Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä ekoilla treffeillä? Onko suhteen tuho?

Vierailija
19.11.2015 |

Kiinnostaako miestä sitten enää?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa, että tämä ei estä mitään tai kieli mistään helposta nakista/lutkamaisuudesta. Olen ollut suhteissa, joissa seksiä on ollut vasta muutamien treffien jälkeen, mutta myös treffeillä, joissa ollaan oltu täysin alasti jo ensimmäisen 5 minuutin aikana. En vedä mitään olettamuksia, että onko nainen tehnyt aiemminkin niin, koska se ei kuulu minulle. Tiedän vain sen, että joskus kemiat kohtaavat todella himokkaalla tavalla, ja silloin on mielestäni typerää olla menemättä himon mukana. Esimerkki viime sunnuntailta. Tykkäilimme erään vetävän mimmin kanssa vuorotellen Instagram-kuvistamme. Hetken päästä tyttö laittoi direct messagea ja kysyi mitä kuuluu. Seuraavana päivänä ajoin 1,5 tuntia tapaamaan häntä hänen kotiinsa. Intohimoinen suuteleminen alkoi heti, kun olin saanut kengät pois jalasta. Sen jälkeen joimme kahvit, minkä jälkeen vietimme loppuillan melkoisen uskomattoman seksin merkeissä.

Vierailija
22/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisinpa löytää tätä ketjua lukiessani sisälläni asuvan pienen ja hieman epävarman miehen. - Tyylikkäämpää, ehkä olisi sanoa, että hieman konservatiivin, koska olen yrittänyt ensi tapaamisen ja tutustumisien kuluessa edetä, niin ettei ensitapaaminen veisi sänkyyn asti; ei ainakaan yhdyntään asti.  En oikein tiedä, mistä se johtuu. Ehkä se johtuu vain niinkin yksinkertaisesta syystä, että uskottelen itselleni, että hyvää kannattaa odottaa, eikä mahdollisesti pilata hyvin edennyttä tapaamista ensimmäisellä kerralla seksiin. Vaikka en oletakaan, että jos se sinne päätyisi, sen pitäsi olla samalla jonkinlainen -sanaton- lupaus, että ollaan sen jälkeen kimpassa, jollei pariskunta, niin "suhde" olisi sen jälkeen varmemmalla pohjalla, kuin jos seksin jättäisi myöhemmäksi.    

Tai sitten tilanteeni johtuu niin tylsästä asiasta kuin, että en vain oikeasti kohdannut ketään, jonka kanssa olisi heti "klikannaut" sillä tavalla, että olisi halunnut rynnätä harrastamaan seksiä hänen kanssaan...

Tuli mieleeni myös, että kun alkoholin sanotaan vapauttavan estoja, niin maltillisena alkoholin käytäjänä pitäsikö vaihtaa tyyliä; aloitta juomaan naisia tavatessaan enempi, jottei "estot" olisi, itselläni niin voimakkaasti päällä...   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa miehille niin epätoivoisen asenteen, että pillun takia ollaan valmiita matkustamaan tuntikausia??

Vierailija
24/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisinpa löytää tätä ketjua lukiessani sisälläni asuvan pienen ja hieman epävarman miehen. - Tyylikkäämpää, ehkä olisi sanoa, että hieman konservatiivin, koska olen yrittänyt ensi tapaamisen ja tutustumisien kuluessa edetä, niin ettei ensitapaaminen veisi sänkyyn asti; ei ainakaan yhdyntään asti.  En oikein tiedä, mistä se johtuu. Ehkä se johtuu vain niinkin yksinkertaisesta syystä, että uskottelen itselleni, että hyvää kannattaa odottaa, eikä mahdollisesti pilata hyvin edennyttä tapaamista ensimmäisellä kerralla seksiin. Vaikka en oletakaan, että jos se sinne päätyisi, sen pitäsi olla samalla jonkinlainen -sanaton- lupaus, että ollaan sen jälkeen kimpassa, jollei pariskunta, niin "suhde" olisi sen jälkeen varmemmalla pohjalla, kuin jos seksin jättäisi myöhemmäksi.    

Tai sitten tilanteeni johtuu niin tylsästä asiasta kuin, että en vain oikeasti kohdannut ketään, jonka kanssa olisi heti "klikannaut" sillä tavalla, että olisi halunnut rynnätä harrastamaan seksiä hänen kanssaan...

Tuli mieleeni myös, että kun alkoholin sanotaan vapauttavan estoja, niin maltillisena alkoholin käytäjänä pitäsikö vaihtaa tyyliä; aloitta juomaan naisia tavatessaan enempi, jottei "estot" olisi, itselläni niin voimakkaasti päällä...   

Taidat määritellä nyt itsesi väärin pieneksi mieheksi. Nythän et kaiketi laita erilaisia vaatimuksia naiselle kuin itsellesi jos oikein ymmärsin. Todelliset henkisesti pienet miehet hyppäävät innokkaasti sänkyseikkailuihin ja heti perään halveksivat kanssaan yhtynyttä naista, mutta eivät näe omassa toiminnassaan mitään halveksittavaa.

Ei ole itsetarkoitus harrastaa seksiä mahdollisimman nopeasti. On kahden ihmisen välinen asia milloin siihen ryhdytään. Kun se tapahtuu, mukana on kaksi ihmistä, jolloin toisen moraalia ei voi arvioida heikommaksi kuin toisen.

Vierailija
25/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa miehille niin epätoivoisen asenteen, että pillun takia ollaan valmiita matkustamaan tuntikausia??

1,5 tuntia "pillun takia" ajanut vastaa: kemiat kohtasivat jo netissä. Instagramista siirryttiin suoraan Whatsappiin, jossa huomasimme molemmat himoitsevamme toisiamme. Olisin lähtenyt ajamaan välittömästi (23:00), ellei mimmin olisi tarvinnut herätä töihin niin aikaisin. Ja todellakin kannatti ajaa. Seksi oli paljon parempaa kuin osasin odottaa. Kaikki yksinkertaisesti toimi. Eikä todellakaan jää tuohon yhteen kertaan. ;)

Vierailija
26/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erityyppistä ihastumista, ensi silmäyksellä tapahtuvaa ja hitaammin kehittyvää. Ja johtaako se mihinkään pysyvään riippuu monesta asiasta, ei sitä seksin harrastamisajankohta yksin ratkaise.

Klassinen peli on tietysti se, että nainen tukahduttaa himonsa ja leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, jotta mies ei pitäisi liian helppona ja siten epäsopivana vaimomateriaalina. Siinä on riski, että teeskentely ja pelaaminen jatkuu parisuhteessa tavalla tai toisella.

Vierailija
27/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taidat määritellä nyt itsesi väärin pieneksi mieheksi. Nythän et kaiketi laita erilaisia vaatimuksia naiselle kuin itsellesi jos oikein ymmärsin. Todelliset henkisesti pienet miehet hyppäävät innokkaasti sänkyseikkailuihin ja heti perään halveksivat kanssaan yhtynyttä naista, mutta eivät näe omassa toiminnassaan mitään halveksittavaa.

Ei ole itsetarkoitus harrastaa seksiä mahdollisimman nopeasti. On kahden ihmisen välinen asia milloin siihen ryhdytään. Kun se tapahtuu, mukana on kaksi ihmistä, jolloin toisen moraalia ei voi arvioida heikommaksi kuin toisen."

Juuri näin, kuten yllä lainaamani kirjoittaja asian totesi: "Ei ole itsetarkoitus harrastaa seksiä mahdollisimman nopeasti. On kahden ihmisen välinen asia milloin siihen ryhdytään."

Koen kai itseni hieman "pieneksi mieheksi" siksi, että toisinaan kummeksun olettamaa siitä, että miehen tai "vahvaan miehisyyteen" ja tai voiko sanoa ihailtavaan maskulinisuuteen kuuluu sellainen viriiliys ja reippaus, jonka mukaan mies olisi aina valmis seksiin. 

Minä en aina ole, eikä se tarkoita -korostettakoon tätä vielä. että- vastapuolessa olisi jotain ulkoista tai sisäistä vikaa. "Pieni miehisyys" kokemukseni (kompleksini?) siis tarkoittaa siis vain sitä, että en aina koe olevani "tarpeeksi" ja tai kaikkea sitä, mitä pitää tai pitäisi, jotta voisi sanoa olevansa oikeasti mies, eikä esimerkiksi pojan koltiainen, korkeintaan kiva, tai jopa erinomainen kaveri, mutta ei sellainen,  jonka kanssa kukaan haluaisi syvempää suhdetta.

Paineitako? - No, jos jotain helpottaa, tai tekee olon paremmaksi ajatella, että minulla on suorituspaineita, niin ehkä sitten niin. - Mutta ei kuitenkaan ni-in yksinkertaisesta paineesta, että pelkäisin vaikkapa sitä, että minulla ei oikealla kohtaa "värähdä" ... vaikka sekin saattaisi varmasti olla ihan aiheellinen pelko.      

Vierailija
28/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ainakin tiedettiin heti että tässä on jotain: Ekoilla treffeillä sänkyyn, tokilla yhdyntään asti. Ollaan nykyisin naimisissa ja lapsi tulossa.

Siis mitä te teitte ekoilla treffeillä sängyssä jos ei yhdyntää?

(ainakin mulle sänkyynmeno tarkoittaa seksiä)

Vierailija
29/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis mitä te teitte ekoilla treffeillä sängyssä jos ei yhdyntää?

(ainakin mulle sänkyynmeno tarkoittaa seksiä)" - En ole tuo jolta kysyt, mutta omasta puolestani vastaan, että minä saattaisin vaikka nukkua... Toisekseen minulle seksi ja yhdyntä eivät ole yksi ja sama asia. 

Vierailija
30/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua usein tuntematonta, mutta jos en halua miestä, on turha tavata toista kertaa. Nykyisen kanssa tulee kohta 20 vuotta täyteen.

Vierailija
31/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(ainakin mulle sänkyynmeno tarkoittaa seksiä)" - En ole tuo jolta kysyt, mutta omasta puolestani vastaan, että minä saattaisin vaikka nukkua... Toisekseen minulle seksi ja yhdyntä eivät ole yksi ja sama asia. 

no eipä paljon tunne intohimoa toista kohtaan jos pystyy noin vaan pelkkään nukkumiseen. huono ennuste suhteelle

Vierailija
32/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"no eipä paljon tunne intohimoa toista kohtaan jos pystyy noin vaan pelkkään nukkumiseen. huono ennuste suhteelle" - - Tjaa,a tässä lienee toisenlainenkin mielipide sallittu. Miksi "heti" minun pitäisi kokea sellainen intohimonen ja hallitsematon  kiima toista kohtaan?   Ellen halua naida kuin kaniini, niin suhteella olisi huono ennuste? - Ja minä näin vain tunteeton ja kylmä mies (-Jos nyt tässä kohtaa sukupuolellani on väliä)

Minua jotenkin kiihottaa paljon enempi ajatus siitä, että voin ensimmäisenä yhteisenä "sänky hetkenä" vaikka vain silittää toisen hiuksia ja..., hän tai me voisimme yhdessä nukahtaa toisiamme vasten, kiinni toisissamme; levollisena ja raukeina..

Sen sijaan, että haaveksisin, jostain pikaisesta ja hätäisestä panosta ensitreffeillä.

Nopeuteni osoitan jossain muualla, luullakseni paljon paremmin, kuin liiaksi hosumalla (sängyssäkään)  ensimmäisinä yhteisinä hetkinä.    

Vierailija
33/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Taidat määritellä nyt itsesi väärin pieneksi mieheksi. Nythän et kaiketi laita erilaisia vaatimuksia naiselle kuin itsellesi jos oikein ymmärsin. Todelliset henkisesti pienet miehet hyppäävät innokkaasti sänkyseikkailuihin ja heti perään halveksivat kanssaan yhtynyttä naista, mutta eivät näe omassa toiminnassaan mitään halveksittavaa.

