Huu, voiko seksi olla tällaistakin

Vierailija

Kaksi aiempaa kumppania olivat kestoltaan yhdynnässä max 5minuuttia. Sain kyllä orgasmeja silloinkin ja etenkin esileikkien aikana. Nykyinen kestää vaikka kuinka kauan, mikä tuntuu ihmeelliseltä. No, kyllähän sekin sanoo välillä, että ole liikkumatta tai älä tee mitään. Mutta kestoa on todellakin ollut moninkertainen määrä.

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaksi aiempaa kumppania olivat kestoltaan yhdynnässä max 5minuuttia. Sain kyllä orgasmeja silloinkin ja etenkin esileikkien aikana. Nykyinen kestää vaikka kuinka kauan, mikä tuntuu ihmeelliseltä. No, kyllähän sekin sanoo välillä, että ole liikkumatta tai älä tee mitään. Mutta kestoa on todellakin ollut moninkertainen määrä.

Kyllä kai jotkut pystyvät kontrolloimaan erittäin hyvin tulemistaan, sitä en tiedä mistä johtuu ja miten yleistä. Itsellä usein ei vaan onnistu millään, orgasmi tulee kuin aivastus jos siihen lähelle menee ja sehän menee monesti siihen heti alun jälkeen.

Joillakin on kai suht tunnoton muna tai esim. joku lääkitys joka tekee tulemisen hitaaksi.

Pääasia kun koitatte kaikki keskittyä seksissä tunteeseen ja henkisyyteen.

Vierailija

Samaa minäkin mietin aluksi mieheni kanssa. Ihan maagista miten osaa lähes aina tulla vasta sitten kun itse haluaa ja kestoa on vaikka kuinka ja kauan. Onneksi, aivan parastahan se on. Alle 10min yhdyntään nyt ei viitsisi edes ryhtyäkään enää. Lieneekö kullin isosta koosta kiinni, ettei ole aivan niin liian herkkä tai liikettä on helpompi säädellä tai jotain?

Vierailija

Minä olen osannut ekakerrasta asti laueta vasta silloin kun haluan, ainakin yleensä. Muistan yhden ainoan kerran jolloin orgasmi tuli ennenaikaisesti ja niin yllättäen että molemmat jäivät ihmettelemään mitä nyt tapahtui.
Olen epäillyt, että syynä saattaa olla se, että esinahkani on niin pieni, ettei yllä peittämään terskaa, joten terska ei ole koskaan suojassa lepäämässä. Tämä varmaan vähentää tuntoherkkyyttä. Ei ole ympärileikattu, ihan luonnollisesti kasvanut tuollaiseksi. Eikä ole mitään lääkitystä. Tuskin on koosta kiinni.

Minun mielestäni tiukan kanssa kestää kauemmin. Kun ottaa alun rauhallisesti, kulli turtuu ja kestää kovempaa menoa sen jälkeen pitkään. Isompi pillu aiheuttaa tämän suhteen vähän enemmän haasteita,

Minä en koe alle 20min yhdyntää kovin tyydyttäväksi, vaikka joskus siihenkin täytyy tyytyä kun hoputetaan. Parikymppisenä minulla meni siihen touhuun yleensä kaksi tuntia jonka aikana sain kaksi orgasmia.

M42

Vierailija

Jos esileikit kestää pitkään ja niissä saa orgasmeja, riittää lyhytkin yhdyntä. Mutta onhan se aikas nautinnollista olla yhdynnässä ja vaihtaa asentoja moneen kertaan , kun mies hallitsee itsensä. Eipä ole kellosta tullut aikaa seurattua, ei sillä merkitystä siinä tilanteessa ole.

Vierailija

Jos olen miehen päällä, saan parissa minuutissa, yleensä mies samalla. Jostain syystä tuossa asennossa mies ei kestä niin hyvin, toisin kuin muuten. Oltiinpa sitten vuoteessa tai istun  miehen päällä tuolissa, on tilanne sama.

M75tiikeri

Mulla on aika pitkä ja etenkin tosi paksu. Laukeaminen on todella vaikeaa pitkänkin jyystön jälkeen johtuen lähinnä kivusta mikä tulee kun muna ei meinaa pilluun mahtua ja täysillä ei voi vetää ettei toista kivusta raiskaa, joten olkaa naiset tyytyväisiä niihin miestenne minuuttimuniin. Huonomminkin voisi olla.

T. Iso muttei onnekas

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat