Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin eroon tästä naisvihastani?

sovinististi
19.11.2015 |

Minä, sovinistien sovinisti, olen riehunut palstoilla ja haukkunut naisia mennentullen. Olen käskenyt rekkalesboja ajamaan toistensa yli ja sanonut feministilepakoille että saisivat hirttäytyä v*ttuunsa.

Muutaman viikon sisään olen kuitenkin alkanut huomaamaan että yritän vain kompensoida henkistä pienimunaisuuttani kaikella tällä vihalla.

Miten pääsisin vihasta kokonaan eroon?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice try, miesvihaajalesbo.

Vierailija
2/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhut "henkisestä pienimunaisuudesta", paljastat olevasi myös miesvihainen. Ongelmasi ei siis ole naisviha, vaan viha. Miksi luokittelet itsesi sovinistiksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaat siis naisia ja miehiä. Kaikkea hyvää ja rakkautta sinulle. Mies

Vierailija
4/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että feministilesboilla on valtava peniskateus, mutta aika harhaista kuvitella olevansa kuitenkaan mies? Kurkkaa ap pöksyihisi.

Vierailija
5/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös penistä voi suurentaa implanteilla ja pidentää näpsäisemällä se joku jänne sieltä alhaalta?

Vierailija
6/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naisia kiinnostaa miehen munan koko. Siksi he myös luulevat että miehen munan kokoa haukkumalla he voisivat jotenkin loukata miestä, vaikka suurinta osaa miehistä ei kiinnosta vitunkaan vertaa.

Vierailija
7/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustumalla minuun

Vierailija
8/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtaudut, jos joku puhuisi äidillesi kuten sinä olet puhunut muille naisille?

Vierailija
9/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain naisia kiinnostaa miehen munan koko. Siksi he myös luulevat että miehen munan kokoa haukkumalla he voisivat jotenkin loukata miestä, vaikka suurinta osaa miehistä ei kiinnosta vitunkaan vertaa.

Kommenttisi ansaitsi yläpeukun, koska tää oli viikon paras vitsi. :D :D :D

Vierailija
10/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisviha on luonnollinen reaktio, kun on tekemisissä naisten kanssa. Miksi sitä pitäisi muuttaa?

Vierailija
11/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia pidävihata. Sukupuoli on pienin asia, mistä ristiriidat johtuvat ja ne kannattaa johtaa.

Vierailija
12/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa naiset vihaavat toisiaan niin miksei miehetkin vihaisi meitä ? ihan normi tilanne

Vierailija
13/13 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrille mars.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan