Mitä hauskaa tänään sattui?

Vierailija

Kertokaapas.

Kommentit (10)

Vierailija

Yksi nainen etuili Citymarketin kassajonossa ja ladottuaan ostoksensa liukuhihnalle lähti hakemaan jotain unohtunutta. Ärsytti, mutta onneksi minulla sattui olemaan ostoskorissani hajuvesi. Sujautin sen naisen ostosten joukkoon, joita kassaneiti jo alkoi vetää viivakoodilaitteen läpi. Kun nainen tuli takaisin, olikin jo maksamisen aika. En tiedä huomasiko hän hajuveden pakatessaan, mutta saan tyydystystä siitä, että ainakin hän joutuu vielä selvittelemään asiaa ;)

Vierailija

Heitin työkaverille likaisen vitsin ja uusi työkaveri, joka ei vielä ole kai tottunut siihen, että meillä lentää herjaa jos jonkinlaista, veti kahvit niin väärään kurkkuun, että kakoi sitä korvistaankin ulos.

Vierailija

Yläkoulun teinipoika makasi koulun aulan sohvalla haarat levällään. Hän: Tuijotsä mun munii?? Minä: Kyllä, en näe mitään. T. Yläkoulun ope.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yläkoulun teinipoika makasi koulun aulan sohvalla haarat levällään. Hän: Tuijotsä mun munii?? Minä: Kyllä, en näe mitään. T. Yläkoulun ope.
Hahah, hauska :DD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tää oli oikeasti hauska :D

Vierailija

Ei oikeastaan mitään varsinaisesti hauskaa. Yksi kiva tapahtuma oli josta tulin hyvälle mielelle, mutta paljastumisen pelossa en sitä valitettavasti uskalla jakaa, täytyy varjella henkilöllisyyttä.

Terveisin Naispelko22

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat