Muita? Puhelin ilmoittaa fb-viesteistä joita ei oikeasti ole

Fukthis

Facebookin messenger-sovellus kyseessä. Eilen tapahtui ensimmäistä kertaa. Kun heräsin aamulla ja katsoin puhelinta niin näytölle oli auennut messengerin chat head eli se pallura jossa lähettäjän kuva sekä ilmoitus uudesta viestistä. Mitään viestiä ei kuitenkaan ollut.

Henkilö on ex josta yritän päästä yli ja keskustelu on ollut arkistoituna joten mitenkään en ole voinut sitä vahingossa avata. Kaveri epäili mun nähneen unta, että olisi tuolta mieheltä tullut viesti. Kysyin mieheltä, ei ole laittanut mitään.

Nyt tämä tapahtui taas, kuuntelin kaverin whatsapp-ääniviestiä kun saman miehen chat head taas aukesi ja puhekuplassa oli hymiö. Avasin keskustelun mutta mitään viestiä ei taaskaan ollut. Mitä helvettiä oikeesti? Tahtoisin unohtaa sen ihmisen nii tää ei auta asiaa, sattuu.

Tän on pakko olla joku bugi. Mutta miksi juuri tuon henkilön kohdalla näin käy ei muiden, ei mee kaaliin. Muille tapahtunut?

Kommentit (2)

Vierailija

Minulla tekee myös sitä (Samsung) että kilahtaa viestin merkkiääni ja tulee se pallukka, viestiä ei näy. JOskus ajan kanssa sitten se viesti ilmestyy näkyviin. Koneelta ainakin näkyy jos ei puhelimesta. En kyllä muista että minulle olisi vanhoja viestejä paukahtanut ruutuun, ne on olleet just näitä kadonneita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat