Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MILA KUNIS vai JENNIFER ANISTON

Vierailija

Kumman ulkonäkö miellyttää enemmän sinua?

Kommentit (15)

Vierailija

Ei kumpikaan. Kunis menee vahvasti meikattuna, muuten näyttää joltain mopsilta. Aniston on liian vanha. Nuorena menettelee.

Vierailija

Mila Kunis Black Swanissa lesbokohtauksessa kun se tuijottaa sieltä haarojen välistä, huh. Ja oon vielä hetero.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mila Kunis Black Swanissa lesbokohtauksessa kun se tuijottaa sieltä haarojen välistä, huh. Ja oon vielä hetero.

Et sinä mikään hetero ole. Minä olen heteromies ja en kiihotu vaikka kuinka komea mies tuijottelisi haarovälistäni.

Vierailija

Mä pidän enemmän Anistonin ulkonäöstä. Mutta pidänkin hieman maskuliinisemmista kasvoista naisella. Anistonin lisäksi myös Sarah Jessica Parker ja Gisele Bündchen miellyttävät.
N28

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mila Kunis ehdottomasti. Huomaa, että on Itä-Euroopasta.

Niin huomaakin, silmäpusseista etenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et sinä mikään hetero ole. Minä olen heteromies ja en kiihotu vaikka kuinka komea mies tuijottelisi haarovälistäni.

Ihan vastahan tuosta on julkaistu tutkimuskin, että heteronaiset voi kiihottua myös naisista. Täälläkin oli aloituksia siitä. Mulla ei ole kuitenkaan koskaan ollut ihastumisia ja romanttisia tunteita naisia kohtaan, ainoastaan miehiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat