Pettämisen merkit, onko niitä?

Vierailija

Kertokaa kaikki mitkä voi kieliä pettämisestä?

Kommentit (6)

Vierailija

http://www.voice.fi/daami/suhteet/tulkitse-miesta-32-merkkia-jotka-kielivat-pettamisesta-70334

Mä nostaisin tosta listasta ainakin muutaman jotka meillä herättää keskustelun siitä missä mennää/onko jotakin vialla/onko jotakin meneillään.

"3. Kumppanisi käytös herättää mielessäsi epäilyksiä. Hän käyttäytyy jollakin tavalla kummallisesti. Luota vaistoihisi ja tarkkaile miehesi puuhia." (emme tosin kyttää toistemme tekemisiä vaikka niistä ollaan kiinostuneita)

"13. Kumppanisi ei enää kiinnitä sinuun, lapsiin tai kotielämään huomiota samalla tavoin kuin ennen."

"18. Kultasi syyttää sinua pettämisestä täysin perusteetta."

"26. Miehesi on henkisesti etäinen. Kun yrität ottaa asian puheeksi, hän ei halua puhua aiheesta ja väittää, ettei häntä mikään vaivaa."

Mikään yksittäinen asia saa olettamaan että muita vaihtoehtoja kuin pettäminen ei voisi olla olemassa. (ei edes ilmianto kirje/kortti ei sellainen ollut).

Vierailija

On ihan hirveää elää tunteessa että mies salaa ainakin jotain. Pelkään todella mieheni salaavan. Näen sen hänen kasvoistaan jo. Mutta kieltää.. Mitä tehdä? En pääse ajatuksesta pois vaikka mitä tekisin:(

Vierailija

Onko kukaan aiemmin kokenut näin ja se on ollut oikea vaisto. Miten voi elää jos ei ikinä voi tietää totuutta. Jos asia vaivaa? Umpikujassa olen. Reilu vuosi jo ollut tätä tunnetta :(

m90

Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan aiemmin kokenut näin ja se on ollut oikea vaisto. Miten voi elää jos ei ikinä voi tietää totuutta. Jos asia vaivaa? Umpikujassa olen. Reilu vuosi jo ollut tätä tunnetta :(

Minulla sama juttu naiseni kanssa :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat