Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yksinäisiä, katkeroituneita?

Vierailija

Mutta siis ihan tavallisia ihmisiä, jotenkin vaan elämä kuljettanut yksinäisyyteen mistä ei ole ulospääsyä

Kommentit (15)

Vierailija

Miten ei ole ulospääsyä yksinäisyydestä? Oletko mykkä-kuuro-sokea ja neliraajahalvaantunut samanaikaisesti?

Vierailija

No en vain löydä keinoja miten saisin itseni takaisin ihmisten ilmoille puhumattakaan että löytäisin ystävän ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en vain löydä keinoja miten saisin itseni takaisin ihmisten ilmoille puhumattakaan että löytäisin ystävän ap

Netti, vapaaehtoistyö, harrastukset, jne.

Sulle on maailma täysin avoinna, on omalla vastuullasi muuttaa tilannettasi. Kuulostat masentuneelta, joten kannattaa ensin hoitaa oma pääkoppa kuntoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sulle on maailma täysin avoinna, on omalla vastuullasi muuttaa tilannettasi. Kuulostat masentuneelta, joten kannattaa ensin hoitaa oma pääkoppa kuntoon.

Kuulkaapas arvoisat alapeukuttaneet yksinäiset katkerat, ei alapeukuttamalla ja valittamalla teidän elämänne koskaan tule paremmaksi. Tarvitaan OIKEAA työtä, tahtoa ja asennetta :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuulkaapas arvoisat alapeukuttaneet yksinäiset katkerat, ei alapeukuttamalla ja valittamalla teidän elämänne koskaan tule paremmaksi. Tarvitaan OIKEAA työtä, tahtoa ja asennetta :)

Tätä tietoa ei kukaan tarvitse, vaan sen, mitä ne ovat. Oikea työ? Oikea tahto? Oikea asenne? Kerrotko ne niin arvioidaan uudestaan, alapeukutetaanko enää :)

Vierailija

Olen yksinäinen ja ehkä katkeroitumassa. Tosin itseänihän minä yksinäisyydestä voin syyttää suurimmaksi osaksi.

Terveisin Naispelko22

käyttäjä-11149
Seuraa 
Liittynyt6.9.2015

Olen yksinäinen ja masentunut siitä. Osittain olen yksin syyllinen siihen että menetin yläasteella 3 parasta ystävääni. Olen kuitenkin Ala-asteelta asti ollut se joka jää kaikkeen viimeisenä ja väheisempänä. En saanut edes juhliin kutsua minne oli kaikki muut menossa. Yläasteella sama jatkui. Edelleen olen siinä asemassa vaikka koulu on vaihtunut. Enkä tiedä miksi aina olen tässä samassa tilanteessa. Ku on kerran paskan puhumisen kohde niin sitä kai on sitten aina. Ja kyllä oon joskus todella katkera, mutta yritän silti hyväksyä muut sellaisina kuin ne ovat vaikka itse en saa samaa kohtelua.

käyttäjä-11149
Seuraa 
Liittynyt6.9.2015

Ne jotka eivät sitä yksinäisyyden tunnetta kokeneet ja kun sitä on jatkunut todella pitkään, vuosia, eivät tiedä miten hankalaa, vaikeaa ja lähes mahdotonta on vain ottaa itseään niskasta kiinni.

Vierailija

Omat elämänkokemukset ovat katkeroittaneet.

Ja masennus päälle.

Ei toivoa.

Ei voimia repäistä itseään irti.

Kunpa kuolisin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat