesta. Se suhde kesti muutaman kuukauden ja päättyi, kun sen jätkän kaveri väitti, että olin pettänyt poikaystävääni sen kanssa. Nykyisin ollaan tän entisen poikaystävän kanssa hyviä kavereita.

Vierailija

Me ainakin tiedettiin heti että tässä on jotain: Ekoilla treffeillä sänkyyn, tokilla yhdyntään asti. Ollaan nykyisin naimisissa ja lapsi tulossa.

Vierailija

Ekoilla treffeillä päädyttiin sänkyyn. Nyt lähes 2 vuotta naimisissa, eli jos tää tästä joskus johonkin kaatuu niin ei ainakaan siihen että pantiin ekoilla treffeillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ryhtyisi suhteeseen noin kevytkenkäisen naisen kanssa.

Smells like double standards. Kuule, sullakin on oikeus kieltäytyä seksistä, jos siitä tulee noin paha mieli, että oikein suhdepotentiaali karkaa.

Vierailija

Höh...keskenkasvusten jorinoita.. 

Kyllähän se on tapauskohtaista ja jos tilanne vie, se vie.. Ei minullakaan ollut aikomusta tämän miehen kanssa sänkyyn päätyä ensitapaamisella, mutta se meni ehkä vielä nopeammin..eli alta kymmenen minuutin, kun nähtiin eka kerran, päädyttiin sänkyyn ja sitä on sitten kyllä harrastettu. Nyt seurusteltu jo pitempään..

Kysyin kyllä, että joka naisen kanssako näin..mutta hiukan ujohkona sanoi, ettei koskaan ennen, mutta nyt vain tilanne vei..kukapa nyt märkää miestä ei voisi vastustaa..olihan se sateista viime kesänä..

Vierailija

Niinkuin täällä muutkin sanovat. Jos tilanne vie mukanaan, niin ei sitä kukaan enää mieti mitään "siveellisyyssääntöjä". Kun persoonat kohtaavat libidojen lisäksi, niin sehän on sitten siinä... parisuhde.

Vierailija

Selkeästi tuntuisi olevan hyvä testi miesten ja pikkupoikien erottelemiseen. Ei ole salaisuus, että nuoret ja epävarmat ovat konservatiivisempia ja nojautuvat mielellään perinteisiin miestä ja naista eri periaatteella arvottaviin sukupuolinormeihin. Jos äijällä on seksin osalta eri normit itselleen kuin naisille niin eiköhän tämä malli sitten ulotu myös kotitöihin, palkkatasa-arvoon, lastenhoitoon yms.

Vierailija

Eiköhän se ole aika yksilöllistä, mikä toimii kenelläkin. Itse päädyimme sänkyyn toisilla treffeillä (kumpikaan ei ollut koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja), vaikka ehkä molempien arvomaailma sellainen, että parempi olisi ollut odottaa. Mutta minkäs teet, jos toinen vie jalat alta :D nyt ollaan 10 vuotta oltu yhdessä ja edelleen elämä hymyilee. Eli ei ainakaan omalla kohdalla haitannut.

Vierailija

En ryhtyisi suhteeseen noin kevytkenkäisen naisen kanssa." Minusta (miehenä) Ap saattaa olla vahvempi kuin uskotkaan. Ei kovin heikko nainen ekoilla treffeillä saa pakotettua vastentahtoista miestä harrastamaan seksiä kanssaan, ensimmäisillä treffeillä... Mutta toki sekin on mahdollista. On myytti, että se olisi aina mies, joka haluaisi ensimmäisenä naiselta seksiä. Tai hyväksyttävän aloitteen seksiin saattaisi tehdä aina ensin mies ja vasta sen jälkeen myöhemmin, suhteen edetessä nainen saattaisi tehdä aloitteen. Mutta oli aloitteen tekijä kumpi hyvänsä, niin toisella on oikeus, niin  halutessaan kieltäytyä.  

N26

Jos mies on kiinnostunut niin ei se seksi ekoilla treffeillä sitä muuta. Nykyään kun ainakin parikymppisten keskuudessa seksi ja seksuaalisuus ei enää ole mikään ongelma naistenkaan kohdalla.

Se, että haluaa seksiä ekoilla treffeillä ei myöskään kerro helppoudesta vaan enemmänkin siitä, ettei elä muiden luomien rajojen mukaan.

Mulla on ollut 27 seksikumppania, joista yksi on ollut yhdenillan juttu ja silloinkin minä kerroin miehelle jo etukäteen, ettei muuta ole tulossa. Huomattavasti useammalle olen antanut pakit, enkä ole kokenut olevani helppo. Yhtälailla seksiä harraataessa minä saan kuin mieskin.

Omalla kohdalla tiedän jo siitä, että jos ekoilla treffeillä pystyn olemaan ilman seksiä niin mies ei kiinnosta tarpeeksi pysyvään suhteeseen. Seksi suhteessa on itselleni tärkeää ja pidemmissä parisuhteissa sitä on aina harrastettu keskimäärin kerran päivässä ja alkuun tietysti enemmän.

Nyt ollaan oltu avomieheni kanssa 6 vuotta yhdessä ja lapsiakin on 2. Ekoilla treffeillä hänenkin kanssa sänkyyn päädyttiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se, että haluaa seksiä ekoilla treffeillä ei myöskään kerro helppoudesta vaan enemmänkin siitä, ettei elä muiden luomien rajojen mukaan.

Olen samaa mieltä ettei se helppoudesta kerro, mutta en minä naisena elä muiden rajojen mukaan vaikka en halua harrastaa seksiä ensimmäisillä treffeillä. Jokaisen tulee miettiä itselleen sopiva ajankohta ja riippuuhan se myös siitä vastapuolesta mikä tuntuu oikealta. Tilannekohtaista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat