Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka ilta otan Imovanea,että pystyisi edes vähän nukkumaan.Työstressi hirmuinen

Vierailija

Olenkohan kohta ihan koukussa ja muutenkin sekaisin tämän takia?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mulle tuli muistikatkoksia, yhtäkkiä en muistanu mitä tein edelliset kaksi tuntia. Lopetin sen luonnollisesti. Toivottavasti sulle ei tule, mut kannattaa tarkkailla miten vaikuttaa. Ootko tutustunut hengitysharjoituksiin, rentoutusmusaan yms? Ne vois olla tukena tässä myös.

Vierailija

Olin vuosia koukussa imovaneen/muihin vastaaviin. Alkoi väkivallanteosta ja kovasta stressistä. Lopettamiseen kannattaa pyytää ammattilaisen apua. Jos puolikas riittää pitkän ajan, ei asiassa välttämättä ole ongelmaa. Bentsot saattavat kuitenkin aiheuttaa ahdistusta ja pahentaa näin alkuperäistä oiretta. Tsemppiä, et todellakaan ole ainoa!!

Vierailija

Otan 25 mg Ataraxin joka ilta. Nukun sillä paremmin kuin Imovanella ja ei tule äkillinen hutera olo. reseptillä on.

Vierailija

Ataraxhan on vanhanaikainen, voimakkaasti väsyttävä allergialääke, jota mun lääkärin mukaan voi käyttää myös vauvoille. Mikä oli musta outo ajatus. Minulla ei toiminut yhtä hyvin kuin Imovane. Imovanea olen käyttänyt ahdistuneina aikoina jopa joka ilta viikon-kk ajan. En uomannut ongelmia lopettamisessa. Lopetan kun ylikierrokset laskee. Välillä olen puolikin vuotta ilman.

Vierailija

Mä kerran jouduin Imovane-koukkuun. Nitä saattoi mennä illassa jopa 4. Lopulta työterveys ja yksityinenkin kieltäytyi uusimasta. Menin terkkariin. Lääkäri käski minun "lopettaa Imovanen kanssa vouhottamisen". Sain vain lämmintä kättä ja kehotuksen juoda vihreää teetä illalla. Ihmeen kaupalla se auttoi. Kaikki stressi ja unettomuus katosi samana iltana.

Vierailija

Oletko koittanut ilmajoogaa ja sitten ihan vain kirjoitat ongelmat ylös paperille ennen nukkumaan menoa?

Homeopatia toimii kanssa ja on terveellistä. Kaikista näistä niin sanotuista lääketieteen myrkyistä pitää päästä eroon ja silloin ihminen on yhtä mielen ja kehon kanssa.

Vierailija

Jäin nukahtamislääkekoukkuun, Imovane on yksi niistä. Ihan "normaali" ihminen olen. En narkkari tms. Tai olinhan mä siinä vaiheessa narkki kun vetelin viisikin nukahtamislääkettä iltaisin, lopulta nappailin niitä päivisinkin. Kun toleranssi kasvaa, ei mikään enää tunnu. Ei sitä päivällä nukahda sellaiseen silloin. Voi istua kokouksessa kivassa miellyttävässä pöllyssä ilman että kukaan huomaa tai haistaa.

Tämä oli joskus 2000-luvun alussa. Nykyään lääkkeitä on vaikeampaa saada. Kiertelin silloin lääkäreiltä toisille. En tiedä kuinka kaukana olin siitä,  että olisin alkanut hankkimaan niitä kadulta. Nyt kun ajattelee, niin ihan järkkyä meininkiä....

Niistä irti pääsy oli helvetin vaikeaa, mutta se onnistuu kyllä sisulla ja tahdonvoimalla. Enää en sellaista suuhuni laittaisi, niin paljon pelkään niitä. Muistikatkokset oli yleisiä.... Jos saat pidettyä esim. puolikkaassa per ilta, kai se on ok, mutta EN SUOSITTELE. Kokeile mitä muuta vaan ja kehotan ottamaan tämän vakavasti ja toimimaan heti asian kanssa. Jos tämä ajatus nyt ahdistaa, myöhemmin seuraavat asiat tulevat ahdistamaan 100 kertaa enemmän.

Enpä itsekään nuku nykyään, eli unettomuus on pysynyt. Mutta valitsen valvomisen ja väsymyksen. Kertonee jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jäin nukahtamislääkekoukkuun, Imovane on yksi niistä. Ihan "normaali" ihminen olen. En narkkari tms. Tai olinhan mä siinä vaiheessa narkki kun vetelin viisikin nukahtamislääkettä iltaisin, lopulta nappailin niitä päivisinkin. Kun toleranssi kasvaa, ei mikään enää tunnu. Ei sitä päivällä nukahda sellaiseen silloin. Voi istua kokouksessa kivassa miellyttävässä pöllyssä ilman että kukaan huomaa tai haistaa.

Tämä oli joskus 2000-luvun alussa. Nykyään lääkkeitä on vaikeampaa saada. Kiertelin silloin lääkäreiltä toisille. En tiedä kuinka kaukana olin siitä,  että olisin alkanut hankkimaan niitä kadulta. Nyt kun ajattelee, niin ihan järkkyä meininkiä....

Niistä irti pääsy oli helvetin vaikeaa, mutta se onnistuu kyllä sisulla ja tahdonvoimalla. Enää en sellaista suuhuni laittaisi, niin paljon pelkään niitä. Muistikatkokset oli yleisiä.... Jos saat pidettyä esim. puolikkaassa per ilta, kai se on ok, mutta EN SUOSITTELE. Kokeile mitä muuta vaan ja kehotan ottamaan tämän vakavasti ja toimimaan heti asian kanssa. Jos tämä ajatus nyt ahdistaa, myöhemmin seuraavat asiat tulevat ahdistamaan 100 kertaa enemmän.

Enpä itsekään nuku nykyään, eli unettomuus on pysynyt. Mutta valitsen valvomisen ja väsymyksen. Kertonee jotain.

Olethan sinä narkomaani? Miksi koitat väittää toisin?

Ja nykyään unettomuuteen määrätään neuroleptejä, joita sinun kaltaiset narkkarit eivät vedä huiviin saadakseen sen "olon"  Kiitos teille minä syön unettomuuteen Ketipinoria 300mg lisäksi Mirtazapinia 30mg. Ja mitään muuta ei ole kuin tuo unettomuus, joka kyllä on tuhonnut elämäni on vaan vaikeaa olla kun nukkuu 4 tuntia ja herää 10 kertaa siinä välissä. Joten kiitos te lääkkeiden väärinkäyttäjät eli narkomaanit.

Vierailija

Ei kannata stressata töistä, kannattaa muitaa, että haustamaat ovat täynnä korvaamattomia asiantuntijoita ja erittäin tärkeitä työntekijöitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat