Miten pääsisin eroon tästä naisvihastani?
Minä, sovinistien sovinisti, olen riehunut palstoilla ja haukkunut naisia mennentullen. Olen käskenyt rekkalesboja ajamaan toistensa yli ja sanonut feministilepakoille että saisivat hirttäytyä v*ttuunsa.
Muutaman viikon sisään olen kuitenkin alkanut huomaamaan että yritän vain kompensoida henkistä pienimunaisuuttani kaikella tällä vihalla.
Miten pääsisin vihasta kokonaan eroon?
Kommentit (13)
Kun puhut "henkisestä pienimunaisuudesta", paljastat olevasi myös miesvihainen. Ongelmasi ei siis ole naisviha, vaan viha. Miksi luokittelet itsesi sovinistiksi?
Vihaat siis naisia ja miehiä. Kaikkea hyvää ja rakkautta sinulle. Mies
Ymmärrän, että feministilesboilla on valtava peniskateus, mutta aika harhaista kuvitella olevansa kuitenkaan mies? Kurkkaa ap pöksyihisi.
Eikös penistä voi suurentaa implanteilla ja pidentää näpsäisemällä se joku jänne sieltä alhaalta?
Vain naisia kiinnostaa miehen munan koko. Siksi he myös luulevat että miehen munan kokoa haukkumalla he voisivat jotenkin loukata miestä, vaikka suurinta osaa miehistä ei kiinnosta vitunkaan vertaa.
Miten suhtaudut, jos joku puhuisi äidillesi kuten sinä olet puhunut muille naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vain naisia kiinnostaa miehen munan koko. Siksi he myös luulevat että miehen munan kokoa haukkumalla he voisivat jotenkin loukata miestä, vaikka suurinta osaa miehistä ei kiinnosta vitunkaan vertaa.
Kommenttisi ansaitsi yläpeukun, koska tää oli viikon paras vitsi. :D :D :D
Naisviha on luonnollinen reaktio, kun on tekemisissä naisten kanssa. Miksi sitä pitäisi muuttaa?
Ei naisia pidävihata. Sukupuoli on pienin asia, mistä ristiriidat johtuvat ja ne kannattaa johtaa.
jopa naiset vihaavat toisiaan niin miksei miehetkin vihaisi meitä ? ihan normi tilanne
Nice try, miesvihaajalesbo.