Miten pääsisin eroon tästä naisvihastani?

sovinististi

Minä, sovinistien sovinisti, olen riehunut palstoilla ja haukkunut naisia mennentullen. Olen käskenyt rekkalesboja ajamaan toistensa yli ja sanonut feministilepakoille että saisivat hirttäytyä v*ttuunsa.

Muutaman viikon sisään olen kuitenkin alkanut huomaamaan että yritän vain kompensoida henkistä pienimunaisuuttani kaikella tällä vihalla.

Miten pääsisin vihasta kokonaan eroon?

Kommentit (13)

Vierailija

Kun puhut "henkisestä pienimunaisuudesta", paljastat olevasi myös miesvihainen. Ongelmasi ei siis ole naisviha, vaan viha. Miksi luokittelet itsesi sovinistiksi? 

Vierailija

Ymmärrän, että feministilesboilla on valtava peniskateus, mutta aika harhaista kuvitella olevansa kuitenkaan mies? Kurkkaa ap pöksyihisi.

Vierailija

Vain naisia kiinnostaa miehen munan koko. Siksi he myös luulevat että miehen munan kokoa haukkumalla he voisivat jotenkin loukata miestä, vaikka suurinta osaa miehistä ei kiinnosta vitunkaan vertaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vain naisia kiinnostaa miehen munan koko. Siksi he myös luulevat että miehen munan kokoa haukkumalla he voisivat jotenkin loukata miestä, vaikka suurinta osaa miehistä ei kiinnosta vitunkaan vertaa.
Kommenttisi ansaitsi yläpeukun, koska tää oli viikon paras vitsi. :D :D :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat