Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miniälle joululahjaksi "Toisenlainen Lahja"?

Vierailija
19.11.2015 |

Tuntuu olevan heillä jo kaikkea, leluja lapsillakin ihan liikaa.
Olisiko tuollainen lahjaidea huono, missä siis lahja toimii ulkomaanapuna köyhälle maalle ja sen asukkaille?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? O.o

Vierailija
2/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos haluat vittuilla Joulun kunniaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mielummin se raha vaikka lahjakorttina ruokakauppaan.

Vierailija
4/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huono! 

Ilmoitat, että olet lahjoittanut rahaa jollekin järjestölle. Oletko varma, että edes itse olisi lahjoittanut? Mikä siinä on se lahja? Itsensä kohottaminen maailmansyleilijänä?

Jos on jo "kaikkea", ei vaikuta kovin ekologiselta ihmiseltä. Materia lienee tärkeätä. Eli siinäkin mielessä vaikuttaa väärältä valinnalta. 

Vie vaikka hienoa viiniä. Ei kai sitä koskaan liikaa ole?

Vierailija
5/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä itseäsi dildolla perseeseen. Siinä miniälle erikoinen lahja, varmasti myös häntä naurattaisi!

Vierailija
6/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miniän lahjaan vaikuttaa lasten lelujen määrä? Meilläkin isovanhemmat päivittelivät, että onpa lapsilla leluja samalla kun sitä roinaa lisää lapsille kantoivat.

Minulle toisenlainen lahja olisi ihan jees, kun anopilta en edes lahjaa odota. Sitten voisin hämmästyä, jos toisille miniöille on hommattu jotain arvokasta ja vain minulle kympin lahjoitus, mutta en siitä hernettä nenään vetäisi.

Vierailija
7/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän vittuilua tuo lahja muka olisi?

Vierailija
8/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis laminoitu BMI-taulukko?

Vierailija
9/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta rohkea ja ennakkoluuloton juttu, pysy vaan päätöksessäsi, siinä on sitä paitsi kaunista ja jaloa ajatusta sekä todellista joulumieltä!

Vierailija
10/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasten lelut liittyvät miniän lahjaan? Ei kai se miniä niillä leluilla leiki?

Vierailija
11/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilahtuisin, jos "nimissäni" lahjoitettaisiin kohteeseen, jolle teen jo vapaaehtoistyötä ja varainkeruuta. Tällä olisi henkilökohtainen merkitys juuri minulle. En nyt pahastuisi muistakaan hyväntekeväisyyslahjoista, saattaisin hieman ihmetellä, että miksi just tuo järjestö.

MUTTA tiedän olevani vähemmistönä enkä suosittele antamaan miniälle sellaista, ellet tiedä, että joku toiminta on hänelle todella sydämen asia.

Vierailija
12/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullekkaan ei varmaan mitään lahjaa tarvi antaa kun miehelläsi on jo kaikkea. ihme logiikkaa sinulla.

Vierailija
13/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän vittuilua tuo lahja muka olisi?

"Hyvää Joulua! Annoin sun ja lastes lahjat köyhille."

-

Mut siis ihan miten vaan. Jos lahjan antaminen tuntuu pahalta ei pidä antaa lahjaa. Kantsii vaan etukäteen ilmoittaa ettet ole antamassa lahjoja/annat lahjat järjestöille ja ettet sellaisia itsekkään halua. Sitten se on OK:

Vierailija
14/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mielummin rahana käteen. Lapsiperheissä tarvitaan aina käteistä. Miniä saisi itse päättää, mihin sen summan käyttää. Jos hän itse haluaa lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, se on hänen oma päätöksensä.

Vierailija
15/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mieluummin suklaarasia tai joku herkkukori koko perheelle.

Vierailija
16/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä on ilmoittanut, että lapsille ei saa ostaa mitään. Kaikkea on jo. Siksi en anna millekään lahjaa vaan kerron, että säästyneillä rahoilla minä ja 14v kuopus mennään New Yorkiin. Hiukan näytti ottavan miniää päähän, mutta jos ei saa lapsenlapsilleen joululahjoja antaa, niin ei sitten miniällekään834

Vierailija
17/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymys ap:lta.

Vierailija
18/18 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miniä vaikuttaa tyypiltä, joka tuollaisesta voisi ilahtua, niin senkus. Itse en pahastuisi, jos anoppini antaisi tuollaisen lahjan. Voithan kylkeen ostaa vaikka suklaarasian ja/tai glögipullon, niin lahja ei ole "pelkkää ilmaa" :)