Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon niin säälittävä ihminen, etten onnistunut edes itsarissa

Vierailija

Koitin yks päivä tappaa itteni. Otin miehen unilääkkeitä ja muita tabuja ja imppasin ties mitä tököttiä. Menin sekasin ku seinäkello. Mies oli tuolloin töissä. Heräsin siihen, kun mies hakkaa mua lehdellä päähän ja huutaa "MITÄ VITTUA OOT TEHNY??!!", sitten vie mut sänkyyn ja valvoo koko yön vierellä, että hengitänkö ja saanko jotain komplikaatioita.

No en ikävä kyllä saanut ja ikävä kyllä, vittu heräsin aamulla taas uuteen paskaan päivään, sekasin olin vieläkin mutta jotenkin tolkuissani.

Muutama vuorokausi meni aika lailla nukkuessa mömmöt elimistöstä pois. Mutta tässä sitä ollaan, ihanaa. Seuraavalla kerralla tuplasatsit niin en varmana elä enään sen jälkeen.

Ja ei, ei ole niitä muksuja, niin ei tartte teidän siitä asiasta huolehtia. Eletään kahdestaan, minä ja mies.

Miten ihminen ei saa edes tapettua itseänsä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Miksi haluat tappaa itsesi? Miehesi kuitenkin rakastaa sua, kun kerran piti huolta susta.
Etkö ajattele ollenkaan kuinka raskaan taakan jätät jälkeesi läheisillesi?

Vierailija

Miksei miehesi soittanut hätäkeskukseen?

Oletko käynyt keskustelemassa itsetuhoisista ajatuksista jossakin? Jos miehesi olisi soittanut apua, olisi ammatti-ihmiset saaneet tietää kuinka paha tilanteesi on ja mahdollisesti avun saaminen olisi helpompaa. Ihmettelen miehesi toimintaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rakastava mies saattaisi sinut tuossa kohtaa hoitoon. Jospa se mies onkin ongelmiesi lähde. Heivaa se.

Tulihan se jätä se sika kommentti tällaiseenkin avaukseen. Bravo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastava mies saattaisi sinut tuossa kohtaa hoitoon. Jospa se mies onkin ongelmiesi lähde. Heivaa se.

Tulihan se jätä se sika kommentti tällaiseenkin avaukseen. Bravo.

Ime persereikääni.

Marjaliisa
Seuraa 
Liittynyt22.9.2015

Tämmönen kyyninen suositus: Jos haluat listiä itsesi, niin vietä edes päivä välittämättä yhteiskunnan normeista paskan vertaa. Mitä väliä, jos olet tappamassa itsesi? Sano kenelle vaan mitä huvittaa, tee missä ja mitävaan huvittaa (jos nyt et kuitenkaan rikollista) ja niin edespäin. Mitä väliä jollain häpeällä? Sähän oot tappamassa itteäs. Ei sun siitä tarvi välittää.

Miksikö suosittelen tätä? No kokeile... Kyl se sit selviää.

Itsariin antaisin vinkin mutta tulis varmaan matka banaanisaarille, joten...

Vierailija

Käyn mt-toimistossa juttelemassa. Olen syönyt kaikenlaisia mömmöjä (masennuslääkkeitä) eikä mistään ole ollut huomattavaa apua. Olen saanut sairauspäivärahaa, nyt olen hakenut kuntoutustukea. Psykoterapiaakin pitäisi koittaa jossain vaiheessa saada. 

Mulla on vakava masennus, traumaperäinen stressihäiriö, paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko. Muuten olen suht normaali ihminen, jos näin voi sanoa. Koitan lenkkeillä, luen kirjoja, siivoilen sun muuta, jotta pysyisin mahdollisimman "virkeänä".

Mutta kun ei vaan jaksaisi. Mulla on monia tuttuja, jotka elävät hirveetä elämää. Ovat köyhiä, kulkevat huonoissa vaatteissa, asuvat pienissä, ränsistyneissä kerrostalo yksiöissä, ovat siis joko työkyvyttömyyseläkkeellä ja muutama niistä sairauspäivärahalla. Heillä on vakavaa masennusta, on raiskattu, on skitsofreniaa, kaksuuntasta mielialahäiriötä ja mitähän vielä ja siltikin koittavat jaksaa elää päivä kerrallaan etiäpäin.

Osa alkanu narkkaamaan, osasta tullu juoppoja, osa pysyny vielä suht kunnollisena.

Ahdistaa, että itestäkin tulee tuollainen. Jos mulla ei olisi miestä, joka musta pitää huolen, niin tuollainen mustakin tulisi, kuten monista tuttavistani. 

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huomiotahan sinä vaan halusit. Kuten haluat sitä tekemällä tällaisen avauksen tänne.

Eikö tällaisten viestien kirjoittajat oikeasti ajattele yhtään, että yksikin itsemurha on liikaa, ja tällanen vaan voi kannustaa siihen? Ehkä joillakin tilanne on niin huono, että AV-palsta on viimeinen paikka avautua, ja jos täältäkin saa paskaa niskaan, niin... En siis ota kantaa nyt tähän postaukseen, mutta ajatelkaa hyvät ihmiset, mitä nää teidän "hauskat" viestit voi aiheuttaa.

(Toivottavasti AP saat apua tilanteeseesi)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huomiotahan sinä vaan halusit. Kuten haluat sitä tekemällä tällaisen avauksen tänne.

Mitäs sä tänne kommentoimalla sitten haet?

Vierailija

Pahoittelen, jos jotakuta näin kovasti häiritsee se, että kirjoitin tänne. Halusin vaan avautua pahasta olostani, kun ei ole oikein muita, joille jutella. Oon hyvin yksinäinen ihminen, vaikka mulla mies onkin. Mies ei oikein ole keskustelutaitoinen, eikä tiedä, mitä oikein sanoisi minulle, kun näistä asioistani puhun. Ottaa kainaloon ja sanoo, että kaikki kyllä järjestyy ja se on toki paljon se :)

En kerjää mitään huomiota tällä kirjoituksellani. Halusin vaan jonnekin purkaa asioitani.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö tällaisten viestien kirjoittajat oikeasti ajattele yhtään, että yksikin itsemurha on liikaa, ja tällanen vaan voi kannustaa siihen? Ehkä joillakin tilanne on niin huono, että AV-palsta on viimeinen paikka avautua, ja jos täältäkin saa paskaa niskaan, niin... En siis ota kantaa nyt tähän postaukseen, mutta ajatelkaa hyvät ihmiset, mitä nää teidän "hauskat" viestit voi aiheuttaa.

Olen ohis, mutta jäin miettimään, miksi yksikin itsemurha on liikaa? Jos ihminen ei saa tarvitsemaansa apua, miksi ei tekisi itsaria? Siksi olen samaa mieltä, että huomiota haetaan, jos OIKEASTI itsarin haluaa tehdä, onnistuu siinä. Kenellekkään ei av-palsta ole se viimeinen vaihtoehto, on paljon muitankin.

Vierailija

Marjaliisa kirjoitti:
Tämmönen kyyninen suositus: Jos haluat listiä itsesi, niin vietä edes päivä välittämättä yhteiskunnan normeista paskan vertaa. Mitä väliä, jos olet tappamassa itsesi? Sano kenelle vaan mitä huvittaa, tee missä ja mitävaan huvittaa (jos nyt et kuitenkaan rikollista) ja niin edespäin. Mitä väliä jollain häpeällä? Sähän oot tappamassa itteäs. Ei sun siitä tarvi välittää.

Miksikö suosittelen tätä? No kokeile... Kyl se sit selviää.

Itsariin antaisin vinkin mutta tulis varmaan matka banaanisaarille, joten...

Tämä on niin totta. Jos haluaa kuolla niin silloinhan millään ei ole periaatteessa mitään väliä, on vapaa, voi tehdä mitä haluaa. Aina voi lähteä jos sitä tosiaan haluaa, kyllä siihen löytyy varmat konstit jos siihen on oikeasti valmis ja halukas siihen.

Ja mieti keksisitkö jotain harrastuksia lisää, jotain mistä nautit elämässä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen ohis, mutta jäin miettimään, miksi yksikin itsemurha on liikaa? Jos ihminen ei saa tarvitsemaansa apua, miksi ei tekisi itsaria? Siksi olen samaa mieltä, että huomiota haetaan, jos OIKEASTI itsarin haluaa tehdä, onnistuu siinä. Kenellekkään ei av-palsta ole se viimeinen vaihtoehto, on paljon muitankin.

Keneltä se huomio ja myötätunto sitten on pois jos sitä ei saa ahdistuneille tarjota?

Aloittaja voisi miettiä voisiko jollain keinolla auttaa joitain muita ihmisiä, sellainen voisi piristää, ehkä?

Vierailija

Ihana mies kun piti susta huolta (tyhmä tosin, sut olis pitänyt roudata sairaalaan, sut olisi varmaan otettu osastolle heti ja olisit saanut apua). Arvostatko häntä? Tuoko hän yhtään iloa sun elämään vai oletko jo kyynistynyt ja väsynyt kaikkeen? Näillä nykyajan lääkkeillä ei saa helpolla itseltään henkeä, niissä on vasta-aineet mukana yliannostusten takia. Pitää olla aika laaja lääkevarasto että onnistuu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat