Tälläiset hiukset on aivan kamalat
http://static-sls.aws.sanomacloud.net/vauva.fi/s3fs-public/styles/large…
Kuivat hamput ja näyttää tosi huonokuntoisilta. Noista pitäisi leikata useampi kymmenen senttiä latvoista pois.
Kommentit (21)
Mulla oli tuommoset ja tulin samaan tuloseen ja leikkautin polkan. Mutta nyt menee hermot. Ne pitkät hamppuhiukset näytti kivemmalta nutturalla mitä nämä hyväkuntoisemmat lyhyemmät hiukset auki pidettynä. Lisäksi nuttura on aivan sikamaisen nopea tehdä, eikä hiuksia tarvitse käsitellä mitenkään ja toimii jopa likaisiin hiuksiin. Kun saan hampun kasvatettua takaisin, en leikkaa enää ikinä.
Tuolla naisella on niin pieni lapsi,(jos on oma) että hormonitoiminta on vielä sekaisin, vetää hiukset huonoon kuntoon.
Itse taas katson kauhulla täysin sliipattuja hiuksia. Pitää olla luonnollista pörröä.
Ihan hyvännäköset hiukset. Naisella pitääkin olla pitkät hiukset. Näyttää luonnomukasemmalta ilman turhaa laittamista.
Ensiavuksi suosittelisin öljyhoitoa ja mietoa sampoota. Pesuvälien pidentäminenkin olisi paikallaan. Ei kai tuota kuvan tukkaa ole vaalennettu jatkuvasti. Se kuivattaa hiusta ja lopulta hius muuttuu kuivaksi hampuksi.
Hirveen kusen keltainen ainakin. Ei oo tainnut hirveesti kiinnostaa hiesten hoitaminen.
Silikonipitoisella kiiltoseerumilla saisi 10 sekunnissa ihan hyvän näköisiksi...
Ei ollenkaan huonot, hiuksiin jätettävä hoitoaine, kosteuttava shampoo, harvemmat pesukerrat ja apuna juuri tuo seerumi. Upea, seksikäs ja naisellinen kampaus.
Ruma kampaus on kynitty poikatukka, hirveämpää ei ole.
Silloin harvoin kun vauva.fi etusivulla nätti nainen niin eikös siitä pidä kateuksissaan etsiä esiin kaikki mahdolliset "viat".
Ilmankos et sanonut että on vielä liian hoikka ja että hänen olisi pitänyt olla kuvassa ilman meikkiä (niin nähtäis onko kaunis OIKEESTI!!!1).
eihän noissa ole mitään vikaa. ja on muuten kaunis likka.
-herkules
On kyllä huonokuntoset. En ymmärrä pitkien hiusten ihannointia. Jos hiukset on huonossa kunnossa, niin kyllä ne voisi ihan reilusti pätkäistä. Ne kasvaa kuitenkin takaisin. Mieluummin hyväkuntoiset ja lyhyet hiukset, kuin pitkät ja hamppuiset. Myös pitkät ja ohuet hiukset näyttävät hirveiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ensiavuksi suosittelisin öljyhoitoa ja mietoa sampoota. Pesuvälien pidentäminenkin olisi paikallaan. Ei kai tuota kuvan tukkaa ole vaalennettu jatkuvasti. Se kuivattaa hiusta ja lopulta hius muuttuu kuivaksi hampuksi.
Ei pesuvälien pidentämisestä todellisuudessa ole mitään apua, ei ainakaan ollut minulla. Pari vuotta hampaat irvessä lopetin joka päivä suihkussa käymisen kuivien hiusten vuoksi, ja aloin käydä aluksi kahden päivän välein, sitten kolmen päivän välein, tulos: Rasvaiset, hilseilevät mutta yhä kuivat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naisella on niin pieni lapsi,(jos on oma) että hormonitoiminta on vielä sekaisin, vetää hiukset huonoon kuntoon.
Tuo huono pätkä on syntynyt puolisentoista vuotta sitten ja sitä aiemmin. Ei hormonitoiminta vaikuta taannehtivasti.
Ja mikä saa sinut luulemaan, että tuo lapsi on tuon naisen tekemä?
Luonnonkiharat hiukset voivat näyttää tuolta ilman, että ne olisivat huonokuntoiset.
Minulla on sellaiset, erittäin hyväkuntoiset ja terveet. Joudun pesun jälkeen käyttämään metallipiikkistä harjakiharrinta saadakseni ne kiiltämään. Sitten kyllä kiilto kestää, ellei ole kovin kostea sää. Se nmittäin kiharruttaa hiukseni ja taas näyttävät siltä kuin olisi vanha, huono permanentti. Silikonipitoisilla aineilla pysyy kauemmin.
Kuvan naisella vaikuttaisi myös olevan luonnonkiharaa hiuksissaan. Kaunis nainen, kauniit hiukset ja iloinen hymy.
On se kummallista, että oman heikon itsetunnon takia aina täytyy ruotia kaikkien muiden ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkiharat hiukset voivat näyttää tuolta ilman, että ne olisivat huonokuntoiset.
Minulla on sellaiset, erittäin hyväkuntoiset ja terveet. Joudun pesun jälkeen käyttämään metallipiikkistä harjakiharrinta saadakseni ne kiiltämään. Sitten kyllä kiilto kestää, ellei ole kovin kostea sää. Se nmittäin kiharruttaa hiukseni ja taas näyttävät siltä kuin olisi vanha, huono permanentti. Silikonipitoisilla aineilla pysyy kauemmin.
Kuvan naisella vaikuttaisi myös olevan luonnonkiharaa hiuksissaan. Kaunis nainen, kauniit hiukset ja iloinen hymy.
On se kummallista, että oman heikon itsetunnon takia aina täytyy ruotia kaikkien muiden ulkonäköä.
Minulla on luonnonkiharat hiukset, jotka osittain ovat suurilla spiraaleilla, osin epätasaisilla korkkiruuveillla, siis tuulentuivertaman näköiset. Kampaajani mukaan hiukseni ovat erittäin hyvin hoidetut ja todella hyväkuntoiset. Silti kaikkien maallikoiden ja useimpien kampaajien mielest hiuksissani näkyy olevan vanha permanentti. Ei siinä selittely auta.
Onneksi sentään ymmärsin aikoja sitten, että näistä hiuksista ei saa normisiistejä millään, ei leikkaamalla lyhyiksi eikä edes vetämällä kireälle nutturalle silikonin kanssa. En missään nimessä haluaisi muuttaa hiuksiani muunlaisiksi, vaan pidän mielelläni tämän pitkän ja tuuhean pörröni. Silloin tällöin tulee vastaan ihminen, joka ei osaa pitää ajatuksiaan ominaan vaan ilmaisee halunsa päästä leikkaamaan tai leikkauttamaan minun hiukseni lyhyiksi. Ei se onnistu, olen yli viisikymppinen ja siis kyllin vanha päättämään omasta tukkamallistani. :)
Vierailija kirjoitti:
No tulihan sieltä se itsetunto-kortti...päästiin jopa viestiin 17 saakka xD
Tiedätkö, että joitain ihmisiä nyt vaan kiinnostaa arvioida julkisesti esille laitettuja kuvia ja vaihtaa mielipiteitä niistä? Vieläpä ilman, että tarvitsee kehua omilla hiuksilla :)
Kuvan naisen hiukset eivät ole kamalat. Minusta ne näyttävät siltä, kuin hän olisi juuri avannut nutturan ja olisi ehkä menossa lapsen kanssa saunaan. Hiukset olleet ehkä muutaman päivän pesemättä.
Hoitamalla saisi nuokin hiukset kiiltämään ja näyttämään terveemmiltä. Ei ollenkaan menetetty tapaus eikä tarvitse kaivaa saksia esiin.
Itse tein virheen ja leikkasin pitkän, helposti takkuuntuvan tukan long bobiksi helppohoitoisen ja terveennäköinen tukan toivossa. Joo, ikinä en saanut littanaa tukkaa laitettua niin kuin kampaaja sen laittoi, vaikka ostin samat tuotteet :) nyt kasvatan ja pidän tukkaa lähinnä sivuletillä ja nutturalla.
Näyttää aika huonokuntoisrlta. Juuresta silti rasvaiselta :D