Ei ole itsetarkoitus harrastaa seksiä mahdollisimman nopeasti. On kahden ihmisen välinen asia milloin siihen ryhdytään. Kun se tapahtuu, mukana on kaksi ihmistä, jolloin toisen moraalia ei voi arvioida heikommaksi kuin toisen."

Juuri näin, kuten yllä lainaamani kirjoittaja asian totesi: "Ei ole itsetarkoitus harrastaa seksiä mahdollisimman nopeasti. On kahden ihmisen välinen asia milloin siihen ryhdytään."

Koen kai itseni hieman "pieneksi mieheksi" siksi, että toisinaan kummeksun olettamaa siitä, että miehen tai "vahvaan miehisyyteen" ja tai voiko sanoa ihailtavaan maskulinisuuteen kuuluu sellainen viriiliys ja reippaus, jonka mukaan mies olisi aina valmis seksiin. 

Minä en aina ole, eikä se tarkoita -korostettakoon tätä vielä. että- vastapuolessa olisi jotain ulkoista tai sisäistä vikaa. "Pieni miehisyys" kokemukseni (kompleksini?) siis tarkoittaa siis vain sitä, että en aina koe olevani "tarpeeksi" ja tai kaikkea sitä, mitä pitää tai pitäisi, jotta voisi sanoa olevansa oikeasti mies, eikä esimerkiksi pojan koltiainen, korkeintaan kiva, tai jopa erinomainen kaveri, mutta ei sellainen,  jonka kanssa kukaan haluaisi syvempää suhdetta.

Paineitako? - No, jos jotain helpottaa, tai tekee olon paremmaksi ajatella, että minulla on suorituspaineita, niin ehkä sitten niin. - Mutta ei kuitenkaan ni-in yksinkertaisesta paineesta, että pelkäisin vaikkapa sitä, että minulla ei oikealla kohtaa "värähdä" ... vaikka sekin saattaisi varmasti olla ihan aiheellinen pelko.      

Ole rohkeasti vain oma itsesi. Sitä kautta olet onnellisimmilasi ja sitä naiset arvostavat eniten. Vanhat sukupuoliroolit ovat juuri siksi ahdistavia, että ne pakottavat ihmisiä tiettyyn muottiin, jossa he eivät välttämättä toimi omana itsenään ja omilla ehdoillaan. Tai sitten tulee huonommuuden tunne, jos ei täytä näitä standardeja.

Miehisyys ei tule siitä, että haluaa kaataa naisia aina kuin mahdollista ja on valmiina seksiin suunnilleen milloin tahansa kenen kanssa tahansa. Pikemminkin nämä tuntuvat kompensoinnilta, jonka taakse voi piiloutua ja piilottaa itsensä. Miehisyys ja naiseus ovat hyvin paljon muutakin kuin seksuaalikäyttäytymistä ja kumppanin valinnassa aikuiset ihmiset painottavat yleensä ennen kaikkea muita ominaisuuksia. Ihmiseen ihastutaan, ei siihen kuinka nopeasti tai hitaasti session päädytään. Tsemppiä sinulle!

Vierailija
34/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no eipä paljon tunne intohimoa toista kohtaan jos pystyy noin vaan pelkkään nukkumiseen. huono ennuste suhteelle

Jokainen on yksilö, joten älä yleistä omaa mielipidettäsi muihin ;)

Minulla ei ollut ongelmaa nukkua useitakin öitä sellaisen miehen kanssa, jota seksikkäämpää ei ole koskaan tullut vastaan. Ei meinaan mulle miehen kuumuus tarkoita, että haluan harrastaa seksiä vaan tutustua ensin, jotta tiedän millainen mies on persoonaltaan ja onko luotettava, parisuhdematskua, jne.

Vierailija
35/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa minua. Mies

Vierailija
36/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tuho. Mä olen useita kertoja nuorempana halunnut ihan vaan yhden illan seksiä, mutta joka hemmetin kerta niistä on alkanut parisuhde. Ei ole näköjään helppoa yhden illan seksin harrastaminen ;)